A legtöbb autószerelő csak pislog, ha meglátja a Dodge Caravant. Segíteni senki nem tud.
Szivárgás, csöpögés nem látszik, de issza a vizet, mintha muszáj lenne. És zörög.
Nem tudom, hogy mit rontottak el, de visszavinni oda már nem merem. 2500-ös fordulatnál kezd csak normálisan húzni.
Az akksi viszonylag új, a lámpát nem felejtettem égve, és nincsenek utólagosan beszerelt fogyasztók.
Ötvenig megy, de onnan nem gyorsul. Lehet, hogy a vontatás okozott valamilyen hibát?
Üzemmelegen indítva nem reagál a gázra, és a fordulatszám is alacsonyabb a szokásosnál.
Egyszerűen nem tudok intenzíven gyorsítani. Ha csak óvatosan nyomom, akkor nincs gond.
Megfordult a fejemben az is, hogy esetleg a bal első gólyaláb rugótányérja deformálódhatott el.
Tegnap kicseréltem a gyertyákat hátha az a baj, egy fél napig semmi baj nem volt aztán ma reggel megint előjött a hiba.
A turbó levegő visszahűtő a lamellák közt olajos, és a lökhárító belseje is olaj permettől szennyezett.
Araszolgatás közben nem lehet sebességbe tenni, vagy kivenni. Országúton nincs gond vele.
A légkondi és a lehúzott ablak helyett merült fel az ötlet. Az autóval hosszú távra tervezek.
A szervizkönyv elég szűkszavú, csak a kötelező kilométerállást és a hozzá fűződő pecséteket tartalmazza.
Avagy mennyi időnként cseréljük a V50-esben a szíjat?
Nem lehet mihez kötni a jelenséget, hol hidegen, hol melegen, van hogy 2 napig csend, aztán újra kezdi.
Jobbra tekerés esetén "csak" nyikorgó hang hallható
Az Alpokat jártuk az Insigniával, és a parkolóban felforrt a víz. Hagyjak neki időt hűlni?
Sajnos kis motorral vettem, de eljutottam odáig, hogy ez már kevés, szóval kicserélném az 1,4-et egy 2,8-as VR6-ra.
Egyesbe rakom a sebességváltót, és rúg egyet. Nem nagyot, de a váltón és a pedálon megérzem.