Nehéz jól eladni.
Ebben az árkategóriában az eladás időszükségletét 80%-ban a műszaki állapot határozza meg.
Első tulajdonos, ezüst, 89 000 km, Priellében szervizelt.
Mennyit ér, és mennyiért lehetne eladni?
Tudtommal semmilyen műszaki hibája nincsen.
Véleményem szerint hosszú idő alatt térülne meg az átalakítás költsége.
Az eredetvizsgálat elkészítése és költsége mindig megegyezés kérdése.
A magas futásteljesítmény és a szín keresettsége miatt nincs könnyű dolga.
Szerencsés esetben az autó piaci ára magasabb, mint a tartozás...
Sérülésmentes, 45e km-t futott, manuális klíma van benne, alufelnivel.
Sajnos a piaci ár töredékéért csak romosabb darabokhoz lehet hozzájutni.
1,15-1,2 millió Ft között mozog.
37e km-t mentem vele, kék, természetesen törésmentes, hibátlan.
Szeretném megtudni, mennyit ér az autóm.
Általában partnerkereskedőiken keresztül értékesítik az autókat.
Mennyit kérhetek érte?
90 000 km-t futott, sérülésmentes, 2000-ben vásárolt.
Feltételezve az átlagos műszaki és esztétikai állapotot...
Van egy kis baja: nyugvócsapágy hibás.
Az új Suzuki Ignis 300-400 ezer Ft-os árcsökkenése mikor jelentezik a használt autók piacán?
Tul.sz.: 1.
Tul.sz.: 1.
1993-as, 109 000 km-rel.
A valós költségek általában 50 000 Forint körüli összegre rúgnak.
Egy új Focus vásárlásánál szeretnénk beszámíttatni.