Hírek

Jönnek a Ferrari-motoros Alfák

2013. február 1., 17:54 Módosítva: 2013.02.01 17:54
161

A Fiat régóta küzd azért, hogy az Alfa Romeót a prémium-kategóriában is komolyan vegyék, eddig azonban nem jártak sikerrel. Most új trükkel próbálkoznak: segítségül hívják a Ferrarit.

Távolról sincs vége, olvasson még

Cserélik a Renault Kangoot

2013. február 1., 15:07 Módosítva: 2013.02.01 15:08
4

Egy teljes modellváltáshoz ugyan nem elég öreg a Kangoo, de a frissítés már ráfért a Renault legkisebb haszonjárművére. A változások első pillantásra nem forradalmiak, de akad köztük kifejezetten hasznos is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megjött az Opel megmentője?

2013. február 1., 12:40 Módosítva: 2013.02.01 12:40
4

A Volkswagen az utóbbi években sikert sikerre halmozott, különösen Kínában – nem csoda, hogy a gyengélkedő Opel épp a konkurens cég kínai részlegének vezetőjét ültette a vezérigazgatói székbe. Karl-Thomas Neumann, aki márciustól irányítja a GM európai részlegét, csodát várnak: azt, hogy tizenöt rossz év után ismét nyereségessé tegye az Opel-Vauxhall működését.

Távolról sincs vége, olvasson még

Lelepleződött a legrandább autó utódja

2013. február 1., 11:04 Módosítva: 2013.02.01 11:04
55

A Ssangyong Rodius kilenc éve gyilkos külsejével döbbentette meg a világot. Talán lett volna esélye a sikerre, hisz ilyen hatalmas, luxus-felszereltségű utazóautó kevés akadt akkoriban, de a rémes formaterv a lehetséges vásárlók nagy részét is elriasztotta. Most itt a második generáció, jóval kevésbé feltűnő külsővel, és hasonlóan célszerű, hatalmas belső térrel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elvetted a labdám?

2013. február 1., 05:40 Módosítva: 2013.02.01 13:45
16

Mit csinál egy kissrác, ha elveszik a labdáját? Első lépésben szól az anyukájának. Autóba ülnek, történetesen egy hét személyes Santa Fe-be, és összeszedik az erőbajnok baráti kört. Aztán irány vissza a parkba, a labdáért. Hogy a történet, hogy folytatódik már mindenkinek a fantáziájára van bízva.

Távolról sincs vége, olvasson még

Eddig jól megy a cuki Opelnek

2013. január 31., 17:32 Módosítva: 2013.01.31 17:32
32

Tavaly október óta lehet megrendelni az Opel Adamot, és ezt a lehetőséget mintegy 20 ezren használták ki eddig. Ez pedig azért nagy szó, mert a kisautót csak január közepén kezdték bevezetni, azaz korábban alig nyílt alkalom arra, hogy bárki alaposabban szemügyre vegye – csak néhány nagyobb autókiállításon bukkant fel az autó. A fiatalos, színes stílus azonban sokakat így is vásárlásra ösztönzött.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kia, X6 stílusban

2013. január 31., 16:02 Módosítva: 2013.02.05 17:17

Pörög az élet a Kia háza táján. Megirigyelték a Nissantól a Juke babérjait, GT-t faragtak a Ceedből és adományokat gyűjtenek szuperhősök segítségével. Most az új szabadidőautójukról mutattak meg egy sejtelmes grafikát.

Kia Crossover GT
Távolról sincs vége, olvasson még

Eado: a legszebb kínai autó?

2013. január 31., 14:12 Módosítva: 2013.01.31 14:12
14

A Chang-an Európában szinte ismeretlen márka, ám Kínában egyike a legnagyobb gyártóknak. Legújabb modelljük, az ötajtós Eado nem csupán önálló konstrukció, de még jól is néz ki.

Távolról sincs vége, olvasson még

Gyengül a BMW M3-as

2013. január 31., 12:26 Módosítva: 2013.02.05 17:21
71

Váratlan módon derült fény a következő M3/M4 teljesítmény-adataira. Az Észak-Amerikában futó prototípusokhoz a helyi szabályoknak megfelelően ki kell tölteni a forgalmi engedély adatait, mivel odaát nincsen afféle szabadon cserélgethető rendszám, mint nálunk a próbarendszámok.

Távolról sincs vége, olvasson még

Tényleg jön Alfa SUV?

2013. január 31., 11:06 Módosítva: 2013.01.31 11:10
7

2003-ban mutatta be az Alfa Romeo a Kamal tanulmányt. Akkor két évvel későbbre ígérték a szériaérett autó bemutatását. Aztán teltek az évek, és a bemutató elmaradt, sőt, a hobbiterepjáróról csak 2008-ban esett újra szó. Ekkor 2010-re becsülték a premier időpontját. 2009-ben fel is tűnt egy álcázatlan, késznek tűnő szabadidőautó, de a bemutatóra ismét hiába vártunk. Most megint eljött az ígérgetés ideje, és ahogy már megszokhattuk, ismét két évet adott magának az Alfa a kész modell elkészítésére.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az arab sportkocsi drágább a Bugattinál

2013. január 31., 07:27 Módosítva: 2013.01.31 07:27
47

Nem tudni, hogy a Bejrutban székelő W Motors az arab milliárdosok hazafias érzéseire játszik-e, de a 3,4 millió dolláros vételár még annak fényében is meglepő, hogy ismerjük a felhasznált anyagokat. A Lykan Hypersport elnevezésű sportkocsi ugyanis arannyal szegett kárpitozást és gyémánt-berakásos LED-fényszórókat kapott – egyébként viszont csak egy az ismeretlen szupesportkocsik hosszú sorában.

Távolról sincs vége, olvasson még

FL2: a legdurvább Gallardo

2013. január 30., 17:52 Módosítva: 2013.01.30 17:52
12

A Lamborghini egyike azon kivételes sportkocsigyáraknak, amelyek soha nem remekeltek a versenypályákon. Az elmúlt évtizedben ugyan próbálkoztak néhányszor, de eddig még nem nyertek rangosabb autóversenyt. Talán majd ezzel sikerül.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új autó Supermannek

2013. január 30., 17:00 Módosítva: 2013.01.30 17:00
9

Mi is lehetünk hősök (We can be heroes) címen indított közös akciót a DC Entertainment, az Egyesült Államok egyik legnagyobb képregény-kiadója, és a Kia.  Céljuk az afrikai szárazság és éhínség áldozatainak megsegítése – ennek érdekében a nagyobb autós rendezvényeken különböző Kia modelleket bújtatnak az igazság ligája tagjainak jelmezeibe.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kétszáz ritka autócsoda eladó

2013. január 30., 15:10 Módosítva: 2013.01.30 15:10
26

A világ legnagyobb törpeautó-gyűjteményét árverezi el az RM Auctions február közepén – a bő kétszáz darabos gyűjteményben akad jónéhány különlegesség is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megjöttek az összkerekes Golfok

2013. január 30., 14:00 Módosítva: 2013.01.30 14:00
4

A VW a kezdetektől úgy tervezte az egységes MQB padlólemezt, hogy biztosítsa a helyet az összkerék-hajtásnak, nem csoda, hogy a hetedik Golf premierje után nem sokkal megérkeztek az összkerék-hajtású kivitelek is. Egyelőre csak dízelmotorral, de később nyilván bővül a választék.

Távolról sincs vége, olvasson még

Három autógyár közös cellában

2013. január 30., 11:44 Módosítva: 2013.01.30 11:44
2

A BMW és a Toyota összeborulása után egy héttel újabb, - hidrogén üzemű hajtáslánc fejlesztéséről szóló - világszintű együttműködés jött létre. A Ford, a Mercedes és a Nissan-Renault vezetőinek a célja felgyorsítani az üzemanyagcellás technológia piaci megjelenését.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jön a kecskeméti kombi?

2013. január 29., 16:18 Módosítva: 2013.01.29 16:18
151

Több honlapon is felbukkantak képek egy lehetséges CLA kombiról. A rajzok nem egy személytől származnak, mégis közös bennük, hogy a kombi kialakításhoz a CLS Shooting Brake-ből merítettek ihletet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Romániából jön a legolcsóbb autó?

2013. január 29., 13:32 Módosítva: 2013.01.29 13:32
8

Már a legelején egyértelművé tette a Tata, hogy nem csak Indiában szeretne tarolni a minimalista Nano típussal, de Európában is. Most úgy néz ki, még komolyabban veszik a külföldi terjeszkedést, mint bárki várta volna: helyi gyárat is alapítanának a kisautó előállítására.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Toyota újra a csúcson

2013. január 29., 11:05 Módosítva: 2013.01.29 11:05
9

Már évek óta folyik a harc a legnagyobb autógyártó címért a Toyota és a General Motors között, csakhogy most már a Volkswagen is felzárkózott az amerikai és a japán óriáshoz.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Jaguar a 3-as BMW-re tör

2013. január 29., 05:39 Módosítva: 2013.01.29 05:40
13

Bár amióta a Tata átvette a Fordtól, a Jaguar szekere egyre jobban megy, még mindig törpének számít a márka a maga évi 60 ezres eladásaival. Kellene néhány elérhetőbb árú, népszerűbb modell, és úgy hallani, már döntöttek is egy középkategóriás Jaguar típuscsalád kifejlesztéséről. A kérdés csak az, hogy mennyi idő alatt sikerül piacra küldeni az újdonságokat, amelyek az Audi A4-es, a 3-as BMW és a Mercedes C osztály vetélytársai lehetnek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jégkockában a legkívánatosabb Golf

2013. január 28., 16:38 Módosítva: 2013.01.28 16:38
13

A márciusi Genfi Autószalonra időzítik a Golf R következő generációjának bemutatóját. Ez lesz a sorozat sportos csúcsmodellje, igazán nagy teljesítményű kétliteres turbómotorral és összkerék-hajtással.

Távolról sincs vége, olvasson még

Francia Opelek, német Peugeot-k

2013. január 28., 15:24 Módosítva: 2013.01.28 15:24
12

Ahogy várni lehetett, a Peugeot és az Opel nagy szabású, közös fejlesztési programot indít, hogy hosszabb távon ezzel is csökkentsék gyártási költségeiket. A végeredmény persze még messze van, de úgy hallani, minimum négy modell alapjait fektetik le közösen a német és francia mérnökök.

A Zafira utódját már Peugeot-Citroen tervezi
A Zafira utódját már Peugeot-Citroen tervezi
Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotón a frissített 5-ös BMW

2013. január 28., 05:48 Módosítva: 2013.01.28 05:57
27

Igen, nem tévedés, a jelenlegi, F10 generációról van szó, melyet máris egy kis kozmetikai kezelésnek vetnek alá és most éppen az Északi-sarkkörön próbálgatják. A várhatóan a szeptemberi Frankfurti autószalonon bemutatkozó fészliftes 5-ös BMW eleje és hátulja válik markánsabbá. Ez nem is meglepő, hiszen éppen a hűtőmaszk és a farrész az a terület, ahol a gyárak a lemezprés-szerszámok cseréje nélkül, vagyis alapveteőn olcsóbban nyúlhatnak egy meglévő modell külsejéhez.

Távolról sincs vége, olvasson még

Vezet, telefonál, meghal

2013. január 27., 17:43 Módosítva: 2013.01.27 18:02

Az Egyesült Államok autóklubja (AAA) által létrehozott közlekedésbiztonsági alapítvány friss tanulmánya szerint, azok az autósok akik kézben tartott telefonnal vezetnek, általában más módon is kockáztatják a saját és a környezetük életét. A tanulmányból kiderül, a telefonhasználati tilalmat áthágó amerikaiak hatvanöt százalékának volt már gyorshajtási ügye, negyvennégy százalékukkal előfordult, hogy elbóbiskoltak az úton. A felmérésben résztvevők mintegy fele írt e-mailt, vagy küldött sms-t telefonjáról, és közel harmadukat büntették már meg azért, mert nem csatolta be a biztonsági övet, mielőtt elindult.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Hyundai mindenkit lenyom?

2013. január 27., 12:34 Módosítva: 2013.01.27 12:34
24

Minden eddigi rekordot megdöntött tavaly a Hyundai profitja annak ellenére, hogy a negyedik negyedévben csökkent a nyeresége. A hozzátartozó Kiával együtt a dél-koreai autógyártó az ötödik a világ vezető autóipari vállalatai között.

Távolról sincs vége, olvasson még