Már videót is készítettek a régi és az új Quattróval, miközben az Egyesült Államokban közúton próbálgatják. Élénk fantázia kell hozzá, hogy felismerjük a rokonságot, de segít a narrátor, nehogy elfeledkezzünk a hasonlóságokról.
Íme az új BAIC C30. Mercedes-másolat, persze, elég ránézni. Hiszen Kínában nagyon menő minden, ami csillaggal az orrán szaladgál. De hogy miért éppen a B osztályt kellett klónozni, arra már nehezebb magyarázatot találni. Nem a legjobban sikerült Mercik közé tartozik.
A Ferrari a héten rendezte meg az évadzáró eseményét a spanyolországi Valenciában, melyen a bajnokesélyes, magyar pilóta, Válint Tibor is részt vett csapatával, a Warm Up Racinggel. A Ferrari Challenge futamokon kívül sok érdekesség színesítette a programot, többek között a Forma-1-es Ferrari csapat is tiszteletét tette a helyi kedvenccel, Fernando Alonsóval és Felipe Massával.
Hivatalos nyilatkozat nem hangzott el róla, de egyre többen pletykálják, hogy az X1-esnél kisebb szabadidőautót tervez a BMW. Nem esne nehezükre, hiszen ott van alapnak a Mini Countryman, csak az a kérdés, hogy tényleg akarnak-e házon belüli konkurenciát.
Nem érdemes vitát nyitni arról, hogy esztétikailag előnyére változott-e a Brabus által átfaragott Mercedes SLS AMG. A tuninghoz kellenek a nagy kerekek meg a karbonelemek, pont. Az igazi újdonság a Brabus SLS Widestarban, hogy a sofőr gombnyomásra változtathatja a karakterét.
Ki kell használni a lehetséges szinergiákat a VW csoporton belül, ezért elképzelhető, hogy a jövőben szorosabban együttműködünk a Bentley-vel a beszerzésben, sőt, nem kizárt, hogy közös platformokra építkezünk majd, ésatöbbi - nyilatkozta Matthias Müller, a Porsche új elnöke. Ez nem nagy meglepetés, de később elhangzott a kombi szó, ami egy Porsche-nyilatkozatban kissé idegenül hat.
Minden évben leesik egyszer a hó, mégis mintha hatalmas meglepetésként érné a közútkezelőket és az autósokat egyaránt. Mire letakarítják az utakat a munkagépek, már az árokba csúsztak a kamionok, a ráérős hangulatú autósok meg szépen felsorakoznak a gumisműhelyek előtt.
Tényleg nem sok maradt az 1926-os autóból, de erre is ráugrottak a gyűjtők: a remélt ár hétszereséért kelt el, pedig nem valószínű, hogy összeáll még valaha.
Minden viszonylagos: egy Ferrarihoz képest például korrekt áron kínálják az MP4-12C-t, minden máshoz képest viszont méregdrága.
A vállalat vezetése már rábólintott a tervre, így rövidesen megjelenhet a sportos vonalú kupé reinkarnációja.
Kevés maradt az egykori brit sportkocsigyár-rengetegből, de néhány kis cég még állja a sarat, sőt, izgalmas új fejlesztésekre is telik.
Az állami számítás szerint átlagban négy liter benzint fogyaszt száz kilométeren, ami persze csak részben valóságos, részben elektromos fogyasztásban jelentkezik.
Már jövő tavasszal bemutatják az első vadonatúj típust, könnyű alumínium karosszériával és erős motorral.
A Cayenne-nek még elnézhető a kerregés, de úgy tűnik, nem a SUV lesz az egyetlen dízelmotoros Porsche.
Kellemetlen meglepetéssel szolgált a legújabb EuroNCAP törésteszt-sorozat a brit gyártó számára: a Jaguar XF négycsillagos minősítést kapott, ami a luxusautók mezőnyében ma már nem elfogadható eredmény. A gyáriaktól egyelőre csak némi fogadkozásra telt – azt mondják, a 2012-es modellfrissítésre javítanak az autó passzív biztonságán.
Az arányosan kicsinyített járműben legfeljebb 153 centi magas emberek férnek el, de ők is csak úgy, ahogy egy szokvány autóba egy bő kétméteres illető.
Sokféle ős-Transporter átépítést láttunk már, de ilyen elvetemültet még nem – sőt, alighanem az Essen Motor Show közönségének is új lesz az élmény.
Már megint az internetezők jártak jól: az idei kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás váltási időszakának mérlege szerint egyértelműen azok tudtak spórolni, aki tájékozódtak és használták az erre szakosodott netes kalkulátorokat.
Az EuroNCAP pályafutása során először törhetett össze egy Kínában tervezett személyautót. Az eredmény még mindig borzasztó, de azért látszik a fejlődés.
A rüsselsheimiek városi modellje új grimasszal próbál javítani a helyzetén, így talán jobban bírja majd a konkurencia erősödését.
Előfordul, hogy egy borzalmasan ronda autóból is legenda lesz – a rövid Quattróval, amelyet saját tervezője is csúnyának tart, annak idején pontosan ez történt.
Bevallottan az egyszerű, vidéki közönségnek szánja a GM ezt az olcsó szedánt, a csinos lófejjel az orrán. Az új márka, a Baojun – a szó jelentése leginkább nemes paripának fordítható – persze Kínának szól, ahol a vidéki lakosság szinte kizárólag kínai tervezésű személyautókat vásárolt eddig.
Furcsa leírni, de a japán gyártó elkezdi behozni műszaki lemaradását Európával szemben. A Toyota is közvetlen befecskendezéses, turbós motorok fejlesztésébe fogott, ahogy az európai konkurencia, csak néhány évnyi késéssel.
Az olasz rendőrség kötelékében Lamborghini is szolgál, de az esetek többségében az Abarth Fiat is bőven elég lehet a gyorshajtók üldözéséhez – annál is inkább, mert a konkrét példány kőkemény sportfutóművet kapott.