Érdekes SUV-koncepciót mutatott be a SsangYong. Jól mutatja ez a dél-koreai márka szándékát a globális terjeszkedésre.
Szándékosan a menetiránnyal szemben haladt mintegy három kilométer hosszan egy magyar autós az osztrák A2-es autópálya leállósávjában.
Tíz évvel az gyártás beindítása után, Oxfordban elkészült a kétmilliomodik MINI. A jubileumi autóval a brit miniszterelnök, David Cameron gurult le a futószalagról.
Immár ezzel a Zetorral is védik a lakosságot a rendőrök az Egyesült Királyságban.
Alaposan összezavarta az internet autóstársadalmát az a néhány, gondosan keveset mutató fénykép, amely egy New York-i filmforgatáson készült. Azóta kiderült: az Audinak hitt autó egy Acura, a Vasember 3 pedig a Bosszúállók, amely szintén egy Marvel-produkció.
Nagy titkolózás közepette meglehet, a 2013-as Audi R8-ast sikerült lefotózni egy szemfülesnek a Vasember 3 forgatásán.
Illegális utcai versenyzőkre csaptak le Vancouverben. 13 sportautót, köztük három Lamborghini Gallardót és egy Ferrari 599-et foglalt le a rendőrség.
Az eBay-en árulnak egy Batmobile-replikát. A Putsch Racing által épített denevérautót 620 000 dollárért bárki megveheti.
Az autó egy olyan használati tárgy, amely megengedi nekünk, hogy kiélhessük rajta vágyainkat, feltéve, hogy a szenvedély elég erős, és pénzünk is van elég. Erre jó példa ez a lánctalpas Smart.
A 700 lóerős szupersportkocsit nem könnyű vezetni. Egy olasz tulajdonos végezte ki az első példányt.
A brit sportkocsi-gyártó bejelentette, három új modellt is bemutat Frankfurtban.
Az új A2-es ugyan még nem áll készen a szériagyártásra, de néhány hét múlva, Frankfurtban már kiállítanak egy tanulmányautó-változatot. Az autó jellege látszatra nem változik sokat – bár a formája sokkal szerencsésebb lesz – de belül egész más lesz, mint az elődje.
Kadhafi egyedi, huszonhétmilliós Fiat 500 Castagna EV-jét elkobozták a nép gyermekei.
A diktátor Bab Al-Azizában lévő bunkerében találtak rá a felkelők arra az egyedi, 100 000 euróért vásárolt Fiat 500 Castagna EV-re, melyet a diktátor vásárolt még 2009 júniusában. A kocsinak egyedi fényezése van, de a fabetétek és a világos bőrbelső is kifejezetten Kadhafinak készült. A kisautónak több olyan részlete is van, mely kifejezetten líbiai színeket, motívumokat tartalmaz.
A Jo-Auto először három hibrid prototípusával hívta fel magára a figyelmet, de úgy néz ki, fokozni próbálják a hírverést, ezért elviszik legújabb tanulmányautójukat a Frankfurti Autószalonra. A korábbi modellekkel ellentétben a Jo-Koncept gyártása szóba sem került, de ez egyáltalán nem baj.
Nem ez az első alkalom, hogy a Volkswagen a hangzatos adatok kedvéért egy ránézésre is hasznavehetetlennek tűnő autót mutat be, de ebben a műfajban eddig a Nils a csúcs. Az együléses kapszula könnyű és minimális légellenállású, de a hétköznapi forgalomban nehéz elképzelni.
A leggyorsabb A8-assal egy időben mutatkozik be az S7-es és az S6-os is, a vadonatúj sportmotor gyengített változatával. Az a száz lóerő különbség azonban nem számít túl sokat: a kisebb S modellek is elképesztő dinamikát kínálnak.
A Smartnál már a második generációs Fortwo felváltására készülődnek – ennek előfutára a Frankfurtban bemutatkozó tanulmányautó, amelybe számos érdekes megoldást vonultatnak fel.
Az űrkomp-Civic érdekes fordulat volt a kompakt Hondák történetében: kétségtelenül a legérdekesebb megjelenésű, de egyben ez is kapta a legtöbb kritikát. Megbízhatóságban, dinamikában, működési kultúrában alulmúlta az elődeit – talán ezért is vezetik be ekkora felhajtással az utódot, ahol mindezeket a hibákat állítólag sikerült már kijavítani.
A Nürburgring Nordschleife évek óta az autógyártók közti versengés leglátványosabb színtere: a körrekordért a Porsche, a Chevrolet, a Nissan és a Lexus is harcba szállt már. Ennek a csatának adott új dimenziót a Toyota, amely a Peugeot elektromos autóval felállított rekordját vette el a napokban.
Amióta a Capri III huszonöt éve elbúcsúzott, a Ford csak ígérgeti a szellemi utódot, de a fronthajtású Probe és Cougar modellek nyomot sem hagytak maguk után, később pedig már a próbálkozást is feladták. Az Evos tanulmány viszont újabb ki nem mondott ígéret: jöhet valami az ovális jelvénnyel az orrán, amit nem csak az ára ad majd el.
A dél-afrikai autótervező ma már legendának számít saját szakmájában. Tizenöt évig a Brabham istálló vezető tervezője volt, ő segítette az azóta megszűnt csapatot utolsó két Formula 1-es világbajnoki címéhez, majd a McLarenhez ment, ahol már utcai sportkocsit tervezett. Most pedig a Lotusnak segít kialakítani a kínálatot, és talán a tervezésbe is beleszólhat majd.
Régóta hallani, hogy a britek fontolgatják az ős-terepjáró leváltását, de eddig sem az anyagi háttér, sem a kellő elszántság nem volt meg. A DC100 tanulmány viszont azt mutatja, hogy végre megindult valamiféle érdemi munka.