Hírek

2016. május 15., 09:03 Módosítva: 2016.05.17 17:03
104

Arizonában élsz és kéne egy jó autós munka? A Google-nél most van. A vállalat önvezető autóját kéne fejleszteni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 14., 17:07 Módosítva: 2016.05.18 06:39
1826

Victor Sheppard 2007-ben vette meg Toyota Tundra pickupját. Az autót, amiből az USA-ban hagyományosan évi százezer fölött adnak el. Ez ott pickupként nem kimagaslóan sok, kemény a mezőny, így minden pozitív hírverés jól a japánoknak. A Toyotánál pedig jó érzékkel ismerték fel, hogyan kell tudatni a világgal: egymillió mérföld nem távolság a szervizelt autójuknak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 14., 12:47 Módosítva: 2016.05.18 06:39
11

Egy kétvideós YouTube-csatornán jelent meg ez a hét másodperces kémfelvétel az új Peugeot 3008 gyártósoráról. Sokat nem tudni meg belőle, de annyit egész biztosan, hogy készül a nyolc év után leváltott első generáció utóda.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 14., 09:30 Módosítva: 2016.05.17 12:52
1

Európa egyik legnagyobb gumiabroncs temetője gyulladt ki pénteken, a spanyol fővárostól 35-40 kilométerre délre fekvő Sesena település közelében.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 14., 08:40 Módosítva: 2016.05.17 15:59
52

Az osztrák Kleine Zeitungtól származik az információ, amely szerint akár évi 60 ezer sportkocsit gyárthat bérmunkában a Magna-Steyr a BMW és a Toyota számára, 2018-tól.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 14., 06:58 Módosítva: 2016.05.17 12:52
729

Egy Tesla tulajdonostól származik a történet, amelyből kiderül a Tesla önvezető rendszerének egyik hiányossága. A rendszert egyszerűen megbénította egy nagyobb lepke, amely rossz helyen kenődött szét az autó orrán.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 13., 16:58 Módosítva: 2016.05.17 12:52
8

A Deutsche Umwelt Hilfe, röviden DUH először tavaly októberben vádolta meg azzal az Opelt, hogy a Volkswagenéhez hasonló csalószoftvert alkalmaz a Zafira 1,6 literes dízelmotorjában. Ezúttal a TÜV Nord vizsgálataira hivatkoznak, de a német sajtóban megjelentek alapján sem egyértelmű, hogy ugyanolyan csalásról lenne szó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 13., 15:30 Módosítva: 2016.05.17 12:52
17

Valószínű, hogy csak jövőre mutatják be az új 40-es sorozatot, amely legalább három autóból áll majd, ezért igazán meglepő, hogy már most megpróbálják ráhergelni a lehetséges vásárlókat az újdonságra.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 13., 12:43 Módosítva: 2016.05.15 09:04
20

A 911-es Porsche szokatlan, farmotoros felépítése ellenére – vagy részben annak köszönhetően – évtizedek óta a legbiztosabb pont a hosszú távú sportkocsiversenyzésben. Ez elsősorban persze a folyamatos és eredményes fejlesztésnek köszönhető, amelynek hamarosan a következő állomásához érkezik a Porsche.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 13., 11:36 Módosítva: 2016.05.16 06:41
48

Az Audinál valami egészen újat találtak ki: nem árnyékból, vagy lepel alól villantják ki legújabb modelljük prototípusát, hanem örvénymintás tapéta elé teszik az örvénymintás járművet. Ugyanúgy nem mutat sokat, viszont sokkal kellemetlenebb nézni az ilyen előzetest. Ám ha mégis megnézzük jó alaposan, azért megsejthető, hogy mit takar az álcázás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 13., 06:11 Módosítva: 2016.05.16 06:41
92

A legnagyobb luxusautók közös tulajdonsága – a keleti kényelmen túl – hogy vonzzák a tekintetet. Ám ha valakinek rengeteg a pénze, nem biztos, hogy szívesen utazik kíváncsi tekintetek kereszttüzében. Egy jó megoldás lehet a lengyel Megabus Automotive kisbusza, amely helykínálatban és kényelemben is a legnagyobb luxuslimókkal versenyezne – és ennek megfelelő az ára is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 12., 17:20 Módosítva: 2016.05.15 15:17
135

Jövőre lesz száz éves a japán nehézipari cég, amelynek a Subaru csak az egyik részlege, ám manapság a legsikeresebb. Talán ezért döntöttek úgy, hogy Subaru Corporation néven folytatja tevékenységét a Fuji Heavy Industries az évforduló után.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 12., 15:38 Módosítva: 2016.05.14 17:10
71

A BMW elnöke említette meg az új modellt a cég 96. éves közgyűlésén Münchenben, azaz hivatalosabb nem is lehetne az információ. Egy hibája van, hogy Harald Krüger semmi egyebet nem mondott az újdonságról, így számos lehetőség marad nyitva.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 12., 12:49 Módosítva: 2016.05.14 09:32
5

Az idén augusztusban állítják le a Toyota dizájn-terepjárójának gyártását. Így épp tíz évesen búcsúzik a Toyota eddigi legbátrabb modellje, amelyet eredetileg csupán tanulmányautónak szántak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 12., 11:19 Módosítva: 2016.05.14 12:48
96

Alighanem a hét autóipari híre, hogy a Nissan megvásárolja a Mitsubishi 34%-át, és átveszi az irányítást nehéz helyzetbe került riválisa felett. Ahogy megszokhattuk, Carlos Ghosn ismét jól vásárolt: 237 milliárd jenért, azaz 1,9 milliárd euróért kaparintja meg a részvényeket.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 12., 06:10 Módosítva: 2016.05.17 06:37
806

A Subarut tulajdonképp különcködése tartotta a felszínen az utóbbi évtizedekben – a boxermotor és az összkerék-hajtás, azaz úgy egyáltalán, hogy más autókat gyártott, mint a konkurencia – de ötven éve az első boxer-Subaru még nem számított szokatlannak. Csak egy újabb megoldása volt a régi problémának, hogy hogyan lehet működő fronthajtású autót építeni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 11., 17:27 Módosítva: 2016.05.17 12:52
21

Luxusautó-gyártóktól már megszoktuk, hogy mindenre ráakasztják a nevüket a bőrtáskáktól az órákon keresztül a golfkészletekig és persze a mobiltelefonokig. A Land Rover telefon viszont rendes használati tárgynak ígérkezik, amit nehéz lesz agyonverni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 11., 15:44 Módosítva: 2016.05.16 13:05
113

Új motor-karosszéria kombinációt kezdenek kínálni az Év Autójából. A két turbófeltöltős 1,6 literes, 160 lóerős és 350 Nm csúcsnyomatékú dízel ezen túl nem csak a kombi Astrához érhető el, de a rövid ötajtóshoz is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 11., 14:19 Módosítva: 2016.05.12 13:11
634

Az Edinburgh-i egyetem két tudósa állt elő egy meglepő tanulmánnyal, amely szerint a világmegváltónak kikiáltott elektromos- és hibridautók terjedésével érezhetően nőni fog a környezetbe jutó szilárd részecskék mennyisége, ami komoly egészségügyi kockázatot hordoz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 11., 11:37 Módosítva: 2016.05.16 09:45
1158

Manapság amerre nézünk, új villanyautó-gyártók bújnak ki a földből. Úgy tűnik, ami divatba jön, arra hirtelen lesz pénz – a Nikola Motor Company első komoly járműterve viszont olyan területre érkezik, ahol egyelőre kevés a konkurens. Egy vegyes hajtású nyergesvontatón dolgoznak, amelyet közvetlenül villanymotorok mozgatnának, a megfelelő hatótávolságot pedig gázturbina biztosítaná.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 11., 06:08 Módosítva: 2016.05.12 11:43
2

Miután a Chrysler 200-ast indokolatlanul hamar kivégezték, most úgy néz ki, az FCA vezetése a 300C-t is arctalan átlagautóvá tenné. Erre utal legalábbis, hogy Sergio Marchionne, a Fiat birodalom első számú vezére most belengette, hogy esetleg a Pacifica egyterű fronthajtású padlólemezére ültetnék a Chrysler nagy szedánját.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 10., 16:32 Módosítva: 2016.05.13 10:41
56

Maga Fikri Isik, a török tudományos, ipari és műszaki miniszter jelentette ki, hogy a Pehlivan Elektrak nevű elektromos jármű jobb és biztonságosabb a Teslánál. Ha bárki más állít ilyet, egyszerűen csak kinevették volna a körülötte állók, de ha egy miniszter mond bődületes baromságot, arra felfigyel a világ.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 10., 14:03 Módosítva: 2016.05.12 17:27

Az utóbbi években nagyot zuhantak az 508-as eladásai, de a Peugeot márka igazgatója szerint ennek ellenére fel sem merült, hogy ne készítsék el az utódmodellt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 10., 11:13 Módosítva: 2016.05.12 11:43
111

Az elmúlt években a Ford rengeteg autót adott el az ezres Ecoboost motorral – úgy néz ki, ennek kapcsán jöttek rá, hogy mi a baj a kevés hengerrel: a mélyebb hangfekvés.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. május 10., 06:20 Módosítva: 2016.05.17 06:37
66

Úgy néz ki, a Chryslernél is engednek a divathullámnak: kétliteres, négyhengeres turbómotorra cserélnék a bevált Pentastar hathengerest. Az új motor teljesítménye állítólag 300 lóerő felett lesz, és minden, manapság korszerűnek számító műszaki megoldást felvonultat. A Hurricane motort elsősorban Chryslerekbe szánják, nem lenne meglepő, ha az Alfa Romeo egyes modelljeiben is felbukkanna.

Távolról sincs vége, olvasson még