Hírek

2020. október 1., 14:18 Módosítva: 2020.10.05 06:37

A Nissan kifejezetten katasztrófahelyzetekre ajánlaná legújabb tanulmányautóját, amely a Re:Leaf nevet kapta.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. október 1., 12:46 Módosítva: 2020.10.05 06:37

A Buick Electra évtizedekig egyet jelentett a hatalmas, puha és kényelmes luxusmodellekkel a Buicknál. És bár a 80-as évek ezt a típusjelzést is rendesen elkoptatta, ahogy a GM legtöbb, korábban jól hangzó nevét, most távolodik csak el igazán az eredeti jelentésétől.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. október 1., 10:47 Módosítva: 2020.10.06 06:12

Kifejezetten látványos lett az MG 5 nevű modell, amelyet a napokban mutattak be a Pekingi Autószalonon. A formáján kívül a másik érdekessége, hogy a neve átfedésben van egy Nagy-Britanniában forgalmazott elektromos kombiéval, amire amúgy halványan sem emlékeztet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. október 1., 07:08 Módosítva: 2020.10.07 07:02

Úgy hallani, valamiféle átszervezés biztosan lesz a három rétegmárkánál, amelyek alig kapcsolódnak Volkswagen csoport fő üzletéhez, de az eladás lehetősége sem kizárt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 30., 18:13 Módosítva: 2020.10.05 06:37

Ha a 4-es kupé sokaknál kiverte a biztosítékot, a kabrió valószínűleg még többeknél ki fogja. Nem mintha nagyon különböznének, de a kupé elegáns teteje nélkül a látvány, mondhatni, még kíméletlenebb.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 30., 15:07 Módosítva: 2020.10.05 06:37

A Fiat 500-as már csak méregdrága elektromos modellként készül – bár a régi benzineseket egyelőre tovább gyártják – de úgy hallani, a Fiatnál egy új változaton dolgoznak, amely kényelmesebb beszállást tenne lehetővé.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 30., 13:21 Módosítva: 2020.10.05 06:37

Majdnem négy éve, hogy bejelentették a Lynk & Co márkát, de eddig csak Kínában lehetett ilyen autóhoz hozzájutni. A márka hivatalosan csak most indul Európában, méghozzá egy teljesen új értékesítési modellel: 500 euró, azaz kb. 183 ezer forint havidíjért kínálnak autót, egyelőre egyfélét, biztosítással és szervizszolgáltatással, amit a vásárló aztán megoszthat másokkal, csökkentve a költségeit.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 30., 10:36 Módosítva: 2020.10.05 06:37

A 30 milliós kategóriában már nem az a kérdés, hogy prémium, hanem az, hogy mennyire. Ezért a pénzért legtöbbünk az utolsó szükségtelen kiegészítőt is hozzá tudná konfigurálni álomautójához, és még mindig beleférnénk a keretbe. Ezt végiggondolva még inkább irreálisan drágának tűnnek azok a 68 éves ülések, amiket eBay-en kínálnak eladásra 90 ezer dollárért, azaz 28 millió forintért.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 30., 10:35 Módosítva: 2020.10.05 06:37
708

Nem először van az az érzésünk az idei Pekingi Autószalon újdonságait látva, hogy egyes autók a rutinosabb játéktervezők segítségét veszik igénybe. A Songsan Motors nevű cég kreációi egyértelműen emlékeztetnek egy-egy autóipari legendára, de az arányok itt is annyira esetlegesek, hogy másolatoknak ezeket aligha nevezhetjük.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 30., 06:25 Módosítva: 2020.10.05 06:37

Abban nincs semmi meglepő, hogy Kína számára megnyújtott változatokat készítenek a luxusautó-gyártók: ott a kisebb Audikat, BMW-ket, Jaguarokat és Mercedeseket is sofőrös használatra veszi a vásárlók egy jelentős része, ahol elfogadhatatlan, ami Európában teljesen megszokott, hogy a hátsó lábtér felnőttek számára szűkös egy olcsóbb prémium-autóban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 29., 15:44 Módosítva: 2020.10.02 06:19

Évtizedekkel ezelőtt az európai és amerikai autógyártók bombázták a közönséget kreatív, bár sokszor értelmetlen tanulmányautókkal. Most mintha több ilyet látnánk a kínai márkáktól, amelyeket sokszor legfeljebb hírből ismerhetünk.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 29., 12:09 Módosítva: 2020.10.02 06:19

Idő kell ahhoz is, hogy az ember feldolgozza a látványt: a Great Wall jelvény nélküli tanulmányautója fejlett formatervezői képességekről, és némi humorérzékről árulkodik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 29., 11:19 Módosítva: 2020.10.02 06:19

A Genesis egyre egyértelműbben készül Európába, de még hiányzik a kínálatból egy lényeges sarokkő: egy errefelé is átlagosnak tekinthető méretű SUV jellegű modell, a nagydarab GV80 kisebb testvére. Ez lehet a GV70, amelyet egyelőre egy érdekes, ferde rácsmintás álcafóliában mutattak meg a gyáriak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 29., 09:21 Módosítva: 2020.10.02 06:19

Negyven lóerő, ennyivel lesz erősebb a Scania V8-as dízelmotorjának csúcsváltozata, ám ez az apróság szimbolikus jelentőségű: ezzel visszaszerzik a legerősebb kamion címét a Volvo 750 lóerős FH16 változatától. Ez pedig azoknak a figyelmét is felkeltheti, akik amúgy nemigen foglalkoznának a Scania motorfejlesztők erőfeszítéseivel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 29., 06:23 Módosítva: 2020.10.01 12:48
551

Hetekkel ezelőtt néhány képen már láthattuk, hogyan fog kinézni a három új alap-Dacia, azonban a hivatalos bemutatón a belső teret is megmutatták, és számos más részletre is fény derült.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 28., 17:00 Módosítva: 2020.10.02 06:19

Kifejezetten érdekes autót mutatott a Honda Pekingben: egy kétajtós, de egyértelműen szabadidő-autó jellegű gépet, amelyről egyelőre annyit mondtak, hogy elektromos hajtású, és előzetese valaminek, amit sorozatban szeretnének gyártani, valamikor később.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 28., 15:20 Módosítva: 2020.10.01 07:22

Ismét bebizonyosodott, hogy elegendő szélesítéssel, kötényezéssel és hátsó szárnnyal bármiből lehet dögös versenygépet faragni: a Hyundai Elantra tényleg elég megosztó formájú, de a versenyautó-gúnya ennek is jól áll.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 28., 13:22 Módosítva: 2020.10.02 06:19

A Polestar a Volvo legjobb tervrajzaival kezdhette el a pályafutását, de lassan kezd leválni a svéd örökségről. A Volvo tanulmánynak indult Polestar 1 és Polestar 2 után gyártásba küldik a Precept tanulmányt is – valószínűleg más néven – amellyel a luxus-villanyautók közt taposna helyet magának a kínai villanyautó-márka.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 28., 11:39 Módosítva: 2020.09.30 06:29

Az Audi egy kicsit lassan reagált a kisebb prémium-terep-kupék divatjára, hiszen a BMW X4 hat éve van piacon, de a Mercedes GLC Coupé is négy éves modell. Ráadásul úgy néz ki, igyekeztek egyszerűen megoldani a feladatot: ahogy a neve alapján is sejteni lehet, a Sportback elsősorban az övvonal felett különbözik a nemrég felújított Q5-östől.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 28., 06:04 Módosítva: 2020.10.01 07:22

Duplázza a németországi akkumulátorgyártó üzemei számát a BMW: a dingolfingi üzem mellett hamarosan Lipcsében is gyártanak majd akksikat a németek. 100 millió eurót pumpálnak az új üzembe, ahol 2021-ben indulhat a termelés.

l 5f5fca7fe633e
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 27., 16:30 Módosítva: 2020.10.01 07:22

Nem volt titok, hogy a Volkswagen újabb rekordra készül, de nem a Blister Bergről volt szó, mint következő vadászterület az ID.R számára. Ennek ellenére összejött nekik egy új pályacsúcs, méghozzá brutális fölénnyel.

jvbh
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 27., 10:03 Módosítva: 2020.10.01 07:22

Bár nem ezek a legsikeresebb évei, elérte a harmincmilliós darabszámot a Lada. Egy  csütörtökön elkészült piros Granta lett a történelmi darab.

Lada-Granta-masina-30-milioane 1
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 27., 08:26 Módosítva: 2020.09.29 11:22
663

Markus Söder bajor kormányfő pártja szombati konferenciáján felvetette, hogy Németországban is tiltsák meg 2035-től a belső égésű motorral szerelt autók regisztrálását, hasonlóan Kalifornia amerikai állam tervéhez.

grw
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 26., 06:55 Módosítva: 2020.09.29 15:49

A Peuegot csoportban még 2014-ben szerzett részesedést a kínai Dongfeng Motor, de úgy néz ki, hamarosan teljesen kiszállnak a francia vállalatból. A részvényeik egy jelentős részét maga a PSA vásárolja vissza, míg a többség eladására kötelezettséget vállaltak a kínaiak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. szeptember 25., 20:01 Módosítva: 2020.10.01 07:22

A rendőrség Pofátlantanítás nevű akciósorozata több mint egy éve töretlenül folytatódik. Már senki nem gondolkodik azon, hogy mennyire etikus hatósági jelzéssel nem ellátott autóból vadászni a szabálysértőkre, hiszen egyrészt számos országban zajlanak hasonló akciók. Másrészt mostanra kiderült, hogy tényleg rengetegen teszik félre a legelemibb KRESZ-szabályokat amikor azt gondolják, hogy nincs a közelben rendőr. Ha a képsorokhoz hozzáképzelünk egy-egy baleseti beszámolót, nem nehéz megtalálni az összefüggéseket.

Távolról sincs vége, olvasson még