Sokkal tisztább stílus, és hibrid hajtáslánc jellemzi az újdonságot, bár a részletekkel egyelőre adós a japán gyártó.
Az autó formáját először a forma levédetéséhez készült vázlatokon láthatjuk.
Igaz, hogy az előző generáció hivatalosan elköszönt, de februárra ígérik a következő bemutatóját, hibrid hajtással.
Leállt a terepjáró-fazonú városi Honda gyártása, bár valószínűleg csak átmenetileg tűnik el a kínálatból a típus.
A 182 lóerős motorral maga a kiegyensúlyozott sokoldalúság, Honda svájci bicskát mindenkinek!
A HR-V négy év után újul meg, a legnagyobb újdonsága egyértelműen az erősebbik benzinmotor lesz.
Ez a HR-V pont azért lesz tíz év múlva a használtpiac sztárja, amiért ma a Jazz. Persze nem csoda, szinte ugyanaz a két autó, csak a HR-V divatosabb.
Tízévnyi bebábozódás után végre kikelt az új Honda HR-V egy egész más környezetben, mint amire emlékezett. Új pályák, új esélyek, új ellenfelek?
Címkék: honda, hr-v, suzuki, vitara, tannistest 2015
A megvadult japán formatervezők legújabb termékét most Európában is kiállítják, de egyelőre csak teszt-jelleggel.
A Honda megint rátalált a régi típusjelre, és most is ütős autóra tette.
Ha a veszélyes külsőn nem is, a fura hangzású néven változtatnak a japánok. Az új modell a Jazz terepjárósabb változata lesz.