A Land Rover legkisebb modelljével az elegánsabb és drágább Range sorozatot egészíti ki. Így többet lehet elkérni egy-egy példányért, és a premiert összeköthették a Range Rover 40. születésnapjával is.
A világhírű gitáros és Ferrari-megszállott nem elégedett a 458-assal: a karosszériával nincs baja, csak a motort kevesli.
18 henger, 12 turbófeltöltő és 3500 lóerő – ez az egyedi Austin Mini tűzvörös motorja. Hogy megmozdul-e, azt nem tudjuk, de biztosan meg fogják bámulni.
Dugókban állva hányszor álmodozunk magassági kormányról – itt egy autó, amin van. És milyen egyszerű.
Ilyet eddig nem kínált a német gyártó, pedig igény lett volna rá. Az R8 Spyder mostanáig csak tízhengeres motorral volt kapható, de mostantól V8-assal is elérhető. Így valamivel kevesebbet fogyaszt, és a teljesítménye így is bőven sok a legtöbb, nem autóversenyzőként dolgozó vásárlójelöltnek.
A márka új igazgatója azt mondja, négy év múlva félmillió autót adnának el éves szinten. Meglehetősen optimista terv, figyelembe véve, hogy mostanság alig lépték át az évi 100 ezer példányt.
A Zonda R lenyomta a Ferrari 599XX-et, sőt, a Radical SR8-ast is: jelenleg a leggyorsabb sorozatgyártmányon alapuló autó a Nordschleifén.
Az új rendelet szerint be sem iratkozhat a tanfolyamra, aki nem igazolja, hogy rendelkezik alapfokú iskolai végzettséggel.
330 lóerős és ősszkerék-hajtású, de nem ez a lényeg, hanem a fellépés: erre a Golfra odafigyelnek az utcán.
A versenypályán már bevált az új 5,5 literes blokk, így a következő utcai sportkocsi-generációba is ez kerül – legalábbis a legújabb pletykák szerint.
A szénszálas műanyag nem csak könnyű és erős, de harminc évvel az után, hogy elkezdték versenyautókban használni, divatos is.
Az alig létező amerikai autógyártó részvényei jól fogytak a tőzsdére lépéskor: 13,3 millió részvénnyel 226 millió dollár bevételhez jutott a cég.
Eddig tudták a piacon tartani a Skoda első igazi sikermodelljét: az Octavia első generációja az ősz folyamán tűnik el a kínálatból.
A Fiat házi tuningmárkája kiterjesztené a tevékenységét a vállalatcsoport más márkáira is: gyári tuningkészleteket adnának ki az Alfa Romeo egyes típusai számára.
Bob Lutz évekig Detroitban ontotta jobbnál jobb ötleteit, de ez nem volt elég, hogy a GM elkerülje a csődöt. Ha igazak a hírek, most a Lotushoz hívják.
A Renault 5 Turbo születésekor maga volt a döbbenet: középmotoros sportautó városi kiskocsinak álcázva, és bárki megvehette. Készültek persze megdöbbentőbb utcai gépek is a rali-homologizáció jegyében, de a mokány háromajtós ma is dögös látvány – már ha valaki van olyan szerencsés, hogy megpillanthat egyet.
Két év múlva érkezik az új Quattroporte: könnyebb lesz, takarékosabb, és műszaki szempontból kevésbé egzotikus.
Ősztől már a két és feledik generációt lehet megvenni a márkakereskedésekben. A változtatások nem feltűnőek, de ahhoz épp elegendőek, hogy ismét új modellről szólhassanak a reklámok.
A japánok lényegében kivonultak a sportkocsigyártók mezőnyéből, de úgy tűnik, ez az állapot átmeneti.
Spanyolország szerpentinjeit kedvelik az autógyártók fejlesztői, hisz melegben, nagy terhelés mellett könnyen kijönnek a hibák – így készíthette el ezt a képet Sándor, aki ezúttal Granada környékén kerékpározott, és épp fényképezőgép is volt nála.
Hosszas beetetés után minden kiderült Gordon Murray forradalminak kikiáltott városi autójáról. Háromszemélyes és magasabb, mint amilyen széles, de ilyen ajtaja csak néhány elborult sportkocsitanulmánynak volt.
A Lamborghini a múlt héten jelentette be: Sant' Agata-i gyárukban épp a tízezredik Gallardót szerelték össze, és adták el. A napsárga LP 560-4-es modellt először a shanghaji Lamborghini Napon állítják ki, majd leszállítják tulajdonosának, aki szintén Kínában él.
Július elsejétől szigorodnak a gépjármű-adásvételi szerződések tartalmára vonatkozó szabályok, így hiányos szerződés alapján az okmányirodák meg sem indíthatják az átírási eljárást.