A turbó levegő visszahűtő a lamellák közt olajos, és a lökhárító belseje is olaj permettől szennyezett.
Araszolgatás közben nem lehet sebességbe tenni, vagy kivenni. Országúton nincs gond vele.
A légkondi és a lehúzott ablak helyett merült fel az ötlet. Az autóval hosszú távra tervezek.
A szervizkönyv elég szűkszavú, csak a kötelező kilométerállást és a hozzá fűződő pecséteket tartalmazza.
Avagy mennyi időnként cseréljük a V50-esben a szíjat?
Nem lehet mihez kötni a jelenséget, hol hidegen, hol melegen, van hogy 2 napig csend, aztán újra kezdi.
Jobbra tekerés esetén "csak" nyikorgó hang hallható
Az Alpokat jártuk az Insigniával, és a parkolóban felforrt a víz. Hagyjak neki időt hűlni?
Sajnos kis motorral vettem, de eljutottam odáig, hogy ez már kevés, szóval kicserélném az 1,4-et egy 2,8-as VR6-ra.
Egyesbe rakom a sebességváltót, és rúg egyet. Nem nagyot, de a váltón és a pedálon megérzem.
Sok cikket olvastam a témában, ezek alapján tudtommal a két motor üzemanyagellátó rendszere nagyon hasonló egymáshoz, a főbb alkatrészek ugyanazok.
A bal első keréknél nyikorgást hallok. Ha finoman a fékre lépek, elmúlik.
Az autó 2-3 havonta bemondja az unalmast. Az utolsó vészüzem után kiszedtem 1,5 kiló kormot.
Érdemes-e egy 10 éves autón nagy üregvédelmet csináltatni az élettartam kitolása érdekében?
Azt mondja a szervizes, hogy annak a hengernek annyi és motorfelújítás vagy csere szükséges.
A Zafira 90 000 km-t tett meg eddig,felmerült a szíjak és a görgők cseréje.
Ötéves az autó. Mit tegyek, hogy a lehető legkisebb kárt tegyem benne, amikor beindítom?
A motor egyébként hidegben, melegben egyaránt hibátlanul indul, nem hallatszik csörgés sem a motorblokkból
Eltört a feszítő, ha felteszem az ékszíjat, el tudok jutni vele 170 kilométer távolságra?
Ha használom, nagyon melegszik, ha kinyomom, hirtelen visszaugrik a mérőóra 90 fokra.
Ha kevés a manuális váltóban az olaj, akkor ad-e az elektronika erről értesítést vagy hibaüzenetet?
Gyakran leáll, tankolások után nehezen indul és dadog a Saab. Aztán összeszedi magát.
Nem folyamatosan hallatszik, hanem véletlenszerűen, szakaszosan, nem egyből elindulás után, hanem több tíz kilométer után jön elő.
Idén az első melegeknél észrevettem hogy amikor csak alapjáraton forog a motor, a klímával erőteljesen rángat
Felkapcsoltam a lámpát, erre elmúlt a rádió, lenullázódott a napi számláló.