Úgy tudjuk, a korábbi 3,6 literes nyolchengerest alaposan felfúrták, így növelhették a teljesítményét, és csökkent a fogyasztása is.
Nem bír magával? Nincs hová tuningolni a Ferrarit? Vagy épp ellenkezőleg? Autóra nincs pénz, de a garázs már megvan? Ez az Ön hóbortja!
A festett garázsajtó a buszokon elhelyezett relémokat hordozó anyagokhoz hasonlóból készül, tehát nem az ajtót festik, hanem egy ponyvaréteget, amit felerősítenek az ajtóra.
Thomas Sassenbach a stylus-garage.com alapítója szerint, nem lenne baj, ha nem lenne minden garázskapu egyszínű. A projekt 2008-ban indult és mára több mint 200 képet készítettek. A vállalat jelenleg is dolgozik egy sor falfestmény szerű amerikai tájképen.
A Müncheni cég árai barátságosak: 180 Eurótól kezdődik az egyajtós garázs átalakítása. Egész szépek is vannak közöttük, Ön mit festetne a garázsára? Lovat? Boinget? Vespát tájjal? Valami mást?
Köztudott, hogy a vállalati szoftverek és alkalmazások között a Microsoft erősebb, mint bármelyik konkurenciája. Ennek ellenére bizonyos helyeken a Mac jobban kedvelt eszköz, ezek a helyek bővültek most egy újabbal, az autókereskedelemmel.
A Mercedes Ipadeket kezdett használni a kiállítótermeiben, ezzel is könnyítve az ügykezelést. A termék bemutatása is egyszerűbb egy hordozható multimédiás eszközzel, de nem itt ér véget a felhasználás.
A pénzügyi rész, a hitelezési folyamat elindítása is könnyebb és gyorsabb lett általa - állítja Andreas Hinrichs a Mercedes-Benz Financial marketing alelnöke.
Sok sikert nekik, kétségtelen, hogy a hitelezési folyamatok bonyolultsága és unalmassága a legrosszabb egy autó megvásárlásakor. A garanciális problémák csak aztán jönnek.
A Cobra Technologies Tuning Németországban, egy rakás optikai- és teljesítménytuning cuccot kínál a Nissan 370Z-hez, legyen az kupé vagy roadster. Legújabb agymenésük a távirányítható kipufogó, ahol a vezető az utastérből, vagy akár a kávézó teraszáról állíthat egy a kipufogó redszerbe épített szelepet, amitől a selymes V6-ból őrjöngő vadállat lesz. Videót is csatolt a forrás, a Gizmag. Íme:
Nem tudjuk, mi haszna lehet egy ilyesminek, de ha el tudják sózni, lelkük rajta, adják el. Ettől függetlenül reméljük, a mi utcánkba egyetlen ordító 370Z sem fordul majd meg soha.
Már a múlt héten megjósoltuk, hogy ez lesz. Nem az a baj, hogy tesztelik a pre-crash rendszert, hiszen a biztonsági újításokat tesztelni kell. De az ilyen fotók egyszerűen megvezetik az embereket: sokan nem tudják, miért törik össze különböző mértékben a két bemutatott autó. Rengetegen azt hiszik, a képen látható fekete autó kevésbé törik össze adott sebességgel elszenvedett frontális kamarbolnál, mint a narancsszínű – pedig nem így van. Aki még nem tette, olvassa el az erről szóló értekezést, utána már minden világos lesz.
Eddig csak pletykáltak róla, de a gyárban dolgozó néhány alkalmazott nem hivatalosan megerősítette, hogy a Bugatti valóban elkészített egy darabot a 800 lóerős, elektromos hajtású sportautóból. Hogy miért nem fogják soha megmutatni a közönségnek, egyelőre rejtély.
Nagyjából egy héttel ezelőtt számoltunk be róla: a Toyota/Lexus az LS modellcsaládból közel 11 500 darabot rendel vissza, hogy a kormányzásukban felfedezett hibát kijavíthassák. Ezekbe az autókba sebességre érzékeny, úgynevezett VGRS (Variable Gear Ratio Steering) kormánymű került. A berendezés lényege, hogy a kormány adott szögű elforgatása a sebesség függvényében különböző kerékelfordulást tesz lehetővé.
A Daimler a kínai BYD Autóval kötött szövetséget, elektromos járművek fejlesztésére. Talán különösen hangzik, de az üzlettel alighanem a németek járnak jobban.
Alacsony fizetésük miatt tiltakoznak munkabeszüntetéssel a Honda dél-kínai összeszerelő üzemének dolgozói. Mindeközben a cég elnöke épp pár nappal ezelőtt közölte: 36 százalékkal kívánja növelni kínai gyártókapacitásukat.
A fogyasztáscsökkentés kényszere miatt több fejlesztést igényel a típus, mint korábban gondolták, így jövőre biztosan nem mutathatják be.
Nem lehetetlen messzire menni egy elektromos autóval, még a mai akkumulátorokkal sem, csak sietni nem szabad.
A BMW korábbi főtervezője eltűnt a radarernyőkről, mióta tavaly felmondott. A visszatéréséről szóló pletykák most Olaszországban bukkantak fel: egyes források szerint a Fiat szeretné visszaszerezni a közismert szakembert.
A Toyota iQ és a Smart riválisának elkészítését fontolgatja a BMW vezetése, hogy tovább növelhesse a Mini eladásait. Már csak az a kérdés, hogy képesek lesznek-e nyereséggel gyártani egy ilyen törpét.
A gyár egy kicsit csal, a fejlesztés megkezdésétől számolják a sportkocsi életkorát, de ha az 1992-es bemutatót nézzük, az F1 már akkor is nagykorúnak számít.
A jelvény mást mond, de a németek gyakran játsszák ezt a trükköt. Úgy látszik, ez a szedán sem lesz érdekesebb, mint az elődjei, viszont jó nagynak tűnik a képek alapján.
A Mini az egyik legnépszerűbb veteránautó világszerte - rajongói ha számban nem is, lelkesedésben mindenképpen felveszik a versenyt a bogarasokkal. Minden évben szerveznek egy világtalálkozót, és szavazással döntik el, hogy hol legyen a következő. A magyarok pálinkával és csajokkal kampányoltak, sikerrel: 2012-ben Balatonfüreden lesz az IMM.
A hagyományos 1,4 literes benzinmotor csak átmeneti megoldás, a GM kisebb, takarékosabb és csendesebb megoldásokat keres.
Az Expedition Camper a föld peremére is elvisz, ahol a tengerek a semmibe zúdulnak. Vagy bárhova máshová. A legszebb azonban, hogy készen kapható, igaz, egy csúcskategóriás luxusautó áráért.
A görcsös bizonyítási vágy nagyot üthet vissza – így történt az új Audi bevezető kampányában is.
Ahogy az elődökből, a 458 Italiából is elkészítik a gyáriak a kompromisszummentes, pályára szánt változatot – már majdnem kész is van.
A G-Power bő 600 lóerőt hozott ki a legerősebb 3-as BMW motorjából, és kétféle körítéssel tálalja a brutálisan erős V8-ast.
Akár hét személyt is szállíthat a Toyota következő hibridje, így tovább bővülhet a potenciális vásárlók köre, azokkal, akik eddig szűkösnek találták a benzin-elektromos autókat.
Az 1,6-os után az 1,4 literes alapmotort is lecserélik a VW kínálatában, méghozzá az 1,2 literes TSI turbómotor gyengébb kivitelére.
A világ leghatalmasabb autókereskedése most épül – kitalálják, hol? A törökországi Isztambulban. A gigantikus épület ötszintes, és a tetejére még egy tesztpályát is felépítenek.
Túlárazott, és stilisztikai szempontból is kihívásokkal küzd – így fogalmaztak, nagyon udvariasan a BMW észak-amerikai részlegének munkatársai az ötajtós luxusautó kapcsán, ami egyelőre nagyon lassan fogy.