Bár Magyarországon viszonylag ritkán találkozhatunk kenguruval, a világ egy távoli pontján elég gyakoriak ezek a testes állatok. Ausztráliában a kenguruk nagyon komoly veszélyt jelentenek az utakon közlekedőkre és saját magukra is. A Volkswagennek azonban van egy ötlete a problémára.
Az M3-as, M5-ös és M7-es autópályán sem akadálytalan a közlekedés, íme a nagypénteki útinform.
Egészen érthetetlen baleset történt még március 24-én Csehországban. Egy 50 éves férfi egy vizes kereszteződésben zsonglőrködött egy Ford Mustanggal, ám ez még csak a jéghegy csúcsa.
Közeleg 2024 első pénzügyi negyedévének vége, a Tesla pedig szeretne kozmetikázni a számain. Ez különösen a vállalat Full Self-Driving (FSD) nevű önvezető rendszerére igaz, amely iránt az utóbbi években megcsappant a kereslet.
Hihetetlen, hogy néhány autós mennyire suttyó manővereket enged meg magának. Például itt ez a taxis, aki úgy döntött, hogy nincs kedve kivárni a sort, mint mindenki más.
Pillanatokon belül itt a húsvéti hosszú hétvége, örülhetünk a plusz szabadidőnek. Azonban lesznek forgalmi változások is, amikre nem árt felkészülni főleg akkor, ha autóval indulnál el Budapesten.
A Lamborghini legutóbb több mint 20 éve frissítette ikonikus pajzs alakú emblémáját, rajta a dühöngő bikával. Az olasz sportautógyártó most látta elérkezettnek az időt, hogy frissítsen.
A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség hattagú vizsgálóbizottságot jelölt ki, ami az Esztergom-Nyerges Rallyn történt tragikus tömegbalesetet fogja vizsgálni - áll az MNASZ közleményében.
Kiosztották a World Car Awards, tehát lényegében a globális év autója díjakat, ahol a Hyundai-Kia csoport remek eredményeket ért el. Eleve az elektromos autók domináltak a new yorki díjátadón, ennek megfelelően választottak győztest is.
A Volvo már 2017-ben bejelentette, hogy nem fejleszti tovább saját dízelmotorjait. Ez egyértelmű jele volt annak, hogy a kínai tulajdonba került svéd gyártó lassan kivezeti a technológiát. Bár eleinte nem tudtuk biztosan, mikor jöhet el ez a nap, tavaly a Volvo 2024 elejét nevezte meg céldátumnak. Tartották is magukat az ígérethez: nemrég legördült a gyártósorról a történelem utolsó dízel Volvója.
Egyre kétségbeejtőbb a Fisker helyzete. Az amerikai villanyautó startup nemrég csőd közelébe került, ráadásul a remélt mentőöv sem érkezett meg. Egy ideig a Fisker abban reménykedett, sikerülhet együttműködési megállapodást kötniük egy „hatalmas autógyártóval" – egyes források szerint a Nissannal – ám a napokban ezek az álmok is szertefoszlottak.
Amikor egy utcai autó három és négy másodperc közötti idő alatt gyorsul nulláról százra, az már embertelenül gyorsnak számít. Bár hozzászoktunk ezekhez a durva számokhoz, már sokan fel se húzzák a szemöldöküket, de higgyetek nekem, amikor azt mondom, hogy a három másodperc körüli gyorsulás már nagyon durva élmény élőben.
Mindig van egy kisebb csapat ember, akik falkába verődve törvényenkívülinek érzik magukat. Ez főleg az autózásban veszélyes attitűd, erről nemrég videó is készült. Egy csapat BMW-s veretett nagy sebességgel a sűrű forgalomban, nem is úszták meg szárazon.
A hajdan szebb napokat látott, elhagyatott autókereskedések csodálatos időkapszulák és a múlt keserédes lenyomatai egyszerre. A ma már foszló, porlepte szalonokba régen családok tértek be, hogy elköltsék a megtakarított pénzüket egy csillogó, vadiúj autóra.
Ha esetleg eddig nem tudtad, hogy mi hiányzik az életedből, akkor esélyes, hogy a Land Rover megtalálta a megoldást. Hamarosan ugyanis kiadják a jelenleg futó Defender legerősebb változatát egy 4,4 literes V8-as motorral.
A Mercedes ikonikus G osztálya már 45 éve rója kezdetben a tájakat, napjainkban pedig az elit szállók/éttermek parkolóit. A W463-as második generációja 2019 óta olyan, amilyen, így hát megérett egy faceliftre. De ez a facelift is szokásosan hű maradt a G osztály hagyományaihoz: külsőleg alig, technikában, motorikusan inkább változott, aminek egyesek nem örülnek.
Sokak által hangoztatott hiedelem a villanyautókkal szemben, hogy nem alkalmasak hosszabb utak megtételére. A Ford nemrég egy látványos marketingfogással igyekezett bizonyítani, hogy ez márpedig nem igaz.
Különös szabadalmat védetett le nemrég a legendás olasz sportautó gyártó, a Ferrari. Nemcsak új motort említenek benne, hanem egy teljesen új elrendezést és hajtást. Ezek alapján egy hidrogénüzemű belső égésű motort terveznek beépíteni fejjel lefelé egy hibridbe.
Az Európa-szerte első számú közúti gyilkosnak tekintett sebességtúllépések visszaszorítására irányuló rendőri intézkedések száma a pandémiát követően jelentősen növekedett.
Különc formáján kívül sok technológiai újdonságot sorakoztat fel a Tesla Cybertruck. Egyelőre mégis úgy néz ki, hogy nem lőtt el minden poént, és akad benne még izgalmas megoldás. Ilyen lehet az indukciós töltés lehetősége.
Általános szabály, hogy ne álldogálj az út közepén semmilyen helyzetben. Erre példa az a baleset, amely mellett majdnem kialakult egy másik csupán az emberi figyelmetlenség miatt.
Anno a nyugalom szigeteként ismertem meg az erősebbik Kia EV9-et, erre most sportváltozatot reszelne hozzá a koreai gyártó. Nemrég kémfotók jelentek meg egy gyanúsan nagy fékes EV9 formájú autóról, ahogy a Nürburgringen csapat.
Az XM Label Red a legerősebb szériagyártású BMW: egy 4,4 literes, kétturbós V8 és az elektromos hajtás összesen 748 lóerős rendszerteljesítményt és 1000 Nm-es csúcsnyomatékot tud. Mindez elég ahhoz, hogy ez a 2,7 tonnás, hibrid tank 3,8 másodperc alatt gyorsuljon nulláról százra.
Három bukósisak ért el jó eredményt.
A gyártó ugyanannyiért szeretné adni a villanyautókat, mint a simákat.