Ahogy az várható is volt, az Opel tuningrészlege, az OPC az Astrát is megdolgozza, méghozzá azzal az igénnyel, hogy kategóriája egyik legnagyobb teljesítményű autója legyen. A végterméket jövőre láthatjuk, de már most elkezdték az adatok szivárogtatását.
Egy Ferrari, amiből csupán nyolcvan példány készült, olyan ritkaság, ami akár nagyszerű befektetés is lehet. Egy ilyen gépet a tuningmesterek kezére adni sokak számára szentségtörés. A Novitec 599 SA Aperta átirata nem nekik készült.
A Mazda 2 kellemes kisautó, de azzal nem vádolható, hogy letépné bárki fejét. Az idei SEMA Show-n azonban kiállítottak egy változatot, amelybe beleműtötték a Mazda 3 MPS hajtásrendszerét.
A karosszériás versenyautók pályafutása legtöbbször úgy indul, hogy kihajítják a felesleges felszerelési tárgyakat egy utcai használatra készített kocsiból. A Honda azonban megspórolja ezt a lépést saját vásárlói számára: bemutattak egy kiürített változatot a Civic kétajtós változatából, amelyet eleve versenyautó-alapnak szánnak.
A turbófeltöltés elképesztő sebességgel terjed napjainkban, de még akadnak hibái, amelyeket nem sikerült tökéletesen kiküszöbölni. Ilyen a turbólyuk, amelyet sikerült ugyan jelentősen csökkenteni, de eltüntetni még nem sikerült.
A Passat CC eddig is kiemelkedett a többi Volkswagen közül, legalábbis esztétikai értelemben. Karcsú sziluettjével és szép ívű tetejével igazán feltűnő jelenség, és mostantól még felnőttebb benyomást kelt.
A Volvo formatervezési igazgatója a 90-es évek végén szerzett magának nevet az első generációs S80-assal: szakított a korábbi kredenc-stílussal, és új fazont talált a svéd autóknak, legalább olyan jellegzeteset, mint a korábbi szuperegyszerű téglatest-dizájn volt. Most azonban új munkaadóhoz szerződik: a Volvo tulajdonosa, a kínai Geely kínált neki munkát.
Egy svéd honlapon bukkant fel ez a vázlat, amely állítólag a következő 9-3-ast ábrázolja, legalábbis ahogy a Saabnál nemrég tervezték. Az persze korántsem biztos, hogy lesz is belőle valami.
A Dodge Viper motorja a maga 612 lóerejével és 8,4 literes hengerűrtartalmával eleve félelmetes jószág, de messze nem érték el a benne rejlő lehetőségek határait. A Chrysler gyári tuningmárkája, a Mopar most készített egy változatot, amely nagyjából kijelöli a teherautó-blokk ésszerű határait.
A Subaru nem húzza tovább az időt: Los Angelesben, november közepén állítják ki a Toyotával közösen kifejlesztett kupé, a BRZ prototípusát, egyelőre tanulmányautóként.
A Renault-embléma és az új orr-rész egy pillanatra megtévesztheti a szemlélőt, de nem tovább: ezt a gépet ismerjük már, csak más néven. A Nissan Micrát próbálták átöltöztetni franciásabb szabású ruhába, ez sült ki belőle.
Szmogriadót rendeltek el Budapesten, igaz, egyelőre a tájékoztatási fokozat van érvényben. Ennek kapcsán a főpolgármester egyebek közt arra szólította fel a lakosságot, hogy ne használják a vörös vagy fekete környezetvédelmi plakettel ellátott, azaz jellemzően régebbi autókat, és lehetőleg tartózkodjanak az egyéni közlekedéstől.
Teljesen új modellel váltják le Európa egyik legnépszerűbb kisautóját, a Peugeot 207-et. Végre megtudtuk mivel készülnek a franciák. A jövő tavasztól kapható 208 hét centiméterrel rövidebb, és száz kilóval könnyebb, mégis több helyet kínál utasainak, mint a 2006-óta kapható elődmodell.
Napokban mutatja be a DMC a Ferrari 458 Italia Milano-t. Az autót, amelyen több kisebb változást eszközölt a német tuningcég, Las Vegasban, a SEMA Motor Show-n leplezik le.
A Hyundai Motor Co. és érdekeltsége, a Kia Motors Corp. együttes autóeladásai a két márka javuló imázsának, a minőségének és a növekvő gyártókapacitásnak köszönhetően jövőre meghaladhatják a 7 milliós darabszámot.
Az Auto Bild magazin jelentése szerint egy szuperkönnyű E-osztályon dolgozik a Mercedes-Benz, amellyel 350 kilogrammos súlycsökkenést érnének el a standard modellhez képest.
A tóhokui földrengés után, most a thaiföldi áradások nehezítik a japán autógyárak termelését. Shoe Minekava, a Honda ügyvezető igazgatója erre hivatkozva jelentette be egy kisautójuk késését.
Dubai homokdűnéin nyúzták a következő generációs Range Rovert. A zebradíszbe bújtatott két tesztautót egy Vogue kísérte útján.
Kockázatos döntést hozott a Ferrari, amikor piacra dobta orrmotoros nyolchengeres modelljét, de a California nem okozott csalódást: hatalmas része van az utóbbi évek Ferrari sikereiben. Ennek ellenére hamarosan megérkezik egy átdolgozott változat, amely erősebb és könnyebb lett.
A 3-as BMW-t nemrég leplezték le, de egyelőre csak a négyajtós változattal találkozhattunk, ami a végleges palettának csak a negyedrésze. A többi pedig még készül.
A Mercedes új üzemében ugyan csak 2012-ben kezdődik a sorozatgyártás, de már elkészültek az első előszériás példányok, és fel is bukkantak Kecskemét utcáin.
A Viper már 1992-ben lenyűgözte a világot 8 literes V10-es motorjával, a harmadik generációba pedig még nagyobb motort építenek. A cél 700 lóerő, és ezt a lökettérfogat további emelésével kívánják elérni.
Hiába küzdött az egykori Spyker vezetés, végül mégsem tarthatja meg a Saab irányítását. Hogy elkerüljék a felszámolást, inkább belementek, hogy eladják a teljes gyárat két kínai partnerének.
Bandi azzal jött haza a Swift Sport katalóniai bemutatójáról, hogy sikerült lefotóznia valami Hyundai prototípust, legalábbis ezt gondolja a felnik és a tükrök formája alapján. Egy kicsit utána kotortunk a neten, így 90%-os biztonsággal azt is tudjuk, hogy mi rejtőzött az álca alatt.