Hírek

Majdnem megpattintották a prototípust

2010. május 16., 07:18 Módosítva: 2010.10.21 18:43
4

Lenyűgöző eleganciát sugároz a Mercedes-Benz C111-III prototípus. Ismertebb testvéreihez hasonlóan rekordkísérletekre készítették. Az autótolvajok sem tudtak ellenállni neki , amikor Németországból szállították a brooklandsi múzeumba. Feltörték, és valószínűleg el is vitték volna a rendkívül értékes példányt – ha lett volna benne motor.

Távolról sincs vége, olvasson még

Morcosított hófehérke

2010. május 15., 17:26 Módosítva: 2010.10.21 18:43
1

Amíg a VW-sek a Wörth-i tónál nyomulnak, az Opelosok a Bodeni-tó mellé települtek a B partival. A Tuning World Bodensee kiállításon az eddig kissé elhanyagolt Astrához mutatott be optikai tuningcsomagot a Steinmetz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ha már nem hoznak lázba az autók

2010. május 15., 15:17 Módosítva: 2010.05.15 15:17
1

Nagy a felhajtás az idei GTI találkozón: VW-k, Audik, Skodák próbálnak minél nagyobb feltűnést kelteni, több vagy kevesebb sikerrel. Ha az autó nem sikerült különösebben jól, van még egy utolsó lehetőség, hogy mégis sokan állják körül.

Távolról sincs vége, olvasson még

Tartálykocsit csapoltak közúton

2010. május 15., 13:39 Módosítva: 2010.05.15 13:39

Nem újkeletű az üzemanyagos mutyizás hazánkban, de a tartálykocsi lefejtésénél azért létezik elegánsabb megoldás. Az M6-os autópálya geresdi pihenőjénél érték tetten a rendőrök az üzemanyagtolvajokat, amint az egyre értékesebb folyadékot saját tartályaikba csoportosították át.

tartalykocsi
Távolról sincs vége, olvasson még

Nem fizetnek a szabálysértők

2010. május 15., 10:49 Módosítva: 2010.05.15 10:49

Objektív felelősség ide vagy oda, ha nincs pénze, nem fizet az autós. 175 ezer ügyben több mint 6 milliárd forint közigazgatási bírságot vetett ki idén a rendőrség, de ebből csak mintegy 2,6 milliárdot sikerült behajtani. Lehet, hogy az átlagautós számára irreálisan magas büntetések elrettentők, de ha mégis tetten érik apukát egy apróságért, és nem tudja kigazdálkodni a büntetést a családi kasszából, nem származik belőle bevétel sem.

igazoltat
Távolról sincs vége, olvasson még

3,8 milliárd a legdrágább Ferrariért

2010. május 15., 07:26 Módosítva: 2010.10.21 18:46
10

Az 1963-as Ferrari 250 GTO-ra 15 éve vadászott új gazdája – nem csoda, hogy minden pénzt megadott érte.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csajozáshoz kicsit kevés

2010. május 14., 17:09 Módosítva: 2010.10.21 18:50

Nem hagyhatta annyiban a Volkswagen, hogy az ő házibulijukon az Audi és a Skoda nyomuljon a tánctér közepére. A Wörthi-tó (Wörthersee) melletti GTI-találkozón a névadónak is mutatni kellett valami újat, elvittek hát egy tűzpiros és egy zoknifehér autót Wolfsburgból, hogy látsszon: ők is szeretnék emelni a hangulatot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Idén jön a szupertakarékos Suzuki Swift

2010. május 14., 15:03 Módosítva: 2010.10.21 18:47
1

A japánok nem vacakoltak, a tavaly ősszel bemutatott benzin-elektromos kiskocsiból már az év végén készítenek egy kisebb sorozatot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elérkezett a Seat utolsó esélye

2010. május 14., 12:48 Módosítva: 2010.10.21 18:47
1

Öt év alatt kellene nyereségessé tenni a VW spanyol márkáját. Még a vezérigazgató szerint is kicsi az esély a sikerre.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elkészült a dízel-elektromos Range Rover

2010. május 14., 11:26 Módosítva: 2020.08.04 10:11

A britek nem a kitaposott utat követik: dízelmotorral mutatták be az első gyártásra szánt hibrid terepjárójukat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Tetőablakkal a Pikes Peakre

2010. május 14., 08:39 Módosítva: 2010.10.21 18:48

Nagy tettre készül Antal Krisztián. Benevezett a Pikes Peak hegyiversenyre. Jövő héten fel kell tennie az autót a hajóra, hogy odaérjen a június 27-i felfutóra, de még a motor sincs kész.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kína nagy autógyárakat akar

2010. május 13., 17:57 Módosítva: 2010.05.13 17:57

Jelenleg mintegy 130 kisebb-nagyobb üzem készít személyautókat Kínában, ami a kormányzat szerint is értelmetlen pazarlás: csak a legnagyobbakat szeretnék megtartani. Az elképzelés az, hogy összevonják és racionalizálják az autógyártást az országban.

Távolról sincs vége, olvasson még

Gyárleállítás és elbocsátások a Ferrarinál

2010. május 13., 17:56 Módosítva: 2010.10.21 18:48

Nem fogy elég a V8-as sportkocsikból, így húzni kell a nadrágszíjon. A Ferrari mintegy 270 főt bocsát el – ami a teljes munkaerőnek közel 10%-a – és egy hétre leállítja a gyárat, ahol a motorok készülnek.

8
Távolról sincs vége, olvasson még

Tovább élhet a Wankel a Mazdánál

2010. május 13., 16:08 Módosítva: 2010.10.21 18:49
6

Az RX-8-ast váltó sportkocsiba is bolygódugattyús motor kerül, igaz, egy alaposan továbbfejlesztett, erősebb és megbízhatóbb változat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Marussia F2: guruló bunker Oroszországból

2010. május 13., 14:55 Módosítva: 2010.11.11 22:11
2

A furcsa sportkocsik után egy masszív terepjáróval lepte meg a közönséget az orosz autóépítő műhely. Az F2-est azonban nem csak a gazdagok játékszerének szánják, de hatóságoknak és katonai felhasználásra is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotókon a Volkswagen Passat

2010. május 13., 13:06 Módosítva: 2010.10.21 18:49

Az ősszel már meg is érkezik a VW következő családi szedánja, de eddig egész hatékonyan rejtegették – mi legalábbis először látunk róla kémfotókat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Luxuskisautóval tér vissza a De Tomaso?

2010. május 13., 06:05 Módosítva: 2010.05.13 11:47

A márkanév tulajdonosa éppen autógyárat próbál vásárolni – egyebek közt felmerült a Fiat szicíliai üzemének megvétele is. A gyárban egy Minihez hasonló drága kisautó, illetve egy BMW X1 méretű terepjáró készülne az elképzelések szerint.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egy Porsche Ferrari-súlycsoportban

2010. május 12., 16:03 Módosítva: 2010.10.21 18:50
23

Nincs többé másodhegedűs-szerep: Stuttgartban előállították azt a 911-est, amely nyers erőben is utolérte az olasz konkurenciát.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nyolcasba kapcsol az Audi

2010. május 12., 15:58 Módosítva: 2010.10.21 18:50

A sebességi fokozatokat eddig csak a legnagyobb luxusautókban szaporították gátlástalanul, de az Audi új frontot nyit: az ősztől kisebb szedánjaikban és kupéikban is megjelenik a ZF nyolcsebességese.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Pekingi Autószalon lenyomta Genfet

2010. május 12., 14:34 Módosítva: 2010.05.12 16:03

Alig tíz év alatt nőtt ki a semmiből a kínai autóipar, de ma már a távol-keleti ország a legnagyobb összefüggő piac – a fejlődés pedig tökéletesen követhető a Pekingi Autószalon méretein.

Távolról sincs vége, olvasson még

SM, de nem szado-mazo

2010. május 12., 13:23 Módosítva: 2010.10.21 18:51

Igazából a Citroën lenne az, aki múltja alapján a legvagányabb retroautókat gyárthatná. Mégis kihagyják ezt a magas labdát a szériamodelleknél, és a múltidézés helyett mindig új ötletekkel jönnek elő. Van, amikor balul sül el a koncepció, de hogy időnként remek autók születnek így, arra a legjobb példa az új DS3. Most az egyszer mégis a múlt felé fordulnak a franciák, és az SM negyvenedik születésnapja alkalmából tanulmányautót készítenek a Párizsi Autószalonra.

Távolról sincs vége, olvasson még

Városi Infinitik, Mercedesből

2010. május 12., 11:14 Módosítva: 2010.10.21 18:51

A Nissan luxusmárkája lefelé bővít, három év alatt háromféle, 4,5 méternél rövidebb modellt terveznek bemutatni. A háromból legalább egy Mercedes-alapokra épül majd.

fs
Távolról sincs vége, olvasson még

Indul az Audi A1-es karrierje

2010. május 12., 07:15 Módosítva: 2010.10.21 18:51

A legkisebb Audi drágább lesz, mint a Mini, ha nem is nagyon sokkal. A gyártó évi 100 ezer példányt szeretne eladni a VW Polo elegánsabb testvérmodelljéből.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egy darab BMW-történelem 1,2 milliárdért

2010. május 11., 16:58 Módosítva: 2010.10.21 18:52
9

A háború előtt Le Mans-ban versenyzett, de még 35 év múlva is használták Oroszországban – míg el nem cserélték egy Ladára. Ma viszont a világ egyik legdrágább autója.

Távolról sincs vége, olvasson még

Négyszázmilliót karamboloztak össze

2010. május 11., 15:20 Módosítva: 2010.05.11 15:49
2

Az egyszerűség kedvéért nevezzük csak Lajosnak és Ildikónak a két főszereplőt. Lajos rendező-producerként, Ildikó baleseti kárügyintézőként tevékenykedett. Álbaleseteket rendeztek, majd álsérülésekkel húzták le a biztosítókat, összesen négyszázmillióval, amíg a Nemzeti Nyomozó Iroda fel nem fedezte a turpisságot.

Távolról sincs vége, olvasson még