Egy 14 négyzetkilométeres területet tenne többé-kevésbé autómentessé már jövőre Párizs vezetése. Az itt élőket leszámítva csak kevesek hajthatnának be a francia főváros központjába, az autók legalább fele eltűnhet így a belvárosból.
Bár a Lamborghini hagyományosan az egyik legkevésbé környezetbarát autómárka – a nagy fordulatszámú V10-esek és V12-esek fogyasztása soha nem volt kevés – úgy néz ki, a környezettudatosság igénye az olasz sportkocsimárkát is elérte.
Első pillantásra azt az érzést kelti, mintha egy túl nagyra fújt Skoda Octaviát látnánk. Pedig a K9 több számmal nagyobb, konkrétan a 2018-ban bemutatott változat alapos frissítése.
A Citroën Jumpy, Opel Vivaro és Peugeot Expert furgonokból mutatott be üzemanyagcellás változatokat a Stellantis. A műszakilag azonos hármasikrekből már kapható elektromos változat, erre épülnek a hidrogén-hajtású modellek.
Az autógyártók sorra jelentik be a rövidebb-hosszabb gyárleállásokat a mikrocsip-hiányra hivatkozva, és úgy tűnik, a problémára nem születik megnyugtató megoldás az idén.
Sokan állítják, hogy ismerik a közlekedés jövőjét, de úgy tűnik, még az sem dőlt el, hogy milyen úton tisztítható meg a járműállomány. A személyautó-gyártók nagyrészt a tisztán elektromos hajtás mellett foglaltak állást, de a nehezebb járművek világában lehet helye más megoldásoknak is.
Miközben a Stellantisba épp beolvadó Fiatnál épp mindent kidobnak, ami felesleges – beleértve az Alfa Romeo legmodernebb műszaki alapjait – az Abarthnál, úgy tűnik, túlteng az alkotó energia: most épp egy egyedi sportkocsit készítettek a legendás 1000 SP 55. születésnapjára.
A korábbi kémfotóknál alig derül ki több a gyáriak által közzétett képekről – ezeken is álcázott prototípusok láthatók – viszont nagyszerűen átjön, hogy itt a német gyártó igyekezett hűen követni a régi autóépítési receptjét. Egyelőre úgy tűnik, ennél a modellnél a 4-es sorozat megosztó formatervű orr-részétől is eltekintenek, mintegy menekülőutat kínálva azoknak a BMW rajongóknak, akiknek a gyomra a túlméretezett veséket nem vette be.
A világbajnoki futamokon induló raliautók elég nagyot változnak a 2022-es évtől, ha ez első látásra nem is feltétlenül feltűnő. Új hibrid hajtásrendszert kapnak, szabványosított elektromos hajtásféllel, bár az eddig használtakhoz hasonló 1,6 literes turbómotorral.
A brit rendőrséggel együttműködve kezdik meg a Toyota márkaszervizei a katalizátorok megjelölését: abban reménykednek, hogy ezzel visszaszoríthatják a katalizátor-lopásokat, amelyek az utóbbi hónapokban világszerte egyre gyakoribbak.
A Porschénál úgy döntöttek, lehetővé teszik a termelésben közvetlenül részt nem vevő dolgozóiknak, hogy havi 12 napot a jövőben is otthonról dolgozhassanak - közölte a cég egyik szóvivője vasárnap Stuttgartban.
Tudható volt, hogy idén végleg elköszön a Pajero. Az Európából már 2018-ban, Japánból 2019-ben eltűnt nagy múltú típus most utolsó piacáról, Ausztráliából is eltűnik. Ez a Final Edition nevű kiadás lesz a búcsúszéria.
Ahogy az várható volt, a Stellantis megalakulásával újraszervezik a több mint 14 márkából álló vállalatot. Szükség is van a változtatásokra, mivel a kötelékben akad több, szebb napokat látott márka is: a Chrysler modellpalettája szűk és öreg, a Lancia Olaszországon kívül gyakorlatilag halott, az Alfa Romeo pedig az óriási befektetések ellenére sem lett átütő siker, részben emiatt is nyugdíjazzák a Giulia-Stelvio alapjául szolgáló Giorgio platformot.
A Magyar Közút kamerája rögzített egy autópályán nem ritka, mégis ijesztően nagy baleset hétfőn. A most megosztott felvételen tanúk elmondása alapján egy alvó sofőr balesetét látni, aki kis híján egy másik autót használt korlátnak, míg végül az elválasztó korlátot találta el nagy erővel.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Bár az ábécé szerint még bőven van ideje a jelenleg érvényes, három betű három szám alapú rendszám formátumnak, és a forgalomba helyezések száma is visszaesett az elmúlt évben, valójában nincs olyan távol a váltás. Hogy milyen nehéz pontosan megjósolni, mikor fogynak el a rendelkezésre álló kombinációk, az is mutatja, hogy két évvel ezelőtt még 2026-ra taksálták az újítást, a napokban viszont arról szóltak a hírek, hogy már jövőre jöhetnek az új rendszámok. Ezt aztán az Innovációs és Technológiai Minisztérium diplomatikusan, minden lehetőséget nyitva hagyva cáfolta - vagy épp megerősítette: a jelenlegi karakterkészlet még néhány évig biztos elég lesz.
A cég frissen kinevezett vezérigazgatója, Tobias Moers a Road and Track magazinnak adott interjújában erősítette meg, hogy végleg befejezik a kézi váltós Astonok gyártását. Teszik ezt annak ellenére, hogy nem sokkal korábban még büszkén hirdették, hogy ők lesznek az utolsó sportautó gyártó, ami megtartja a hagyományos váltót a kínálatában. Egy másik, ausztrál lapnak Moers azt nyilatkozta, hogy a manuális opciót a Vantage 2022-es frissítésével fogják kivezetni, a 2021-es modellévben viszont még elérhető lesz.
Az MG még a kínai korszaka előtt szórta tele a kínálatát sportos modellekkel, de az sem igazán mentette meg. Most viszont úgy néz ki, bő másfél évtized után újra előkerül az Xpower jelzés, és vele az ultrasportos megjelenés.
A hidrogénhajtású hatótáv-rekord egy tankkal eddig 778 km volt, ezt javította most meg Brendan Reeves ralipilóta, aki egyetlen tanknyi hidrogénnel 887,5 km-t tett meg.
A kaliforniai Interstate 80-as úton kaptak el egy fickót, aki egy Tesla Model 3-assal közlekedett a hátsó ülésen ülve, miközben senki nem ült elöl.
Az Automobili Estrema nem egy közismert cég, viszont olyasmit mutattak, amit egyelőre nagy autógyártók sem: működő autót, szilárd elektrolitos akkumulátorral.
Hivatalosan a mai nappal kezdi meg tevékenységét a Tesla Hungary Kft., ahol viszonylag kedvező áron kezdik kínálni a kaliforniai gyártó alapmodelljét.
Bár a címlaplány-szerepet már nem a benzines Maybach S osztály viszi, hanem az EQS, a Mercedes gárda azért nem felejtette el, hogy minden igényt ki kell elégíteni, ha az élen akarnak maradni. Ha az orosz és kínai milliárdosok V12-es motort kérnek, tőlük megkapják, különben netán a nagy rivális Rolls-Royce-hoz fordulnának. Szóval elkészült a nagymotoros Maybach-bálna is, ha nem is verték ezt a tényt túl nagy dobra.
Az ügy abból indult ki, hogy a Google nem engedte az Android Auto felületen keresztül használni a JuicePass nevű applikációt, amelyen keresztül villanyautó-töltési lehetőségeket lehetett keresni, illetve lefoglalni.
A Forbes információi szerint a Mitsubishi vezetése leporolná a Ralliart márkanevet. Ez egykor a Mitsubishi gyári sportrészlegének neve volt, amelyet 2010-ben zártak be, a motorsportból való teljes kivonulásuk kapcsán.
A Trnavai Rendőrkapitányság tette közzé a Facebookon ezt a néhány felvételt, amely újabb bizonyíték rá, hogy a hülyeség nemzetközi, és a közlekedésben is bárhol felütheti a fejét.
TOTO NIE JE FOTOMONTÁŽ, ALE REALITA POLICAJTI PMJ RAZOM PREVOZ UKONČILI Vodiča zastavili na JV obchvate mesta Trnava a...
Posted by Polícia SR - Trnavský kraj on Wednesday, May 12, 2021