Érdemes néhány korszerű horpadásjavító technológiát is számításba venni.
Amennyiben újonnan vásárolta az autót, akkor nem érdemes lezárni a finanszírozást...
Amennyiben 2001-es évjáratú, magas a kínálati ára...
Az autó törésmentes.
Véleményem szerint érdemes a kereskedőnél hagyni.
Az ismerős által ajánlott autó eladási ára finoman szólva is irreálisnak tekinthető...
A téli gumi garnitúra 60 000 Ft körüli alkualapnak tekinthető.
Szeretném eladni...
Úgy szeretném eladni, hogy a vevő vállalja át a hitel további törlesztését.
A piacon sem lehetne 950 000 Ft-nál többért eladni az autót.
Még azt hiszik, hogy egy karambol nyomait probáltam meg eltüntetni...
Mennyi lehet a reális ára?
Csípőből azt mondanám, hogy a válasz egyértelmű...
A 100 000 km feletti futásteljesítménytől félnek a vásárlók...
1 390 000 forintért hirdetik.
Könnyen eladható, ha vezetett szervizkönyvel rendelkezik, és nem lestrapált cégautó.
Sokat segített volna az eladásnál, ha a felsorolásban szerepel a klímaberendezés is.
Azt tudom, hogy a Citroëneknek nem jó az értéktartása, de ennyire?
Az autó hátulja sérült volt, elemcserével lett javítva.
Megszűnik a 1996-nál régebben gyártott autók forgalomba helyezésének tilalma is.
Úgy találtam, talán a Nissan Primera típusai jöhetnek szóba.
Az autó balesetmentes, laikus szemmel hibátlan állapotú.
Részemről még kb. 4-500 000 Ft veszetség is elfogadható lenne, de egymillió már nem!
Sokan mondták, hogy eladás szempontjából elég szerencsétlen a pillanat.
Az újonnan méregdrágán megvásárolt felszereltség használtan nem érvényesíthető az eladási árban.