A McLaren csak ontja magából az azonos alapokra épülő sportkocsi-változatokat. Ezúttal az olcsó sorozat legdrágább modelljéből készítettek egy nyitott változatot. A 600LT Spider képességei tényleg félelmetesek, ahogy az ára is.
Váratlanul bemutatták a Volkswagen Golf egy újabb sportváltozatát, amely az R és a GTI közti senki földjét hivatott betölteni.
A hetes BMW limuzin tényleg megkapta az óriási hűtőrácsot, amelyet korábban az X7-essel együtt vezettek be, és nem kizárt, hogy ezzel oldják meg a típus problémáit.
Nagy meglepetést aligha okoz a Škoda Genfben: ahogy az előzetes videón felbukkanó sziluettből is látszik, egy terepjáró-fazonú autót készülnek bemutatni, a Kodiaq és Karoq kisebb testvérét.
A 90-es évek raliautó-alapú utcai sportszedánjai közül már csak az Impreza WRX van talpon, de ebből most újabb változatot mutatott be Detroitban a gyári tuningrészleg, az STI.
Budapesten, a 4-es villamos déli végállomásánál kaptuk le a tavaszra várható következő Cliót, egyelőre talpig mintás fóliában.
A Nissan nem újonc a villanyautó-üzletben – a Leaf az egyik legrégebbi használható, sorozatgyártású elektromos személyautó – épp ezért meglepő, hogy most mintha ők is a Tesla formátumának másolásával próbálkoznának.
Már tavaly elkezdődtek a tárgyalások, de mostanra az is kezd kikristályosodni, hogy a Ford és a Volkswagen hogyan osztaná fel a feladatokat egymás között.
A valós fogyasztási értékek és a gyári adatok közti különbséget igyekszik rendszeresen felmérni a tisztább közlekedésért harcoló ICCT (International Council of Clean Transport – a Tiszta Közlekedés Nemzetközi Tanácsa). Azt mondják, ez az első év, hogy ez a különbség nem növekszik, a jövőben pedig csökkenhet is az új európai mérési ciklus miatt.
Egyértelmű, hogy a General Motors még mindig túl komplikált felépítésű cég, sokszor még saját maga számára is. Legalábbis az idei Detroit Motor Show-n ez derült ki: bemutatták annak a CT6-nak a sportváltozatát, amelynek a gyártása hamarosan leáll.
Eddig is a Shelby modellek voltak a legerősebb Mustangok, de soha egyetlen gyári autó sem kapott ennyire nagy teljesítményű motort. A pontos értéket a Ford még nem közölte, csak annyit mondtak, hogy az 5,2 literes, kompresszoros V8-asuk 700 lóerő felett van.
Bár a veterános naptár legnagyobb rendezvényei közé még csak felkapaszkodófélben van a hollandiai InterClassics Maastricht, a 35 ezer négyzetméteres terület és a 300 kiállító azért sokat elmond a közel negyed százada létező rendezvény méreteiről. Mondjuk úgy - ha most még nem a TechnoClassica Essen vagy a párizsi Rétromobile, azért már így is tekintélyes, ráadásul január eleji időpontjával (idén 10-13-ig tartották) ez nyitja az oldtimeres évet, s kisebb, elfeledett márkák klubjai is részt vesznek rajta. A látogatók elsősorban Hollandiából és Belgiumból érkeznek, de tekintélyes tömeg látogat át Németországból is.
Már tavaly tavasszal láttunk egy versenyváltozatot, aztán ősszel vezethettük is vaskos álcázás alatt, de a szériaváltozat csak nem akart megérkezni. Most viszont megtekinthető a végleges termék: a Detroit Motor Show-n leleplezte a Toyota.
Az Egyesült Államokban régóta komolyan veszik a környezetvédelem kérdését, a személyautók fogyasztását már az 1970-es évek óta erősen korlátozzák – épp ezért odaát lassan ki is vesznek a személyautók. Aki nagy teljesítményt akar viszonylag olcsón, az pedig ma is megkaphatja: terepjáróban, vagy pickupban, hisz azokra sokkal lazább korlátozások vonatkoznak. A Ram újdonsága, a HD pickup az amerikai közlekedés ezen arcának kiváló példája: hatalmas, feltűnő, erős, és cseppet sem tűnik környezetkímélőnek.
Úgy tűnik, mindig akad valaki, aki kipróbálja, amit a képernyőn látott, akármekkora marhaság is. Ezúttal a Madarak a dobozban – eredetiben Bird Box – című film kapcsán derült ki ismét, hogy mindig akad egy hülye...
Bird Box Challenge while driving...predictable result. This happened on Monday as a result of the driver covering her eyes while driving on Layton Parkway. Luckily no injuries. pic.twitter.com/4DvYzrmDA2
— Layton Police (@laytonpolice) 2019. január 11.
Az első képen korszerű megjelenésű szedán látható, amely állítólag aerodinamikai szempontból is igazán jól sikerült. Hivatalosan Geely, viszont a stílusában nem túl meglepő módon van valami a Volvóéból.
A Bentley óriási SUV-ja se ússza meg a sportosítást, nyílegyenes úton kategóriájában valószínűleg verhetetlen lesz az új változat.
A Washington államban autózóknak hamarosan egyre kevesebb helyen jönnek majd szembe 69-es mérföldjelző táblák. Lesznek helyette 68,9-esek, hála a tolvajoknak. Annyira nem is lesz szokatlan nekik a tizedes megoldás: egy ideje már vannak az USA-ban 419,9-esek is.
256 255 – ennyi autót adott el 2018-ban a Porsche, ami új házi rekord a márkánál. Ha van, akinek még mindig nem tiszta, miért szállnak be alapvetően sportautókért körberajongott márkák a városi terepjárózásba, az nézze meg, miből fogyott a legtöbb tavaly a Porschénál.
Kétszemélyes mindent járó hintóval jött ki a BMW dizájnstúdiója. Az infók és a képek alapján egész használhatónak tűnik, de sajnos nagyon úgy néz ki, csak egy North Face reklám az egész projekt.
Lemondott szombaton José Munoz, a Nissan Motor Co. kínai piacért felelős vezető tisztviselője, miután a japán autógyártó kiterjesztette vizsgálatát a cég felmentett elnöke, Carlos Ghosn feltételezett pénzügyi visszaéléseinek ügyében.
A hét legnagyobb motorsportos drámája címet ugyan már odaadtuk a sivatagban ütköző buggy-knak, de a BMW Formula-E-s csapata egy erős pályaművel szállt be a versenybe. A sorozat marokkói fordulóján ütötték ki egymást, s a legfájóbb, hogy tették mindezt az első két helyen autózva.
A General Motors részvényeseinek januári konferenciáján döntés született egy új elektromos autókhoz fejlesztett platform kifejlesztéséről, amit elsősorban a Cadillac-nek szánnak.
Másfélszer több autót adtak el 2018-ban, mint 2017-ben és már most valószínű, hogy újabb rekord jön 2019-ben is.
Pár nappal a Detroiti Autószalonra ígért leleplezés előtt - talán véletlenül - kikerült a világhálóra a tizenhét év után visszatérő Toyota Supra reklámfilmje.