Hírek

2017. január 13., 15:51 Módosítva: 2017.01.16 17:55
30

Ahogy megszokhattuk, a Lotusnál a meglevő autókat tökéletesítik, amióta feladták a drága modelloffenzíva ötletét. A legújabb modelljük is egy Exige a jól ismert 3,5 literes Toyota motorral, ebből a kombinációból viszont eddig a legjobb. A gyáriak szerint az eddigi leggyorsabb pénzért megvehető autóik egyike.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 13., 12:28 Módosítva: 2017.01.17 06:57
61

A Jeep Grand Cherokee és a Dodge Ram 1500 típusokba épített három literes, V6-os turbódízel motorról állítja az EPA, az Egyesült Államok környezetvédelmi ügynöksége, hogy nem teljesíti a környezetvédelmi előírásokat. Ha kiderül, hogy igaz a vád, az dollármilliárdokba kerülhet az FCA-nak.

jeep diesel
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 13., 10:51 Módosítva: 2017.01.16 17:55
178

Bár manapság egyetlen Škodából készül sportos RS kivitel, ez a szám hamarosan kettőre nő. Az Octavia mellett a Kodiaq-ból is készítenek erős, sportosra hangolt kivitelt – úgy tűnik, ebből már megéri.

Ko 072
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 13., 06:48 Módosítva: 2017.01.16 09:28
271

A Model S P100D változat legfrissebb szoftvere lehetővé teszi még egy kis plusz teljesítmény felszabadítását. Ezzel a gyorsulás 96 km/h-ra a korábbi 2,5 másodperc alá is vihető, de ehhez hosszas varázslásra van szükség.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 12., 17:34 Módosítva: 2017.01.14 10:08
370

Eredetileg versenyautónak szánták a 959-est, csak azért készült utcai változat, mert az FIA B csoportjának szabályai kötelezővé tették kétszáz példány legyártását. Ám a B csoport idő előtt megszűnt, így a Porsche 911-es alapú szörnyeteg kategóriát alapított. Egyesek szerint ez volt az első a mai értelemben vett szupersportkocsik sorában, és most eladó a legdurvább változat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 12., 15:53 Módosítva: 2017.01.13 15:54
60

A Hellcat modellek olyan túlzást képviselnek az amerikai autógyártásban, amit eddig még senki nem licitált túl. Ám úgy tűnik, a Dodge-nál nem elégszenek meg azzal, amit a 6,2 literes, kompresszoros Hemi V8-as most tud – legalábbis a legújabb előzetes erre utal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 12., 14:28 Módosítva: 2017.01.16 17:55
104

A Yaris sportváltozatának bemutatója csak a Genfi Autószalonon esedékes március elején, de már most mutattak két képet az autóról, hogy felkeltsék a közönség érdeklődését.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 12., 12:02 Módosítva: 2017.01.15 13:27
366

A Detroit Motor Show-n beszélt először a Samsung egy új Li-ion akkumulátor-típusról, amelyet kifejezetten villanyautókba szánnak. A dolog külön érdekessége, hogy a gyártás Magyarországon zajlik majd.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 12., 06:08 Módosítva: 2017.01.14 07:55
2

Egyelőre csak Ausztráliában, Holden néven, de megjelent a négyajtós Astra, amely valójában sosem volt Opel: az aktuális Chevrolet Cruze-t címkézték át. Ugyanakkor nem lehetetlen, hogy ez a megoldás akár Európában is működne, hisz a négyajtós Astra errefelé amúgy sem különösen kelendő.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 11., 17:15 Módosítva: 2017.01.14 07:51
108

Egyre csak nő az összeg, amelyet a Volkswagen az Egyesült Államokban hagy – nyilván abban a reményben fizetnek egy szó nélkül, hogy a cég a jövőben már nem ütközik váratlan jogi akadályokba.

vwmoney
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 11., 15:48 Módosítva: 2017.01.13 14:15
78

Nagy lehet a nyomás: a One Ford irányelv szerint ugyanazt kell forgalmazni mindenhol a világon. Így került a brazil tervezésű kis SUV Európába – egyébként elég jókor, hisz a miniterepjárók szegmense épp gyorsan hízik – amelyet el kell adni, bármi áron. A Ford of Europe most nekifut a falnak megint, még nagyobb lendülettel, látszólag a valódi problémákra vakon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 11., 14:08 Módosítva: 2017.01.14 10:08
11

Miközben Európában lassan de biztosan kiveszik az egész műfaj, Észak-Amerikában még tartják magukat a nagydarab, három üléssoros egyterűek. A Honda az Odyssey nevű óriással fontos pillére az amerikai piacnak, és a hatalmas autót most alaposan felújították. A típus jellegzetessége, a lefelé megtörő övvonal megmaradt, de a formatervet láthatóan igyekeztek mozgalmasabbá tenni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 11., 11:57 Módosítva: 2017.01.13 17:36
60

A kötelező félidős modellfrissítésről van szó, így nagy csodát nem várhatunk, de azért akad látható változás az F-Type-on. Készítettek hozzá egy erősebb hathengeres motort, és korszerűsítették a fedélzeti rendszereit is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 11., 06:08 Módosítva: 2017.01.14 10:08
44

Korábban R50 néven emlegették az utcai sportkocsit, amelybe 1,6 literes turbómotort és hibrid hajtásláncot építenek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 10., 17:14 Módosítva: 2017.01.16 17:55
52

Észak-Amerikában újra dübörög az autóipar, és a legnagyobb kereslet még mindig a terepjárós fazonú, tágas és magas építésű járművek iránt mutatkozik. A Chevrolet most erre az igényre válaszol a Traverse következő generációjával, amely látványosan megnőtt a kifutó névrokonhoz képest.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 10., 16:04 Módosítva: 2017.01.12 16:33
45

Detroitban kiállította az Infiniti a QX50-est, igaz, egyelőre a neve mögé kapott egy Concept jelzőt is. Ennek ellenére nincs benne sok tanulmányautó-szerű: láthatóan közel gyártásra kész az autó, csak tesztelik egy kicsit a közönséget, mielőtt véglegesítenék.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 10., 13:49 Módosítva: 2017.01.12 16:33
207

Az Audi hatalmas SUV-ja, a Q8 egyelőre tanulmányautó, de inkább neveznénk előzetesnek, hisz már az sem titok, hogy hol készül majd. Üdítő, hogy ezzel az autóval valamelyest eltérnek a megszokott sablonoktól, az azonban nem egészen világos, hogy miért kell még egy ekkora gép az Audi kínálatába.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 10., 11:33 Módosítva: 2017.01.12 16:33
27

A Toyota Camry évtizedek óta az amerikai személyautó-piac kedvence, kicsit érthetetlen módon, hisz nagyrészt rejtőzködő formatervű átlag szedánokat jelölt a név. Most viszont mintha megpróbálnának változtatni ezen, és valahogy érdekesebbé tenni a nagy négyajtóst.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 10., 10:54 Módosítva: 2017.01.14 14:51
94

Az idei Detroit Motor Show egyik slágere kétségtelenül a négyajtós kupé-fazon. A Kia a Stingert már szériamodellként mutatta be, és a Lexus LS is efféle stílusban újul meg, a Nissan pedig egy tanulmányautót készített, a Vmotion 2.0-t.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 10., 06:16 Módosítva: 2017.01.12 16:33
84

Tavaly ősszel mutatkozott be az Audi Q5 második generációja, és máris itt a sportos SQ5 változat, 354 lóerős V6-os motorral és az alapváltozatokénál jóval komolyabb futóművel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 9., 16:46 Módosítva: 2017.01.12 16:33
1078

Az aktuális Lexus LS legnagyobb dobása kétségtelenül a világ első nyolcfokozatú automata váltója volt, de egyébként ugyanolyan mereven konzervatív elnöki limuzin volt, mint az első generáció bemutatása óta mindig. Az elmúlt 11 év során azonban sok minden változott – egyebek közt megjött a Lexus tervezőinek bátorsága.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 9., 16:09 Módosítva: 2017.01.12 11:01
596

A Stinger talán még jobban is néz ki, mint az egykori GT tanulmány, amelyből kifejlesztették, de ami talán még fontosabb, nem puhították fel a koncepciót. A négyajtós kupé, amellett, hogy termetes darab, erős, gyors, és hátsókerék-hajtású. Nem lehetetlen, hogy ezzel a fazonnal akár a 4-es BMW-re is veszélyes lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 9., 14:17 Módosítva: 2017.01.12 11:01
1

A Mercedes ezúttal tényleg óvatosan nyúlt hozzá a GLA-hoz, ami érthető, hisz a típus eddig is kifejezetten jól fogyott. Ám a félidős modellfrissítés manapság már csaknem kötelező gyakorlat az autógyáraknál, így reszeltek a típuson itt-ott.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 9., 13:28 Módosítva: 2017.01.10 17:15
168

A VW komoly pácban van Észak-Amerikában, de láthatóan mindent bevet, hogy ellensúlyozza a dízelbotrány kapcsán elszenvedett arcvesztést. Ezúttal a legendás hippibusz, a T1-es Transporter utánérzését állították ki Detroitban I.D. Buzz néven. Nem rossz választás – ha van forma, amely biztosan pozitív érzelmeket kapcsol a VW névhez az Egyesült Államokban, az ez. És persze elekromos, önvezető, gyors, nagy hatótávolságú, meg minden, ami most divat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 9., 06:08 Módosítva: 2017.01.13 07:01
41

1352, plusz opcionálisan lehívható 338 autó bérletére és flottaüzemeltetésére írt ki nyílt közbeszerzést a MÁV Zrt. A szerződés becsült értéke nem ismert, a legolcsóbb ajánlat nyer.

flotta
Távolról sincs vége, olvasson még