Összkerék-hajtás, magasított futómű, off-road gumik és masszív védőlemezek alul – ezt kínálja a Volkswagen furgon legújabb változata.
Évekig tagadták, hogy elkészülhet az Estoque tanulmány szériaváltozata, de úgy tűnik, mégis megvalósulhat az elegáns négyajtós.
Nyolcvanöt százalékkal adtak el kevesebb Tata Nanót 2010 novemberében, mint egy évvel korábban az adott időszakban. A gyár szerint nem kizárólag a silány minőség tehet mindenről.
Sikerült kibújnia a felnőtt bíróság szigorú ítélete elől annak a francia autó tolvajnak, akinek ügyvédje szerint védence még pontosan egy percnyire volt a felnőtté válástól, amikor a hatóságok elfogták.
Folyékony oxigént szállító tartálykocsiba rohant egy személyautó pénteken kora reggel a 8-as főút Csór és Székesfehérvár közötti szakaszán. A balesetben egy ember meghalt, három megsérült.
A vezetőség rábólintott, így már megkezdődött a fejlesztés, állítólag Ferrari alkatrészek nélkül. Ez persze nem jelenti, hogy a mérnökök ne használnák fel a Ferrari és a Maserati modelleknél összegyűjtött tapasztalatokat, például a főegységek működésének összehangolásánál.
Bemutatták a Challenge változatot, amely erősebb ugyan nem lett, de minden más részletében alkalmasabb a féktelen száguldásra, mint az utcai kivitel.
Bár a németek és az angolok külön sportkocsi-fejlesztésbe kezdtek, a szakítás messze nem teljes. Erre utal legalábbis, hogy ismét gyártani kezdik az SLR egy továbbfejlesztett változatát.
A BMW Z4 tervezője veszi át a Mininél a design-részleg irányítását, azaz változások várhatók a márka stílusában.
A svájciak feltalálták a spanyolviaszt: a legújabb tanulmányuk jó negyven évvel ezelőtti francia strandautók hangulatát idézi.
Sokan esküsznek rá, hogy a Mazda MX-5 már most tökéletes, de azért akadnak olyanok is szép számmal, akik keveslik a 160 lóerőt. Nekik kínál megoldást a BBR és a Cosworth, egy csinos mechanikus kompresszor képében.
A gyártó nyilvánosságra hozott minden lényeges adatot, és egy teljes fotósorozatot az új típusról, amely elsősorban a konzervatívabb Audi-vásárlók körében válhat népszerűvé.
Talán a rali-gyorsaságikon, talán zárt pályán, de valahol viszontláthatjuk az Opel versenygépeit. A cégvezetés szerint szükség van egy komoly sportprogramra, hogy gyorsan népszerűbbé tegyék a márkát.
A gyári fotósorozat megtalálta az útját a nyilvánosság felé – egy holland oldalon jelentek meg először az új Audi képei.
A vezérigazgató nem szeretne a BMW-vel és a Mercedesszel versenyezni, a tulajdonosok azonban másképp gondolják.
Jóval kisebb, mint a Jazz, de ötajtós, és az ígéretek szerint meglehetősen tágas. A Honda is beszáll a városi törpeautók versenyébe.
Szó sincs róla, hogy újra összebútorozna az Opel és a Fiat, az együttműködés mindössze egyetlen típusra szól. A háttérben egyetlen motivációt találunk, a spórolást.
Egy ismeretlen tehetség lenyomta Sebastian Loebet, de a hétvége izgalmát két kőkemény Audi-zúzás hozta.
A Quattro Gmbh. mérnökei nem végeztek félmunkát: a GT4-ben nem maradt egy csepp kompromisszum sem. A TT-RS-ből átépített gép versenyzésre készült, azoknak a komoly amatőröknek, akik limitált költségvetéssel vágnának bele a sportkocsi-versenyzésbe.
Mindenki a négykerekű nyerseség nonpluszultrájának ismeri az Ariel Atomot. Teljesítményhiányra senki nem panaszkodott eddig. A németek mégis felvették a le sem ejtett kesztyűt, és felhúzták a motorját 340 lóerőre.
Az új technológia lenyomta a hagyományos értékeket, bár egy hármas holtverseny is jogosnak tűnt volna.
Száztíz éve, 1900. november 30-án alakította meg az autótulajdonosok csöppnyi tábora a budapesti Royal Szálloda különtermében a Magyar Autóklub jogelődjét, a Magyar Automobil Clubot.
Lehet szeretni vagy utálni a SUV-okat, de kevesen mennek el mellettük szó nélkül. A Cayenne duplán ilyen: nem elég, hogy városi terepjáró, még Porsche embléma is van rajta. Akinek még ez is kevés, annak készült a SpeedArt tuningkészlete.