Az Andretti Autosport csapat évek óta azért küzd, hogy rajthoz állhasson a Forma–1-ben, ám eddigi próbálkozásaikat a sportág vezetőség egyszerűen lesöpörte az asztalról.
A csapat azonban nem adja fel, és minden eddiginél nagyobb erőkkel dolgozik az F1-es beszállás előkészítésén.
Mario Andretti, az Andretti csapatot jelenleg irányító Michael Andretti apja azonban most arról számolt be, hogy a Liberty Media vezérigazgatója, Greg Maffei nyíltan megmondta neki: történjék bármi, nem engedik őket a Forma–1 közelébe.
A kínai akkumulátorgyártó CATL, amely Debrecenben is épít gyárat, bővíti termékkínálatát. Erre részben a befektetői bizalom megingása miatt van szükség.
A CATL részvényei több mint három éve nem látott mélypontra kerültek, de az árfolyam azóta javult, bár még mindig csak a fele a 2021 végén elért csúcsértéknek.
A CATL kínálatában szerepel olyan akkumulátor, amely ezer kilométeres hatótávot ígér egy feltöltéssel. Az újabb akkumulátorok gyorsabban tölthetők: tíz perc alatt 600 kilométeres távolságra.
Hiába a sok intézkedés, a Fisker továbbra is súlyos anyagi gondokkal küzd.
Az amerikai villanyautó startup nemrég emailben értesítette az ügyfeleit, hogy az USA területén a továbbiakban elérhetetlenné válik a Roadside Assistance nevű szolgáltatás.
Mindeközben a vállalat további három kereskedés megnyitását tervezi.
A PepsiCo megelégelte, hogy arra várjon, mikor kapja meg az elektromos nyergesvontatókat a Teslától, ezért Fordokkal egészíti ki elektromos teherautó-flottáját Kaliforniában.
A flotta elektromos átalakítását támogatásokból finanszírozza az üdítőtal-gyártó.