Hírek

A végső parasztvakítás a Mercedestől

2013. március 1., 06:54 Módosítva: 2013.03.01 06:54
67

A fényreklám-stílus eddig a legvadabb sufni-pimperek kiváltsága volt: az alváz-neon, vagy a kék LED-ek az autó különböző pontjain nem épp a jó ízlést hirdették. Ennek ismeretében a Mercedes legújabb extrája elég merész, még ha jóval visszafogottabb is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új sportmodell a Skodától

2013. február 28., 18:26 Módosítva: 2013.02.28 18:26
22

A Skoda Citigo gyári állapotában nem különösebben érdekes látvány – egy kisautó a sok közül – de ezen minimális erőfeszítéssel változtattak a gyáriak. Az új Sport változaton nagy felnik, ültetett futómű és feltűnő go-fast csíkokkal jelzik, hogy ez nem egy mezei kisautó. De ez részben átverés.

Távolról sincs vége, olvasson még

Olcsó Corvette érkezik?

2013. február 28., 15:08 Módosítva: 2013.02.28 15:08
14

A General Motors sportkocsija lassan de biztosan követi az európai konkurenciát, minőségben és teljesítményben, ami jó, de árban is, ami már nem feltétlenül vonzó a korábbi Corvette vásárlók számára. Úgy hallani, most ezt a hibát is megpróbálják kijavítani a gyáriak, egy egyszerűbb változattal.

Távolról sincs vége, olvasson még

Eladó a legdrágább spanyol álomautó

2013. február 28., 13:19 Módosítva: 2013.02.28 13:19
11

Pegaso néven ma is készülnek autóbuszok és teherautók Spanyolországban, de személyautó-gyártással csak egyszer próbálkozott a cég. Rögtön a csúcson akarták elkezdeni: a Z-102 1951-ben minden szempontból a csúcstechnikát képviselte, és ez az árán is látszott. A versenytechnikára épített V8-as csodából csupán 89 példány készült, és ezek közül csak egyetlen ilyen létezik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Prisma, a legújabb családi Chevrolet

2013. február 28., 11:39 Módosítva: 2013.02.28 11:39
2

Egy kicsit értetlenül néztük a képeket – ezt meg miért kellett? A General Motorsnak több kis családi szedánja is van, ráadásul mind Chevrolet. Ott az Aveo, amelyet nálunk árulnak, és a Sail, amely Kínában készül. Nem gondoltuk volna, hogy ennyi is kevés lesz, és készítenek egy harmadik, lényegében ugyanilyen autót.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kényelmesebb lett a KTM sportkocsi

2013. február 28., 07:09 Módosítva: 2013.02.28 07:09
7

A KTM annak idején úgy tervezte meg első sportkocsiját, hogy a motorkerékpár és a személyautó tulajdonságait egyesítse, ezzel azonban jócskán beszűkítették a lehetséges vásárlók körét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csúcs-Maserati, kétszer annyi embernek

2013. február 27., 17:47 Módosítva: 2013.02.27 17:47
101

A Maserati nem csak a nagy tervek megvalósításával törődik – amilyen az új Quattroporte volt – de apránként a meglevő modelleket is tovább csiszolja. Ileyn az új Gran Turismo MC Stradale változat, amely már négy személyt is szállíthat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megjött a kilencedik sebesség

2013. február 27., 16:22 Módosítva: 2013.02.27 16:23
26

A ZF, az egyik legnagyobb név az automata váltók piacán eddig csak követte a sebességfokozat-versenyt, most azonban az élre törnek. Ők készültek el az első, személyautóba szánt kilencfokozatú automatával. Hogy van-e értelme? Ebben nem vagyunk biztosak, de a presztízshez vezető út láthatóan errefelé vezet.

Távolról sincs vége, olvasson még

A csoda, amire az Alfa vár?

2013. február 27., 15:01 Módosítva: 2013.02.27 15:01
55

Az egy pillanatig sem kérdéses, hogy az Alfa Romeónak szüksége van egy olyan sportkocsira, amely megerősítheti a kissé megkopott fiatalos-lendületes arculatot. Készül is többféle modell – a 4C, és egy még olcsóbb modell a Mazda MX-5 alapjain – de a lényegében csak mutatóba gyártott 8C helye egyelőre üres, márpedig egy drága és exkluzív, de többek számára megfizethető sportkocsi teljesítené ki a palettát.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bizonyított a kávéval hajtott autó

2013. február 27., 13:40 Módosítva: 2013.02.27 13:40
62

Valószínűleg a figyelemfelkeltés kedvéért választották épp a kávét hajtóanyagként, hisz szinte bármilyen növényi alapú granulátummal elmenne a speciálisan átépített pick-up. A kávé viszont, amellett, hogy jól hangzik, a Guiness rekordok könyvébe is bejuttatta az átalakított Sierra pick-up, pontosabban Ford P100 tulajdonosait.

Távolról sincs vége, olvasson még

7,5 millió egy kesztyűért?

2013. február 27., 11:23 Módosítva: 2013.02.27 11:23
3

Ayrton Senna ebben a kesztyűben szerezte meg harmadik világbajnoki címét 1991-ben, miközben a McLaren színeiben versenyzett. Korábban megfordult a Lotus csapatánál is, éppen ezért nem meglepő, hogy a 22 ezer fontos ajánlatot Gerard Lopez, a Lotus F1 tulajdonosa tette. A mások számára kincset érő tárgy valószínűleg kiemelt helyen fog díszelegni, bekeretezve.

   próba
Távolról sincs vége, olvasson még

Hímtag helyett ezzel mennek a japánok

2013. február 27., 05:40 Módosítva: 2013.02.27 05:40
4

A Nissan egyike a rendszeres visszatérőknek Le Mansban, és bár az idei év előreláthatóan az Audi és a Toyota párbajáról szól majd, a másik japán gyártó ezúttal komoly versenyautó építésébe kezd.

Távolról sincs vége, olvasson még

P1: megver mindent a Bugattin innen?

2013. február 26., 17:38 Módosítva: 2013.03.05 13:19
49

Láttuk már fotókon és hallottunk komplikált hajtásrendszeréről is, de csak most került nyilvánosságra a McLaren hivatalos bemutató anyaga a P1-esről. Ebből már elképzelhetjük, milyen dinamikát kínál a csúcsmodell, és az is kiderül, mennyibe kerül a brit sportkocsigyártás új csúcsa.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rolls-Royce ferde háttal. Szentségtörés?

2013. február 26., 16:04 Módosítva: 2013.02.26 16:04
8

Egy luxusautó-gyártónak ragaszkodnia kell a stílusához – a Rolls-Royce például guruló kastélyokat árul, és ettől az arculattól mintha félve szakadnának el. Az új Wrath kupéról már az ötödik előzetest közlik, és azt próbálják lassacskán beadagolni a közönségnek, hogy ebben a modellben lesz valami, ami idegen a márkától: némi sportosság.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nitro, a legújabb Lamborghini

2013. február 26., 14:23 Módosítva: 2013.02.26 14:23
203

A Lamborghini név ma már egyet jelent a gyors olasz sportkocsikkal, pedig Ferruccio Lamborghini eredetileg traktorgyártásból gazdagodott meg, és csak afféle melléktevékenységnek szánta a sportkocsigyártást. A traktorpiacon pedig még ma is jól csengő név a Lamborghini – most épp egy vadiúj modellel jelentkezett a márka.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hozzánk is eljön a divat-Ford

2013. február 26., 11:22 Módosítva: 2013.02.26 11:22
6

A Ford tartja magát a globális stratégiához: igyekeznek minden modelljükkel minden olyan piacon megjelenni, ahol akár egy kicsi esély is van a sikerre. Most az EcoSport szabadidő-autó érkezik Európába, méghozzá az egyik legfelkapottabb szegmensbe, a Nissan Juke, a Mini Countryman és az Opel Mokka ellenfeleként.

Távolról sincs vége, olvasson még

Orosz luxusautók az orosz elnöknek

2013. február 26., 08:00 Módosítva: 2013.02.26 08:00
12

Az orosz elnök a tavalyi választások hazafias szólamai között elejtett egy ígéretet arról, hogy nyugati luxusautók helyett újra orosz vasba ül majd. Már csak az a kérdés, milyenbe, hisz a Zil kiglancolt, de alapvetően vagy negyven éves 4112P típusa nem feltétlen a legjobb választás, politikai szempontból sem.

Távolról sincs vége, olvasson még

Útlezárás: árad a Sajó

2013. február 25., 21:03 Módosítva: 2013.02.25 21:03
14

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. legfrissebb tájékoztatása szerint lezárták a 2603 jelű Sajókaza-Aggtelek összekötő mellékutat 0 és 1+100 kilométer-szelvények között. A folyó áradása miatt további útlezárások is várhatóak.


View Larger Map

A valaha volt legmenőbb kombi

2013. február 25., 17:12 Módosítva: 2013.02.25 17:12
202

A Bertone és az Aston Martin kerek hatvan éve áll alkotó kapcsolatban, a kerek évfordulónak pedig megadják a módját. Az olasz stúdió épített egy sportkombit a négyajtós Rapide alapjaira, a Jet 2+2-est, amelynek már meg is van a helye egy autógyűjteményben. De mielőtt elzárnák, még kiállítják, hogy mindenki lássa

.

Távolról sincs vége, olvasson még

Szép új Jeep Alfa Romeóból

2013. február 25., 15:23 Módosítva: 2013.02.25 15:23
18

A Jeep eddig valamelyest azért tartotta magát a terepjárós arculathoz, ha típusai többsége aszfaltos használatra is készült. A Cherokee még őrizte a magas doboz-formatervet és az ős-Jeep különálló sárhányóira emlékeztető széles sárvédő-íveket, bár önhordó karosszériájával már inkább az utcai terepjárók közé tartozik. Az új generáció azonban sokkal inkább látszik crossover modellnek – egyfajta keveréknek a célszerű kombik és a terepjárók közt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egymilliárdért eladó Connery Astonja

2013. február 25., 05:40 Módosítva: 2013.02.25 05:40
65

Egy svájci milliomos felújította, és most hárommillió angol fontért (közel egymilliárd forint) Nagy-Britanniában megvételre kínálja James Bond Aston Martinját a hozzá tartozó olyan extrákkal, mint a fényszórók mögé beépített rejtett géppuskák, a füstfüggöny-eregető szerkezet vagy a golyóálló szélvédő.

Távolról sincs vége, olvasson még

Képeken az Alfa titokzatos koncepciója

2013. február 24., 16:33 Módosítva: 2013.02.24 16:38
27

A Genfi Autószalon egyre közelebb, az Alfa Romeo pedig a korábban közölt egyetlen fotó mellé most újabbakat hozott nyilvánosságra a bemutatás előtt álló Gloriáról. A koncepció formája ezzel ismert, célja ellenben továbbra is homályos.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt egy újabb eltorzult BMW

2013. február 24., 10:27 Módosítva: 2013.02.24 16:52
7

A GT MF4 új változata, a Clubsport egyetlen orrfotójával próbálja felkelteni az érdeklődést a Genfi Autószalon előtt a BMW-k újragondolására szakosodott apró német manufaktúra, a Wiesmann.

Távolról sincs vége, olvasson még

Közel végzetes tömegbaleset a Nascaron

2013. február 24., 09:02 Módosítva: 2013.02.24 09:02

Legalább huszonnyolc néző megsérült szombaton egy floridai Nascar-futamon, amikor egy versenyautó a pálya védőfalának csapódott, és egyik kereke, illetve nagyobb roncsdarabjai a nézőtérre hullottak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Lehet jövője a Wankel-motornak

2013. február 24., 06:36 Módosítva: 2013.02.24 06:36
85

Bár a Mazda egyetlen gyártóként, rendületlenül kitartott a Wankel-motor mellett, 2011-ben már ők is meginogtak, egy évvel később pedig az is bizonytalanná vált, hogy valaha folytathatják még a fejlesztést. A japánok nem adják fel.

Távolról sincs vége, olvasson még