Lengyelországban rendezték a DriftMasters évadzáró futamát, Páncél Máté fotós hozott róla nagyszerű galériát.
A fő kérdés, hogy a Ford tényleg mérnöki szempontból is besegít, vagy csak a finanszírozást és a logót adja a Forma-1 jövőjéhez.
A hathengeres a beltérből szívta a levegőt, a színkódos gyújtáselosztón ott volt a 4 mm-es imbuszkulcs, az SL vezérműtengelye pedig 197 lóerőt adott.
A név kötelez, állítják sokan, és Mai Ikuzawa esetében ez hatványozottan igaz.
Aki az utóbbi időben figyelemmel kíséri a Formula-1 sorozatot, joggal érezheti, hogy Vettel nem azon a polcon van, ahol valóban a helye lenne.
Állítólag hat csapat is túllépte a költségvetési keretet, amiért a Red Bull komoly büntetést kapott.
Bemutatkozó évében megverheti a hétszeres világbajnokot. De ki is ez a srác?
A versenyzők ma már nem csak modellekkel randizgatnak, többen korábbi neves pilóták lányaival, vagy épp élsportolókkal.
Magyar lányok is akadnak a női autóversenyzők hírességének csarnokában.
A hiba oka szinte nevetséges: a csapat túl sokat költött a vendégek étkeztetésére.
Ez a sport fertőzőbb mint a korona, Cselőtei Patrik pedig igen magas szinten műveli.
Lepacsiztunk Alonsóval és beszélgettünk Esteban Oconnal, a tavalyi meglepetésgyőztessel is.
Kimi Räikkönen a Forma-1 utóbbi két évtizedének egyik legkarakteresebb pilótája. Most visszavonul, és nagyon hiányozni fog.
A sportág történetének egyik legkiélezettebb, legizgalmasabb versenyfutásának lehettünk szemtanúi 2021-ben.
Az átlagtempó 250 fölötti, a falak betonból vannak. Minden adott az izgalomhoz.
Megjárta a Forma-1-et, de világbajnok már túraautóval lett. Aztán a WTCR-korszak történelemkönyvének első lapjára is felírta a nevét.
Megérte kockáztatni a gumikkal, akinek bejött, nagyot szakított.
Egy ország, ahol szinte vallás a Formula-1, és a feszültséghez nem kellett mesterséges adalék.
A világ legmagasabban fekvő versenypályáján Max Verstappen tett egy újabb lépést a vébécím felé.
Az év egyik legfeszültebb hangulatú hajszáját rekordszámú néző látta Austinban.
Az eső idén sem kerülte el a Török Nagydíjat, de a tavalyihoz képest teljesen más tapadási viszonyok között kellett versenyezni.
Az Orosz Nagydíjat az időjárás orosz ruletté változtatta. Végül történelmi jelentőségű lett.
A századik évfordulóját ünneplő Olasz Nagydíj megint Hamilton-Verstappen ütközést hozott. Meg egy népszerű meglepetésgyőztest.
36 év után tért vissza az F1 Hollandiába, ahol közel 80 ezer Verstappen drukker előtt hozták az év eddigi legparádésabb versenyét.
Minden idők legrövidebb futama lett a 66. Belga Nagydíj, mégis bőven van mit elemezni rajta.