Hiába a Tesla körüli felhajtás, az állami támogatások és az évek óta látható méretű kínálat, az amerikaiak több mint felének nincs meg, mi az a villanyautó.
A BMWord YouTube-csatornán tűnt fel ez a videó egy közveszélyes grúz BMW-sről. Az ismeretlen E46-os srác még nem egy Giorgi Tevzadze, de jól láthatóan a halott honfitárs adta az ihletet.
Augusztusban leállítja a Lancer gyártását a Mitsubishi. Arról persze korábban is beszéltek, hogy nem terveznek már hosszú távra a modellel, tavaly júliusban csak egy - vélhetően - kínai piacos, eltorzított változat életben tartása tűnt valószínűnek. Azóta ráadásul a legutolsó Lancer Evót is eladták.
A megszokottnál nagyobb parkolóhelyeket alakítottak ki kimondottan nők számára a kínai Senjang városában. A helyi hatóságok szerint ugyanis a gyengébbik nemhez tartozó sofőröknek erre van szükségük a biztonságos manőverezéshez.
Két sejtelmes fotót tett közzé hamarosan érkező újdonságáról a Pagani. A Huayra Roadsterből egyelőre csak részleteket mutatnak, a teljes leleplezésre még legalább két hónapot várni kell.
Hibridhajtást kap a közeljövőben a Ford Mustang. Ez az amerikai márka ügyvezető elnöke, Mark Fields jelentette be egy sajtótájékoztatón. A vállalatvezető azt is hozzátette, hogy az F-150 pickupból és a Transit Custom kisteherautóból ugyancsak készül majd részben elektromos hajtású kivitel.
A tegnap reggeli Hidegindítóban írtuk meg, hogy egy újbudai teremgarázsban bukkantak rá a rendőrök egy Spanyolországból ellopott Ferrarira. A fővárosi egyenruhások azóta sem tétlenkedtek: Gazdagréten egy másik Ferrari is előkerült. A fehér sportautót ugyanaz a két férfi bérelte egy madridi cégtől, akik a másikat hozták el Barcelonából - egyiket sem vitték vissza.
Kicsit kisebb csoda ez, mint a Tesla Model 3 több mint 400 ezer megrendelője, de ahhoz képest, hogy a Faraday Future autója biztosan nagyon drága lesz, és robotpilóta sincs benne, mindenképp figyelemre méltó.
Rég nem titok, hogy június közepén mutatják be a Verdák 3-at, Villám McQueen újabb kalandját. Már mutattak egy akciódús, drámai előzetest, most pedig két eddig ismeretlen figurát is láthatunk, akik nyilván kulcsszerepet játszanak majd a történetben.
Azt mondták, ez lesz a legextrémebb Bentley, amely valaha létezett, és ha a számokat nézzük, az is. Erősebb, könnyebb és gyorsabb, mint bármelyik eddig, bár nem annyival, hogy érdemes legyen eldobni a régebbi Continental GT-ket.
A Honda is mutatott egy tanulmányautót az idei CES-en, méghozzá egy Smart Fortwo-szerű szerzetet, amely elsősorban városi közlekedésre lenne ideális. A nagy újítás azonban nem maga az autó, hanem a felhasználásának módja: amikor a tulajdonosa nem használja, elvben bárki elviheti egy körre.
Eddig úgy tűnt, a Mercedes és a Renault-Nissan együttműködése az égben köttetett. 2010 óta több közös modellt is bemutattak, de most arról hallani, hogy a közös luxusautó-fejlesztés zátonyra futott.
Ahogy már tavaly is sejthető volt, a McLaren újabb eladási rekorddal zárta a 2016-os évet. Összesen 3286 autót adtak el, szemben a 2015-ös eredménnyel, ami 1654 volt. A sikert a legolcsóbb modellek hozták, az úgynevezett Sport sorozat.
Korábban csak egy modellautót mutattak az új önvezető technológiával, a CES-en viszont már egy Q7-es rutinozik a parkolóban, amely négy nap alatt teljesen megtanulta a környezet jellegzetességeit.
Nem minden gyártó vette a fáradtságot, hogy a CES-re komplett autót építsen csak egy új kezelőfelület kedvéért. A BMW csupán egy stilizált keretet épített - ezt nevezik i Inside Future tanulmánynak - és ebben mutatta be a HoloActive Touch elnevezésű kijelző-technológiát.
Bár a Las Vegas-i CES eredetileg a szórakoztató elektronikáról szól, az idén ellepték az autógyárak. A Toyota például a Concept-i tanulmányautót állította ki, amely azon túl, hogy négy kereke van, nem sokban emlékeztet napjaink autóira.
Aki ismeri a 80-as években forgatott krimisorozatot, az azt is tudja, hogy két autó kapott benne fontos szerepet. A korai epizódokban egy Corvette alapú fekete Ferrari Daytona másolattal közlekedtek a főhősök, de két évad után a Ferrari perre ment a replika gyártójával, és felajánlott két Testarossát a film készítőinek.
Észak-Amerikában a Volkswagen mindenbe belement, hogy megszabaduljon a dízelbotrány bélyegétől: visszavásárolnak közel félmillió autót, ami vásárlónként több tízezer dolláros költség. Most Európában is ugyanezt szeretné elérni egy jogvédő szervezet, a MyRight, amely több mint százezer érintett autótulajdonos nevében járhat el.
Január 6-ára ígérik a legextrémebb Bentleyt, amely valaha létezett. Egyelőre csak három részletfotót mutattak róla – ezek alapján sok karbonszálas elemre, és hatalmas alufelnikre biztosan számíthatunk.
A Kia tavasszal, a Genfi Autószalonon mutatja be a Picanto harmadik generációját, de már most mutattak az autóról néhány képet. Ezek alapján sokat vadítottak a kiskocsi karakterén, ám kilóg a lóláb: a karosszéria teherviselő elemein nemigen változtattak.
Az amerikai villanyautó-gyártó végre megmutatta, miből szeretne megélni. Első gyártásra szánt autójuk az FF 91 nevet kapta, és bár a számok szintjén verhetetlen, a forma, sőt, az autó teljes koncepciója annyira szokatlan, hogy nehéz elképzelni, hogy tömegeket vonzana.
A dél-koreai Környezetvédelmi Minisztérium jelentette be, hogy tíz autótípus forgalmazását tiltották meg az országban, miután a vizsgálatokon kiderült, hogy nem felelnek meg a helyi környezetvédelmi szabályoknak. A bírság nem nagy, és viszonylag kevés autót adtak el a kérdéses típusokból – a kár inkább erkölcsi.
Kicsit olyan ez, mint amikor a VW Golf megnyerte a japán Év Autója választást: korábban senki nem hitte, hogy lehetséges.
A CES-en mutatkozik be ez az autó, az Eli márkával együtt. Elég szerencsétlen premier ez, hisz alaposan meg kell nézni a Zero nevű szerzetet, hogy kiderüljön, nem a Renault Twizy gyenge másolatáról van szó, inkább a koncepció továbbfejlesztéséről.
Nem újdonság, hogy az autógyártók is elkezdtek beszivárogni az elektronikai szakkiállításokra, hisz mindennapi életünkhöz igazodva az autókban is egyre-másra jelennek meg a korábbiaknál sokkal fejlettebb elektronikus rendszerek. A Chrysler Portal tanulmányba is jutott elektronika bőven, üzemanyag viszont már nem kell hozzá.