Ha fel is használják mindet, az legalább két új modellsorozat bevezetését jelentheti.
Évek óta híresztelik, hogy a 2000 óta gyártott Esperante után új modellt hoz ki a Panoz, de mivel eddig semmilyen konkrétumot nem közöltek, ezt senki sem vette komolyan. Most azonban bejelentette Don Panoz, az egyik cégalapító, hogy a júniusi Le Mans-i versenyen bemutatják az új autót.
A franciák is szerencsét próbálnak a Nürburgringen rendezett 24 órás versenyen, méghozzá a 308-as kupé változatával, amelyből az alkalomra versenygépet faragtak.
Következetesen folytatja az Audi a széndioxid-statisztika faragását. A legkisebb közvetlen befecskendezésű turbómotorjukkal, az 1,2 literes TFSI-vel a nyitott A3-ban is leváltják a régi 1,6-os szívómotort.
Lényegében az Enzo helyére érkezik az 599 GTB erősebb és könnyebb változata. Ez az első alkalom, hogy az autót viszonylag jó fotókon láthatjuk, bár már hónapok óta hallani róla.
Ekkora teljesítmény az első keréken életveszélyes, mégis sokan fizetnek érte. A német B&B legalábbis erre számít: háromféle teljesítménynövelő készletet is kínál a Scirocco R megvadítására.
Németországban valószínűleg nálunk is több hó eshetett a télen. Mással nehezen lenne magyarázható, hogy miért is gyártották le a müncheni székhelyű Geigercarsnál a Hummer H2 lánctalpas változatát.
Az ünneplőbe öltöztetett Priustól hatalmas növekedést várnak a Toyota luxusmárkájának európai főhadiszállásán.
Egyelőre csak a német árak kerültek nyilvánosságra, ott azonban érzékelhető az árkülönbség az új egyterű javára.
Egyre csökken a különbség a Subaru Impreza STI csúcsmodellje és a kicsit gyengébb, de jóval olcsóbb WRX változat között. Jövőre már alig lehet majd őket megkülönböztetni kívülről, miután a WRX is megkapja az STI optikai csomagját.
Ötszáz új, hároméves bérleti szerződésű járőrautót adott át a rendőrségnek Forgács Imre igazságügyi és rendészeti miniszter Budapesten. Még idén további 360 járművet állítanak szolgálatba, és további 900 gépkocsi bérleti szerződésének megkötése van folyamatban.
Az ötszáz lóerős M7-es pótlék eddig csak száraz úton érezte otthon magát, de most elkészült az összkerékhajtású változat.
Első látásra nem könnyű megállapítani, hogy mi ez: alig magasabb egy személyautónál, és úgy megy, mint egy sportkocsi, de hat kereke van és 15 méter hosszú.
Olasz származású, amerikai gyártású – ez a kombináció a Keresztapa trilógia óta nem sok jót hozott. A Fiat azonban most épp ezt a lépést fontolgatja, mivel a Chryslernél olcsóbb lehetne a gyártás, mint az olaszországi üzemekben, és a nagyobb modellek zömét amúgy is az Atlanti-óceán másik partján tudják eladni. Mindezt vagy 5000 autógyári munkás bánhatja Olaszországban.
A GM vezetése jóváhagyta, hogy az XTS Platinum tanulmányból szériamodellt faragjanak – ezt talán nem csak a floridai nyugdíjasok veszik majd.
Még meg csak néhány napja rendelhető a benzin-elektromos törpe kupé, de már most lefoglalóztak vagy tíz hónapra szánt mennyiséget a japán piacon.
Az EuroNCAP megkezdte a menetstabilizáló rendszerek tesztelését. Az autók többsége gond nélkül megfelelt az elvárásoknak, csak két típussal, az Alfa Mitóval és a Subaru Imprezával akadt kisebb probléma.
A Lada Kalina prototípusára néztünk így bő tíz éve: fura volt, de végső soron elfogadható külsejű. A Chery Fulwin viszont nem késik több mint öt évet: készen van, heteken belül kapható is lesz.
Aki fizetett a nagy port kavart integrált vizsgálatért, visszakaphatja 17 ezer forintját – legalábbis ezt ígéri a kormányszóvivő. Mindehhez persze kérvényt kell benyújtani.
Kiderült, hogy az amerikai Carbon Motors különlegesen takarékos rendőrautója bajor technikára alapoz: a BMW hathengeres turbódízel motorja hajtja a speciális járművet.
Bár lassabb és több figyelmet igényel, mint a dupla kuplungos, a Ferrari vásárlói ragaszkodnak a hagyományos manuális váltóhoz, így most megkapják.
Az új, moduláris motorcsalád váltja az összes 3 liternél kisebb motort a BMW és a Mini palettáján. A tervek szerint legalább évi 1,5 millió autóba építik be különböző változatait, amelyek közül az elsővel a következő Mini generációban találkozhatunk.
A General Motors szerint húsz év múlva már csak ilyen kétszemélyes, kétkerekű kapszulákban utazhatunk, a hagyományos autózásnak vége lesz. Két évtizede persze már voltak hasonló jóslatok, de egyik sem vált valóra.
A pekingi székhelyű Beijing Auto 2006 óta gyártja már a Mercedes-Benz C és E osztályt, évi huszonötezres darabszámban. Az Európától jelentősen eltérő kínai piacon kevésbé sikeres a stuttgarti presztízsmárka, ezért próbálják a helyi adottságokhoz igazítani a modellpalettájukat.
Hatvanöt millió új részvényt dob piacra Európa legnagyobb autógyártója, hogy finanszírozza a Porsche beolvasztását. A lépéssel jelentős bevételhez – mintegy 4,42 milliárd euróhoz – jut a vállalat, így gyakorlatilag visszakapják azt az összeget, amelyet eddig a Porschéért fizettek.