Hírek

2020. március 25., 13:09 Módosítva: 2020.03.27 11:22
499

Bár elsősorban kórházi lélegeztető gépekre lenne szükség a súlyos betegek életben tartására, és világszerte több helyen is kérték az autógyárak segítségét, azt a feladatot még nem sikerült megoldani. A Fordnál viszont rájöttek, mi mást üthetnek össze gyorsan, már meglevő autóalkatrészek felhasználásával.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 25., 11:28 Módosítva: 2020.03.30 06:12
48

Indiában is minden nagyobb autógyár leáll, legalábbis a Maruti Suzuki, a Mahindra, illetve a külföldi cégek közül Fiat-Chrysler, a Ford, a Hyundai, a Renault, a Toyota és a VW jelezte, hogy beszünteti a termelést.

marutiplant
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 25., 10:29 Módosítva: 2020.03.26 22:19
2413

Az elmúlt hetek lejtmenete után várható volt, de azért mégis fontos lélektani és pénzügyi határt lép át a benzin ára pénteken: 298 forintért lehet majd tankolni az ország kútjain, írja a holtankoljak.hu. A gázolaj átlagára marad 335 forint. 

20191210 145536
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 25., 06:08 Módosítva: 2020.03.30 06:12
1943

Minden körülmény a hagyományos kézi váltó kihalása felé mutat, de a Volkswagen műszaki vezetője, Matthias Rabe azt mondja, megtartják, ameddig még érzékelhető a kereslet iránta.

golfstick
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 24., 16:38 Módosítva: 2020.03.27 06:38
122

A Geely és a Volvo egyik közös gyermeke, a Polestar villanyautó-márka elkezdte a felkészülést a júliusi piaci bevezetésre: elindultak a gyártósorok a Luqiao-i gyárban, Kínában, ahonnan a típus érkezik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 24., 14:42 Módosítva: 2020.03.26 12:02
100

Nem igazán látható át, hogy milyen stratégia mentén fejleszt Kína első számú luxusmárkája, de az már a csúcsmodell, az L5 láttán egyértelmű, hogy az ős-Hongqi, a CA770-es vonásait szívesen idézik fel ma is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 24., 13:47 Módosítva: 2020.03.25 18:19
102

Nehéz elképzelni, hogy bárki annyira bunkó és egyben türelmetlen legyen, hogy más villanyautójából kihúzza a töltőt és sajátjába dugja.  Pedig van ilyen.

32209839_2470431_37b36139f6a8a30dedaf6bafa9998c9d_wm.gif_759x428
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 24., 13:45 Módosítva: 2020.03.27 06:38
98

A járványveszély miatt elmaradó autóeladásokat mindenütt érezni, ott is, ahol az autóipar még nem bénult meg a járványügyi intézkedések következtében.

lexusplant
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 24., 11:15 Módosítva: 2020.03.25 16:35
16

A koronavírus-járvány miatt számos vállalat igyekszik minél több mesterséges intelligenciát használni mindennapi működésében - ez különösképp igaz Kínára. A Geely Auto például februárban bevezette, hogy az ügyfelek már érintkezés nélkül, házhozszállítással is megkaphatják autóikat – írta a Carscoops.

Geely-Auto-Touchless.gif
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 24., 10:50 Módosítva: 2021.02.25 14:08
83

Az Aston Martin sokáig maga fejlesztette a motorjait, de az 1990-es évektől a Jaguar, Ford és Mercedes blokkjait építik be a sportkocsijaikba. Most azonban, a cég kis mérete és korlátozott anyagi lehetőségei ellenére ismét saját motort készítettek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 24., 06:06 Módosítva: 2020.09.03 12:10
168

Nem kérdéses, hogy az elektromos autókra való átállás érdekes járműveket szül majd. Például amilyet Wuling márkajelzéssel bemutatott az SGMW Design, a SAIC-GM-Wuling vegyesvállalat tervezőrészlege.

wulingev
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 23., 16:49 Módosítva: 2020.03.27 06:38
202

A Skodánál hagyomány, hogy a diákok minden évben átépítenek egy-egy autót saját elképzeléseik szerint. Készült már többféle kupé, kabrió és pickup is, az idén pedig a Scala alapjaira készül egy speedster-szerűség.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 23., 14:54 Módosítva: 2020.03.25 17:01
447

Bár a személyautók esetében viszonylag egyértelmű, hogy az elektromos hajtás válthatja a belső égésű motorokat, a teherautók esetében könnyen lehet, hogy a hidrogénhajtás lesz a jó megoldás.

hino fcv
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 23., 13:34 Módosítva: 2020.03.30 06:12
317

Pár évvel ezelőtt történt az incidens Tennessee-ben, hogy egy Volvóval eléggé csúnyán elütöttek egy bringást, majd biztos, ami biztos a sofőr még el is hajtott – írta a Carscoops.

Car-hits-cyclist.gif
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 23., 12:24 Módosítva: 2020.03.25 18:19
63

Elég nehéz összekeverni a pedálokat vezetés közben, főleg ha csak kettő van belőlük – gáz és fék. New Jersey-ben mégis sikerült egy hölgynek, de nem is akárhogyan.

Nissan-Xterra-crash.gif
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 23., 11:25 Módosítva: 2020.03.27 06:38
521

A Suzuki itthon rég nem kínál kis méretű négyajtós modellt, de ez nem jelenti, hogy ne gyártana ilyet. Indiában a bakancs-Swiftből is készült szedán-kivitel, mostanra pedig mondhatni önállósult a Dzire nevű típus, amely elsősorban Indiában érhető el.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 23., 06:06 Módosítva: 2020.03.25 18:19
20

Nyilván a tele van most a kontinens nagyobb jelentőségű hírekkel, de azért jobb, ha rögzítjük: 2023 előtt aligha kerül utakra a Porsche Macan elektromos kiadása.

P19 0730 a5 rgb
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 22., 13:27 Módosítva: 2020.03.25 11:32
395

Magyarország hivatalos bejelentést tett az Európai Bizottságnál arról, hogy az uniós rendelkezésekben biztosított lehetőséggel élve, más tagállamokhoz hasonlóan átmeneti kivételeket alkalmaz a vezetési és pihenőidő szabályok terén. A felmentés alapján a 2020. március 21. és április 19. között időszakban nőnek a teherautó- és buszsofőrök számára előírt maximális vezetési- és csökkennek a minimális pihenőidők.

IMG 3323
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 22., 10:36 Módosítva: 2020.03.24 16:45
1237

Még egy világjárvány idején is vannak szolgáltatások/iparágak, amik működőképesek, sőt, felpörögnek. A futároknak most például nagyon szalad, de a maszkot, kézfertőtlenítőt vagy gumikesztyűt gyártó üzemekben sem kell manapság csődtől tartani. És vannak aztán olyan alig létező szolgáltatások, amiket már el is felejtettünk, pedig most erőre kaphatnak. Például az eddig tetszhalott autósmozizás, ami a napokban feltámadt az USA-ban.

retronaut-1260x710-2-1260x710
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 22., 08:42 Módosítva: 2020.03.25 18:19
155

Februárban 7,4 százalékkal csökkent a forgalomba helyezett új személygépkocsik száma az Európai Unióban éves összevetésben részben amiatt, hogy néhány EU-országban megváltoztak az adók, lassult a globális gazdasági növekedés és nőtt a fogyasztói bizonytalanság.

eueladasok
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 22., 06:36 Módosítva: 2020.03.25 17:01
349

Az angol IAM RoadSmart legújabb kutatása lesújtó véleménnyel van a különböző telefontükröző szolgáltatásokról.

DSC04861
Fotó: Macsuga János / Totalcar
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 21., 13:22 Módosítva: 2020.03.26 06:21
4039

Ennél egyszerűbb és lényegretörőbb céges tájékoztató kampánya talán nem lesz az új koronavírus-járványnak.

audi-koronavirus
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 21., 13:05 Módosítva: 2020.03.24 13:50
128

A koronavírus miatt számos Forma-1-es futamot lemondtak a szervezőkde egészen ötletes megoldással álltak elő, hogy mégse hagyják a rajongókat lógva: virtuális futamokat fognak rendezni minden egyes versenyhétvégén – holnaptól kezdve.

f1-1584709014
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 21., 11:31 Módosítva: 2020.03.24 20:44
276

A DailyDrivenExotics nevezetű YouTube csatorna egyik tulajdonosa Damon Fryer, aki nem sokat gondolkodott azon, hogy egy kis nézettségért cserébe kárt tegyen Lamborghini Huracánjában.

Lamborghini-Huracan-fire.gif
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. március 21., 07:55 Módosítva: 2020.03.25 18:19
246

A két brit mérnök által alapított Icon Engineering egy véletlen folytán jutott hozzá a Porsche 917K karosszériaelemeinek tökéletes másolatához. A kész burkolat alá gyakorlatilag új sportkocsit kellett tervezni, ezen dolgoztak az elmúlt durván kilenc évben, és most itt a végeredmény. A tervek szerint többet is készítenek majd, egy eredeti 917-eshez képest gombokért, akár rendszámozható kivitelben is.

Távolról sincs vége, olvasson még