A sok emelés után végre elhúzzák a közlekedők orra alatt a mézesmadzagot. Kisebbfajta csodának persze beillik de csökkenti bruttó 4 forinttal a 95-ös benzin és 2 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt. - értesült az MTI piaci forrásokból hétfőn.
A mérsékléssel a benzin átlagára 359-360 forintra, a gázolajé pedig 357 forintra csökken.
A Mol egy hete a benzin árát bruttó 3 forinttal csökkentette, míg a gázolajé nem változott. Tavaly januárban a 95-ös átlagára még csak 317 forint volt, a gázolajé pedig 297 forint. Az autósok 30 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál.
A kérdés mindössze annyi, hogy most rohamozzuk meg a benzinkutakat, vagy bízunk benne, hogy lesz még olcsóbb is.
Huszonöt éves Ferrarikat idéz a Falcon, pedig Amerikából jön, megszorongatni a befutott sportkocsigyártókat.
Eddig nemigen fordult elő, hogy az autógyárak a gumiabroncs-piacon próbálkoztak volna, de úgy néz ki, most változik a helyzet.
A formatervek elkészültek, mégsem lesz az új A2-esből semmi, és erre még logikus magyarázata is van az Audinak.
A 2010-ben vásárolt éves e-matricák érvényességi ideje január 31-én, hétfőn éjfélkor lejár - hívta fel a figyelmet az Állami Autópálya Kezelő Zrt. (ÁAK) vasárnap.
Az ÁAK hangsúlyozza, hogy a vonatkozó jogszabályi előírások szerint a díjköteles autópálya- és főúti szakaszokat csak érvényes e-matricával lehet igénybe venni, tehát azt már a pályára való felhajtás előtt meg kell vásárolni.
Az éves e-matricák 2011-ben az alábbi árakon szerezhetők be: D1 - 40.000 forint, D2 - 115.000 forint, D3 - 172.000 forint,D4 - 215.000 forint.
Az úthasználati jogosultságot az ÁAK Zrt. ügyfélszolgálati irodáin, viszonteladó partnerein keresztül, valamint interneten vagy mobiltelefon segítségével lehet beszerezni, ám az éves matricákat egyelőre az utóbbi módon, tehát sms-ben még nem lehet megvásárolni - hívja fel a figyelmet a közlemény.
A B-osztályos Mercedes hatalmas sikereket tudhat maga mögött: több mint 120 ezer darabot értékesítettek a megjelenése óta a különböző piacokon, amivel túlszárnyalta a cég elvárásait. A 2012-ben debütáló második generációtól még ennél is jobb számokat várnak, amiben nagy szerepe lesz majd annak, hogy az Egyesült Államokban is forgalmazni fogják.
A Toyota a hét közepén jelentette be – immár szokásosnak mondható – közleményét: bizonyos modelljeiknél hibát észleltek, így a baleseti kockázat minimálisra csökkentése, illetve a kóros működés okozta kellemetlenségek kiküszöbölése érdekében visszahívják az érintett típusokat, és javításokat végeznek el rajtuk.
Nem csak Wolfsburgban okoz gondot az alkatrészhiány, amely most egy napra térdre is kényszerítette a Volkswagent.
Hamarosan, a genfi szalonon várható az új Lamborghini Aventador bemutatója, épp ezért a gyár mindent megtesz, hogy fokozza a kíváncsiságot. Most egy álcázott verzióról készültek fényképek.
Az 5-ös GT mintájára az 1-es sorozatból is elkészítik a testesebb, családi változatot, amely egyszerre helyettesítheti az egyterűt és a kombit.
Ehhez hasonló kentaurt ritkán látni, különösen amelyik ilyen jól sikerült. Az M21-es Volga formái egész jól állnak a középkorú Jaguarnak. Szinte már orosz a gép.
A második generáció karakterében jobban emlékeztet az eredeti Bogárra, az arányai pedig határozottan sportosak. Lehet, hogy célszerűbb nem lesz, viszont könnyen szerezehet újabb vásárlókat a Volkswagennek.
Az EuroNCAP kategóriák szerint közzétette a törésteszteken legjobban szereplő autók listáját, de azt is megtudhattuk, hogy melyik volt a két legkevésbé biztonságos jármű a tavaly vizsgáltak közül.
Már úgy nézett ki, az autóipar legnagyobb bukása lesz a luxus-Volkswagen, míg be nem következett a váratlan fordulat.
Az S változat nagyobb teljesítményű, jobb váltót és még sportosabb hangolást kapott. Talán így könnyebben érvényesül a Ferrari California és a Porsche 911-es mellett.
Összesen 800 főt alkalmaznak az új szentgotthárdi üzemrészben, ahol 2012-ben kezdődik a munka.
Szombathelytől Mátészalkáig, az ország közel ötven Škoda kereskedése döntött úgy, hogy mellénk áll B125-ügyben. Ez már csak azért is becsülendő dolog, mert bizonyos értelemben maguk ellen dolgoznak, ám tudják azt, hogy ezt a kezdeményezést nem egy követi majd, és ez az összefogás példaértékű lehet.
A csatlakozott kereskedések listája, ahol ezen túl bárki aláírhatja majd az ívet, innen letölthető, és természetesen térképünkre is felkerülnek hamarosan.
Várjuk, ki mer lépni, ki lesz a következő. Köszönjük!
Hiába modern és környezetbarát az 50 köbcentis robogó, ha a hivatalosan 45 km/h-ra korlátozott végsebességével inkább mozgó forgalmi akadály, mintsem valóságos ingázási és közlekedési alternatíva.
Európa számos jól motorizált országában – feltételekhez kötve – érvényes a szabályozás, ami megengedi, hogy B kategóriás jogosítvánnyal vezethetőek legyenek a 125-ös, legfeljebb 11 kW-os robogók és motorkerékpárok. Az ottani a döntéshozók felismerték, hogy a nagyvárosi dugók nemzetgazdasági léptékkel is mérhető károkat okoznak azon túl, hogy tönkreteszik milliók életét és egészségét.
Itt az idő, hogy Magyarországon is rendezzük a helyzetet. A várt hatások között szerepel a segédmotoros kerékpárok és a most rendszám nélküli motorok biztosítási hátterének rendezése, környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági ellenőrzésük lehetővé tétele, és a modern, környezetkímélő motorkerékpárok üzembehelyezése.
B125 – népi kezdeményezés nagyobb térképen való megjelenítése
Amennyiben listánkon nem talál a lakóhelyéhez közel egy létesítményt sem, ide kattintva letöltheti a domumentumot. A kinyomtatott, majd kézzel kitöltött aláírási ívet elpostázhatja címünkre (Totalcar.hu Informatikai kft, 1033 Budapest, Flórián tér 1.). Kérjük, a borítékra írja rá, hogy 125.
Várjuk azon helyek – boltok, kereskedések, klubok, szórakozóhelyek, stb. – címét, ahol szintén szeretnének részt venni a gyűjtésben.
Több mint 280 lóerős, de csak 1,9 litert kér száz kilométerre. Ez volna a tökéletes autó? Nem valószínű.
Az ősbemutató után visszaküldték a kupét a tervezőasztalra – íme a végeredmény.
A gyáriak szerint ez a világ legjobb képességű utcai SUV-ja. Alighanem igazuk is van, hiszen a Race Touareg 3 Qatar csak a festésében és kényelmesebb belső terében tér el a versenyautótól.
Miután kiszivárgott egy pár kép az új Paganiról, a cég úgy döntött, hivatalos fotókat bocsát ki a Huayráról.
Három tudós filléres alkatrészekkel tört fel tízből tíz autót – lehet, hogy maga az elv hibás, és csak a kulcs ad biztonságot?