Túltolták Münchenben a villanyt, de ha résen voltál, felfedezhettél mást is, a Ferrari F40-től a Mercedes-McLaren SLR-en át a Lamborghini Jalpáig.
Egy Bugattinak ehhez 16 henger és négy turbó kell, ma azon versenyeznek a cégek, ki tudja ez a legkisebb villanymotorral megcsinálni.
A müncheni szalonban két csarnokot töltöttek meg a bringák, de egy harmadikban azért azt is kiszolgálták, aki nagyon drága sportkocsira vágyott.
Állítólag olcsóbb lesz, mint most egy e-Up. Megnéztük, és egy valódi autót találtunk a ruha alatt.
A Daimler standján nem a jövő dízel zöldséges Mercijeit tolták. De Mercedest venni luxus, és attól még az marad, hogy elektromosság hajtja.
Újrahasznosított, vagy megújuló anyagokból készül, többször is felújítható.
A 300 ezer eurós vételár csak aprócska probléma, de hogyan száll fel a nagykörúti dugóban?
Még nem vezettük, de álló helyzetben nagyon autószerű, és sportos hangulatot áraszt az új koreai villanyautó.
A Münchenben rendezett IAA sokkal kevesebb újdonságot hozott, mint megszoktuk, és nem csak ezért távoztunk felemás érzelmekkel Németországból.
Az egykori 919-es Le Mans-i prototípusból készült egy utcai változat is, most kiállították Münchenben.
Döbbenetes árat mondtak a ACM standján, és ez az aranyos City One nem mopedautó, hanem valódi autó, légzsákokkal és cserélhető akkukkal.
A tervezői szerint egy motorkerékpár és egy autó előnyeit ötvözi, és négy fér belőle egyetlen parkolóhelyre.
Svájci tervezői szerint idén ősszel tényleg gyártásba kerül a Microlino, valahol félúton a robogó és az autó között, a cukisági skála legtetején.
Nem szabad végérvényesen elköteleződni az elektromosság mellett sem, nyitottnak kell lenni más innovációkra is a kancellár szerint.
Ezt ígéri a BMW i4, mely nyúlánk négyajtós kupé karosszériában kínálja a legerősebb elektromos BMW hajtásláncot
A múlt héten leleplezett újdonságot Münchenben jártuk körül, és az első benyomás alapján lesznek hívei bőven.
A dél-koreaiak a Kiát a belvárosba száműzték, de a saját kínálatukból előhoztak egy önvezető Ioniq 5 robottaxit és egy Ioniq 6 koncepciót.
Versenyautóként látható az első elektromos Porsche sportkupé, 1088 lóerős, 900 voltos, kétmotoros hajtással.
A jövőre Európában is megjelenő Wey valami szerethető, vérpezsdítő dologról akarta elnevezni az autóit: íme a Kávé 01 és a Kávé 02.
Az EQG-ben nem csak a hajtást cserélték ki, de vizuálisan is hozzáigazították a témához.
A BMW i Vision Circular egyelőre csak tanulmány, de állítólag pontosan jelzi a következő bajor évtized irányait.
A Volkswagen elég komoly meglepetést vitt Münchenbe: egy kicsi, elsőkerék-hajtású elektromos autót, ami az ID.3 alatt lehet árban is.
Jövőre Európában is piacra lép a Great Wall Motors (GWM) Ora márkája, először egy fiataloknak szánt elektromos városi autóval.
Egyelőre tanulmány a Maybach EQS SUV – az ismerős név egy teljesen új modellt takar.
Adatai alapján az eddigi legígéretesebb villanyautó, elbújhat a konkurencia.
A tervek még a Mercedesnél készültek, de a Concept #1 megvalósítása már a Geely dolga lesz.
Az új elektromos modell stílusában szorosan követi az EQS-t, de valamivel kisebb annál, és műszakilag is egyszerűbb.