Ha a pepita fóliával valóban a 2012-es autó végleges lemezeit vonták be, nem számíthatunk forradalmi változásokra a Zafira harmadik generációjánál. Kicsit előrébb húzták a szélvédő alját, megtörték a leghátsó oldalablak alsó vonalát és oldalról megvasalták a kerékíveket az aktuális trendnek megfelelően.
A Ford hivatalosan is bejelentette, amit már régóta várt az autós világ: megszünteti a Mercuryt. A jobb emlékezetűek a Magyarországon újonnan is forgalmazott Topaz által ismerhetik a 71 éves autómárkát, amely valaha érdekes autókat gyártott, mielőtt nagyjából harminc évvel ezelőtt teljesen beleszürkült volna a tömeggyártás törvényei által diktált egységesítésbe.
Tízéves ugyan, de 570 lóereje még mindig hiánytalanul megvan. General Motors-csúcstechnika az ezredfordulóról, gombokért.
Párizs közepén vetkőzött egy szál semmire az angol jogászlány, hogy aztán a testével fessen egy befejezetlen zászlóra. A szokatlan attrakció nagy feltűnést keltett a Montmartre lakói és az arra járó turisták körében, de arra semmi nem utalt, hogy mindez minek köszönhető.
A német gyártó visszatér Le Mans-ba, és ebből az alkalomból egy művészre bízták egyik versenyautójukat. Nem ez az első BMW Art Car és talán nem is az utolsó, de kétségtelenül egyike a leglátványosabbaknak.
Mégsem hívják Ventónak, viszont megfizethető áron kínálják a lépcsős hátú kisautót. A premiert Oroszországban tartják és ott is indul elsőként a gyártás, de nyilván többre hivatott, mint egyetlen piac meghódítására.
Rábólintottak az X-Type utódjára és a kis Boxster-gyilkosra is. A Tata évi egymilliárd angol fontot szán a Jaguar és a Land Rover felpörgetésére.
Elsőre csak egy összezsugorított Polónak látszik, pedig ebben az öszvérben tesztelik a Volkswagen vadiúj városi modelljének technikáját, amelyből már jövőre szériagyártmány lesz.
A kompresszoros négyhengeres helyére kerülhet az Evorából már ismert Toyota motor – nem csak erősebb, de várhatóan takarékosabb is lesz.
Eddig elsősorban Európára koncentrált a francia gyártó, de növekednie kell, ha túl akarja élni a következő évtizedet. Az új vezetés most több, gyorsan fejlődő piacot célzott meg, hogy ezzel növelhesse az eladásokat.
Bár több autót használtak a forgatásoknál, ez a DB5-ös valóban tudja a filmbéli kunsztok egy részét.
Nem szennyez, olcsó, és majdnem olyan jól néz ki, mint az eredeti. A Ferdinand GT3 RS tökéletes autó lehetne – csak a versenypályán hagyják állva.
Nem csak a külsejével döbbent meg a japánok kicsi félszerzete, de az árával is. A legegyszerűbb változatért 4,19 millió forintot kérnek Magyarországon.
Az alvázszám átütése nélkül is működik a legújabb keletű síbolás. Egyszerű recept szerint dolgoznak a trükkös srácok, csak néhány ismerős kell hozzá. Céget alapítanak Romániában, lízingelik vagy hitelezik az autókat, majd Magyarországra importálják őket hamis papírokkal.
A maláj Protonnal tárgyalnak, de még nem tudni, hogy felvásárlásról vagy csupán együttműködésről volna-e szó.
Olvasónk hívta fel a figyelmünket: az MTI téves információkat közölt. Ezért az alábbi hírünk helyreigazításra szorul:
Igazából eddig sem volt kötelező visszajárni a dílerhez, ahol vettük az autót, de a tisztázatlan viszonyok miatt jobban tette az autótulajdonos, ha engedett a márkakereskedő nyomásának, és nála végeztette el a kötelező karbantartásokat. Így egy esetleges garanciás ügyben számíthatott némi jóindulatra.
A franciák visszafogták magukat: elhagyták a szellemes, bár megbízhatatlan őrültségeket, inkább csináltak egy autót, ami akár germán nyelvterületről is származhatna. Az új C4 formás jószágnak tűnik, de jelvény nélkül simán Audinak vagy Volvónak néztük volna.
A VW Passat CC és az Audi A5 Sportback mintájára készülhetne a Skoda csúcsmodell formás változata – bár az ötlet nem a gyáriaké.
Könnyen lehet, hogy ez a típus lesz a németek következő nemzetközi slágere. Kicsi szedánt ugyanis csak Nyugat-Európában nem vesznek, máshol viszont egyre népszerűbbek, az üzemanyagárak emelkedésével egyenes arányban.
A svéd gyárban komolyan gondolják, hogy elkészítik legelső személyautójuk korszerű utánérzését, de a cél eléréséhez egyelőre hiányzik a megfelelő műszaki háttér. A megoldás egy tömeggyártó bevonása lenne.
A Fiat lecseréli az amerikai márka jellegzetes, kosfejes jelvényét: az autókon csak a felirat marad, két piros csíkkal az E betű alatt.
Úgy tudjuk, a korábbi 3,6 literes nyolchengerest alaposan felfúrták, így növelhették a teljesítményét, és csökkent a fogyasztása is.
Nem bír magával? Nincs hová tuningolni a Ferrarit? Vagy épp ellenkezőleg? Autóra nincs pénz, de a garázs már megvan? Ez az Ön hóbortja!
A festett garázsajtó a buszokon elhelyezett relémokat hordozó anyagokhoz hasonlóból készül, tehát nem az ajtót festik, hanem egy ponyvaréteget, amit felerősítenek az ajtóra.
Thomas Sassenbach a stylus-garage.com alapítója szerint, nem lenne baj, ha nem lenne minden garázskapu egyszínű. A projekt 2008-ban indult és mára több mint 200 képet készítettek. A vállalat jelenleg is dolgozik egy sor falfestmény szerű amerikai tájképen.
A Müncheni cég árai barátságosak: 180 Eurótól kezdődik az egyajtós garázs átalakítása. Egész szépek is vannak közöttük, Ön mit festetne a garázsára? Lovat? Boinget? Vespát tájjal? Valami mást?