Ijesztő, hogy mennyire kevés kell egy autó formájának agyonveréséhez. A Hyundai Sonata lényegében még meg sem jelent, de már készítettek belőle egy igazán meghökkentő külsejű kivitelt, amely gyártásba is kerül.
Mindenekelőtt ismerjék meg Al Fahimékat, ők azok:
Április elseje alkalmából a bajor márka brit marketingesei is megízlelték a tréfarépát. Lássuk, mire volt elég a kóstoló.
Autót fejleszt a két cégóriás – csak remélhetjük, hogy a végeredmény legalább önmagával kompatibilis lesz.
Az egykori ellenfelek összefogásából a legdurvább Impreza STI születik, bár egyelőre úgy tűnik, a CS400 jelzésű szörnyeteg igazi ritkaság lesz.
Demonstrációt tart április elsején a Fémtörvény ellen az Autóbontók és Bontott Autóalkatrész Kereskedők Érdekvédelmi Egyesülete (ABAKE). Elsősorban az új törvény által hátrányosan érintett kollégáikat várják délelőtt kilenc órától a Miniszterelnöki Hivatal parkolójában.
Az E osztály konfekciókarakterét oldják valamelyest a Brabus átalakításai, de épp csak annyira, hogy még ne vesszen el teljesen az eredeti karakter.
Közös fejlesztéssel takarítana meg egymásnak milliárdokat a két autóipari vállalatóriás.
Túl hosszú a Dacia szedán, ezért az egyik legjobban növekvő piacon nem tudott megkapaszkodni. Indiában ugyanis az autók hossza után vetnek ki illetéket, ami jócskán felpumpálta a Logan árát.
Nem sikerült tökéletesre a KERT névre hallgató eredetiségvizsgálati szoftver, amely tavaly decemberben meglehetősen sajátos körülmények között nyerte meg a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEK KH) által kiírt pályázatot.
Ha a hetes túl drága, de sofőrrel utazna, itt a megoldás, az 5-ös öt méter felett.
Szép zöld, sárga csíkkal, és egész jól is megy, de a legendát inkább csorbítja mint építi a Proton Satria Neo R3 Lotus Racing.
Az új elektromos jármű már az idén kapható lesz, de az ára egyelőre csak állami támogatással tehető elfogadhatóvá.
Az olasz sportkocsigyártó új filozófia alapján tervezi jövőbeli típusait, a legfontosabb szempont a tömeg csökkentése lett.
Újra előkerül a Cobra bevált receptje: angol karosszériát házasítanak amerikai V8-assal. Az eredmény ezúttal is lélegzetelállító.
A két japán gyártó nemrég megállapodott, így a Mazda felhasználhatja a Toyota Prius hajtásláncát saját hibrid modelljei elkészítéséhez.
Az új Infiniti QX56 New Yorkban támadja meg először a szemfenekek receptorait: az új luxusterepjáró láttán mi is visszahőköltünk, pedig láttunk már egy-két furcsa formát.
Előrehozott áprilisi tréfának tűnik a legújabb pletyka: a kínai Byd Auto megvenné a Maybach márkát a Mercedestől.
A méregdrága batárt eddig ugyan nem sikerült megkedveltetni a közönséggel, de talán egy új arckifejezés segít.
A hónapok óta húzódó tárgyalások eredményesen zárultak, a kínai Geely 1,8 milliárd dollárt fizet a svéd autógyárért a Fordnak. Az átadás folyamata persze még sokáig húzódik, a Volvo a harmadik negyedévre kerül teljes egészében kínai irányítás alá.
Március utolsó hétvégéjén az ősfákkal körülölelt monzai versenypályán álltak rajtrácsra újra a Ferrari Challenge versenyzői. A Warm Up Racing egyetlen magyar csapatként mérte össze tudását a nemzetközi csapatokból álló mezőnnyel. Válint Tibornak, a Warm Up Racing pilótájának egy célja van idén: nyerni. Tavaly az összesített ezüstérem jött össze neki.
A hamarosan sorozatgyártásba kerülő mini-autójától várja az eladások fellendülését az Aston Martin. A Toyota IQ-szerű koncepcióautóról tavaly decemberben közölték az első fotókat; a gyártás már a küszöbön van, habár hivatalosan még mindig csupán tanulmányként emlegetik a Cygnetet.
Állítólag már csak három évet kell arra várni, hogy Bugatti Galibier tulajdonosok lehessünk. Az új tizenhat hengeres luxusautó a Veyron utódja lesz, utóbbiból 2012-ben fog az utolsó legördülni a gyártósorról.
Tavaly szeptember óta csordogálnak az információk az interneten szerteszéjjel: egy új Bugattiról beszéltek, mely ugyan gyengébb, mint a mostani Veyron, de kényelmesebb és elegánsabb annál. Először csak kémfotókon láthattuk az autót, melynek közben neve is lett: Galibier. Azóta sok autós kiállításon feltűnt a Bugatti, a célközönség el van ragadtatva: már-már biztosra mondja a vezetőség, hogy 2013-ban sorozatgyártásba kerülhet az új luxusautó.
A vámhatóság fokozottan és folyamatosan figyeli az olyan, jellemzően nagy értékű gépjárművek jogszerű használatát, amelyek valamely, az Európai Unión kívüli ország forgalmi rendszámával rendelkeznek. Az ellenőrzést az elkövetkező időszakban Magyarország külső határszakaszaira is kiterjesztik.