Benevezte az Aston Martin a Rapide-ot a híres nürburgringi 24 órás versenyre. Feltehetően inkább népszerűsítési céllal, hiszen mellette indítanak egy V12-es Vantage-t is, amely azért inkább versenypályára való.
Valamit megőrzött az előd egyszerű karakteréből, de egész korszerű kisautónak tűnik az új Uno, legalábbis ami a külsejét illeti.
A tulajdonosváltás után a svéd autógyártónak kevés pénze marad fejleszteni, így abból dolgoznak, ami már van. A következő 9-3-ashoz a jelenlegi modell műszaki alapjait használják, némi továbbfejlesztést követően.
Mind az ötszáz autó elkelt volna csak Nagy-Britanniában, pedig a kereskedők is az újságokból értesültek a Focus RS erősebb különkiadásának létezéséről.
Egy kontinens körbeautózására mindenképp alkalmas a Seat Leon alapú prototípus. Az Ecomotive Prototype nevű autóba ugyan egy picit drága tankolni, és az 545 literes üzemanyagtartály a hátsó üléssor helyét is elfoglalja, de egy átlag autósnak csak egyszer kell tele kérnie a tartályt évente, persze ha igazán takarékos stílusban vezet.
A Citroen kis egyterűje is áldozatul esett a terepjárós külsőségek divatjának: Aircross néven mutatják be az átalakított kivitelt.
Április 1-jei hatállyal módosult a közigazgatási bírsággal sújtandó közlekedési szabályszegések köréről szóló kormányrendelet - a közlekedési szabálysértések esetén a hatóságnak hatvan napja van arra, hogy kézbesítse a határozatot.
Új közlekedési rend lép életbe Budapest belvárosában kedden, mivel befejeződött a belváros új főutcájának kiépítése. A legtöbb forgalmirend-változás az V. kerület déli részén, a Kossuth Lajos utca - Kiskörút által bezárt területen lesz, a változások április 6-án, kedden lépnek életbe.
Jobb, ha elkezdünk hozzászokni, hogy a libikóka most már kelet felé billen. Míg érdeklődve csodálkozunk az európai presztízsmárkák hosszított szedánjain, lebiggyesztett szélű szájjal figyeljük az újabb és újabb koppintásokat, Kína már erősen cibálja az alattunk elterülő vastag szőnyeg szélét. Szép csendben már az autóeladások számában is lenyomták az Egyesült Államokat.
A Volkswagen a jelek szerint kelet felé terjeszkedik. Nem szeretnénk történelmi párhuzamot vonni, de újabb és újabb modellekkel támadják a németek az eddig kiaknázatlan orosz piacot.
Az NKH új eredetvizsgáló rendszerét nem fogadták ujjongva a járműtulajdonosok, illetve a tényleges munkát végző szakemberek. De az Eclipse Zrt. által rekordidő alatt legyártott hibás informatikai rendszer csak az ajándék egyik fele, április 1-től ugyanis megszűnt a mobil eredetiségvizsgálat intézménye is.
Árverésre bocsátják az 1986-os Meglógtam a Ferrarival című film főszereplőjét – egy Ferrari 250 GT Spyder Californiát. Pontosabban ennek a típusnak a replikáját, amit a film forgatásához készítettek, hiszen az eredetiből összesen 125 darabot gyártottak.
Hamarabb kezdhették meg húsvéti szabadságukat az oxfordi Mini gyár munkásai. Nem a válság kényszerítette a vezetőséget erre a lépésre, hiszen a sportos békaszemű változatlanul nagy népszerűségnek örvend, hanem egy apró malőr a beszállítói láncban. Nem érkeztek meg ugyanis az ajtók a kisautóhoz.
A Volvo versenypartnere, a Polestar Performance a közeljövőben mutatja be a C30-as modell alapjaira épülő versenyautóját. A vélhetően versenykész autóról egyelőre kevés információt szivárogtattak ki, de azt tudni lehet, hogy négyszáz lóerős motor hajtja majd mind a négy kereket – az aerodinamikai kitet a Polestar gyártja le a saját versenyadatbázisuk alapján. A gép építését nem kötik semmilyen szabálykönyvhöz: azt csupán saját szórakozásukra készítik.
A legfrissebb hírek szerint lesz utódja a CLC osztálynak, nem is olyan sokára, annak ellenére, hogy a jelenlegi modell nem tűnik különösebben sikeresnek.
A Moab sivatagban vonult fel hat vadiúj, gyári tuning-alkatrészekkel átalakított, zömmel Jeep alapú tanulmány – mindegyik méteres átmérőjű kerekeken.
Rekord idő alatt dobták össze az új Volvo túrakocsiversenyekre szánt változatát, igaz, a lemezek formáján kívül sok köze nincs az utcai kivitelhez.
Nem példa nélküli, de figyelemre méltó a 274 lóerő egy kétliteres turbómotortól. Az új GTDI motort ráadásul az új Sonatában vetik be a régebbi V6-osok kiváltására, ami kényelmes, minden fordulatszámon nyomatékos karaktert feltételez.
Jól halad a retro-törpe eladása, igaz, az elkészült mennyiség felét így is Olaszországban sikerült eladni.
Szokás szerint az idén is megy a közeg kellemes ünnepeket okozni az ország forgalmasabb útjaira. Még nem tudjuk, hogy csokinyuszit osztanak-e, de bírságokat és feljelentéseket biztosan, az arra érdemeseknek.
Az új Scion tC nem sokkal több, mint egy kétajtós Corolla, de legalább fürge. A Toyota csak reménykedhet, hogy ennyi elég lesz a sikerhez.
A Subaru ralilegendájából csak a legújabb Impreza lóg ki: az igazi nagy sikereket a szedánok aratták. Lényegi különbség persze nincsen a kétféle STi között, de a nagy hátsó szárny mégis ennek áll jobban.
Nem csak az Aston Martin tud Toyota miniautót pimpelni: itt egy földön kúszó, malomkerekű példány a New York Auto Show-ról.
Az Infinitinél is nekiálltak humorizálni bolondok napja alkalmából, japános alapossággal.