Lenyűgöző eleganciát sugároz a Mercedes-Benz C111-III prototípus. Ismertebb testvéreihez hasonlóan rekordkísérletekre készítették. Az autótolvajok sem tudtak ellenállni neki , amikor Németországból szállították a brooklandsi múzeumba. Feltörték, és valószínűleg el is vitték volna a rendkívül értékes példányt – ha lett volna benne motor.
Amíg a VW-sek a Wörth-i tónál nyomulnak, az Opelosok a Bodeni-tó mellé települtek a B partival. A Tuning World Bodensee kiállításon az eddig kissé elhanyagolt Astrához mutatott be optikai tuningcsomagot a Steinmetz.
Nagy a felhajtás az idei GTI találkozón: VW-k, Audik, Skodák próbálnak minél nagyobb feltűnést kelteni, több vagy kevesebb sikerrel. Ha az autó nem sikerült különösebben jól, van még egy utolsó lehetőség, hogy mégis sokan állják körül.
Nem újkeletű az üzemanyagos mutyizás hazánkban, de a tartálykocsi lefejtésénél azért létezik elegánsabb megoldás. Az M6-os autópálya geresdi pihenőjénél érték tetten a rendőrök az üzemanyagtolvajokat, amint az egyre értékesebb folyadékot saját tartályaikba csoportosították át.
Objektív felelősség ide vagy oda, ha nincs pénze, nem fizet az autós. 175 ezer ügyben több mint 6 milliárd forint közigazgatási bírságot vetett ki idén a rendőrség, de ebből csak mintegy 2,6 milliárdot sikerült behajtani. Lehet, hogy az átlagautós számára irreálisan magas büntetések elrettentők, de ha mégis tetten érik apukát egy apróságért, és nem tudja kigazdálkodni a büntetést a családi kasszából, nem származik belőle bevétel sem.
Az 1963-as Ferrari 250 GTO-ra 15 éve vadászott új gazdája – nem csoda, hogy minden pénzt megadott érte.
Nem hagyhatta annyiban a Volkswagen, hogy az ő házibulijukon az Audi és a Skoda nyomuljon a tánctér közepére. A Wörthi-tó (Wörthersee) melletti GTI-találkozón a névadónak is mutatni kellett valami újat, elvittek hát egy tűzpiros és egy zoknifehér autót Wolfsburgból, hogy látsszon: ők is szeretnék emelni a hangulatot.
A japánok nem vacakoltak, a tavaly ősszel bemutatott benzin-elektromos kiskocsiból már az év végén készítenek egy kisebb sorozatot.
Öt év alatt kellene nyereségessé tenni a VW spanyol márkáját. Még a vezérigazgató szerint is kicsi az esély a sikerre.
A britek nem a kitaposott utat követik: dízelmotorral mutatták be az első gyártásra szánt hibrid terepjárójukat.
Nagy tettre készül Antal Krisztián. Benevezett a Pikes Peak hegyiversenyre. Jövő héten fel kell tennie az autót a hajóra, hogy odaérjen a június 27-i felfutóra, de még a motor sincs kész.
Jelenleg mintegy 130 kisebb-nagyobb üzem készít személyautókat Kínában, ami a kormányzat szerint is értelmetlen pazarlás: csak a legnagyobbakat szeretnék megtartani. Az elképzelés az, hogy összevonják és racionalizálják az autógyártást az országban.
Nem fogy elég a V8-as sportkocsikból, így húzni kell a nadrágszíjon. A Ferrari mintegy 270 főt bocsát el – ami a teljes munkaerőnek közel 10%-a – és egy hétre leállítja a gyárat, ahol a motorok készülnek.
Az RX-8-ast váltó sportkocsiba is bolygódugattyús motor kerül, igaz, egy alaposan továbbfejlesztett, erősebb és megbízhatóbb változat.
A furcsa sportkocsik után egy masszív terepjáróval lepte meg a közönséget az orosz autóépítő műhely. Az F2-est azonban nem csak a gazdagok játékszerének szánják, de hatóságoknak és katonai felhasználásra is.
Az ősszel már meg is érkezik a VW következő családi szedánja, de eddig egész hatékonyan rejtegették – mi legalábbis először látunk róla kémfotókat.
A márkanév tulajdonosa éppen autógyárat próbál vásárolni – egyebek közt felmerült a Fiat szicíliai üzemének megvétele is. A gyárban egy Minihez hasonló drága kisautó, illetve egy BMW X1 méretű terepjáró készülne az elképzelések szerint.
Nincs többé másodhegedűs-szerep: Stuttgartban előállították azt a 911-est, amely nyers erőben is utolérte az olasz konkurenciát.
A sebességi fokozatokat eddig csak a legnagyobb luxusautókban szaporították gátlástalanul, de az Audi új frontot nyit: az ősztől kisebb szedánjaikban és kupéikban is megjelenik a ZF nyolcsebességese.
Alig tíz év alatt nőtt ki a semmiből a kínai autóipar, de ma már a távol-keleti ország a legnagyobb összefüggő piac – a fejlődés pedig tökéletesen követhető a Pekingi Autószalon méretein.
Igazából a Citroën lenne az, aki múltja alapján a legvagányabb retroautókat gyárthatná. Mégis kihagyják ezt a magas labdát a szériamodelleknél, és a múltidézés helyett mindig új ötletekkel jönnek elő. Van, amikor balul sül el a koncepció, de hogy időnként remek autók születnek így, arra a legjobb példa az új DS3. Most az egyszer mégis a múlt felé fordulnak a franciák, és az SM negyvenedik születésnapja alkalmából tanulmányautót készítenek a Párizsi Autószalonra.
A Nissan luxusmárkája lefelé bővít, három év alatt háromféle, 4,5 méternél rövidebb modellt terveznek bemutatni. A háromból legalább egy Mercedes-alapokra épül majd.
A legkisebb Audi drágább lesz, mint a Mini, ha nem is nagyon sokkal. A gyártó évi 100 ezer példányt szeretne eladni a VW Polo elegánsabb testvérmodelljéből.
A háború előtt Le Mans-ban versenyzett, de még 35 év múlva is használták Oroszországban – míg el nem cserélték egy Ladára. Ma viszont a világ egyik legdrágább autója.
Az egyszerűség kedvéért nevezzük csak Lajosnak és Ildikónak a két főszereplőt. Lajos rendező-producerként, Ildikó baleseti kárügyintézőként tevékenykedett. Álbaleseteket rendeztek, majd álsérülésekkel húzták le a biztosítókat, összesen négyszázmillióval, amíg a Nemzeti Nyomozó Iroda fel nem fedezte a turpisságot.