A Bentley SUV-jának sem a neve, sem a formája nem tetszik a népnek, nincs mese, lépni kell.
Brutális erejű dízel-hibrid elkészítését fontolgatja az Audi – a szupersportautót az R8 fölé, a modellpaletta csúcsára pozícionálnák. Az Audi fejlesztési igazgatója, Wolfgang Dürheimer szerint a meggyőző teljesítmény és az alacsony fogyasztás a vásárlókat is meggyőzheti.
Nagyjából mindenki el tud képzelni egy az A3-ból kialakított szedánt, de a fotó, azért az mégis más.
Ennyi nem elég, két új autómárkát indít útjára a Toyota 2013-ban.
Amerikában 21,3 millióról indul az új Viper, ami nem is olyan sok azért a 640 lóerőért.
Hamarosan bemutatkozik a brutális S60 Polestar, melyet egy három literes turbómotor űz előre.
Hiába az egyik leggyorsabb Ferrari a piacon, az F12 sem kerülheti el a tunerek figyelmét. Az olasz sportautógyártás új mintapéldányának máris nekiesett a német Novitec Rosso, kellő visszafogottsággal piszkálva bele a gyáriak munkájába.
Nyomul az Opel, az Adamből kialakított versenyautóval akarja meghódítani a fiatalokat – a képeket elnézve van is esélye.
A Sandy hurrikán nyomán kialakult autóhiány miatt tarolnak az autókereskedők, valamint az autóbérléssel foglalkozó vállalkozók New Jersey, illetve New York államokban. Sokan a teljes készletükön túladtak az utóbbi hetekben.
Két alacsony költségű autóval jönne ki a feltörekvő piacokon a Renault a közeljövőben. Terveik egyike egy olyan olcsó kisautó, amellyel hazai piacán győznék le a Tata Nanót.
Az első Ka, amelyet a Ford még maga fejlesztett, népszerű és divatformáló kisautó volt, a jelenleg kapható második generáció azonban szépen beleszürkült a tömegbe. A Fordnál így most azon tanakodnak, mit is kezdjen vele.
A Saab új tulajdonosa, a kínai és japán tőkével létrehozott NEVS belátta, hogy csak villanyautó-gyártásból nem lehet megélni. A megoldás: mégis készül hagyományos változat benzin- illetve dízelmotorral.
A Renault eddig is igyekezett kielégíteni a sportos autózás kedvelőit: készül Renault Sport változat a Twingóból a Clióból és a Mégane-ból is. Ezek azonban szigorúan háromajtós modellek, így van egy jelentős réteg – például családapák mélyen szunnyadó hülyegyerek-hajlammal – akik számára nem jelent megoldást.
A régi piacok – elsősorban Európa – most nem működnek olyan jól, de a gyártók még mindig a növekedésben reménykednek. A Renault ügyvezetője szerint simán elképzelhető még bő 30%-nyi növekedés.
Az Opel legújabb városi autója épp csak bemutatkozott, de máris itt a pályaversenyekre épített változat. Az Adam Rally Cup a fiatalabb, kis költségvetésű versenyzőket és csapatokat célozza.
Úgy néz ki, a német luxusautó-gyártók minden apró piaci rést megpróbálnak kitölteni. Már most csaknem követhetetlen az Audi által kínált típusok sokasága, de tovább szaporítják a modellek sorát.
Tökéletesen értelmetlen és ízléstelen járműveket eddig is láttunk, de a King ZL1 egyfajta csúcspont e rémes kreatúrák között is. Pedig a kivitelezés hibátlan.
Bár még egyáltalán nem számít öregnek, a németek igyekeznek frissen tartani az ókonzervatív középső Mercedest.
A General Motorsnál uralkodó fura viszonyokat jelzi a Chevrolet Sail U-VA bemutatása: az ötajtós kisautó látszatra ugyanazt tudja, mint az Aveo, kevésbé vonzó formában.
A Ford ugyan elbukott a Cougarral, és a kisebb Puma sem lett valami nagy siker, az európai központban mégis úgy gondolták, egy új kupé jót tenne az eladásoknak. Talán jól gondolták, talán nem, de ez már nem fog kiderülni.
Az NHTSA – az Egyesült Államok közlekedésbiztonsági kormányügynöksége – nemrég figyelmeztetést adott ki, amely a kínai utángyártott légzsákok veszélyeire figyelmeztet. A történet érdekessége, hogy a figyelmeztetést most az ORFK-tól is megkaptuk, Óberling ezredes aláírásával.
Az Audi motorgyárában elkezdődött két, széles tömegeknek szánt négyhengeres gyártása. Az 1,2 és 1,4 literes turbómotorokat nem csak a kisebb Audikban – az A1-esben és az A3-asban – de a Volkswagen, a Skoda és a Seat kisebb modelljeiben is felhasználhatják.
Bár a Mercedes csak jövő tavasszal mutatja be az új A-osztály sportváltozatát, október végén szinte minden érdemi információt kiszivárogtattak az A45 AMG-ről. Az ígéretek szerint a kis Merciből 350 lóerőt préselnek majd ki, ehhez pedig már kevésnek bizonyult a fronthajtás – az autót állandó összkerékhajtással kínálják.
Éppen csak megmutatta az új Quattroporte fotóit a Maserati, máris felröppentek a hírek a kistestvér érkezéséről. A Ghibli a jövő év első felében, Genfben, vagy Sanghajban mutatkozhat be.
A Toyota egyik mérnöke szivárogtatott ki érdekes információkat a 2015-ben érkező új Priusról. A japánok átdolgozzák hibridjüket, mely elődjénél erősebb és még takarékosabb lehet.