A Citroenhez hasonlóan a Peugeot is drágább, igényesebben kidolgozott modellek bevetésével próbálja növelni a profitját, de az új márkajelzés bevezetésével járó költségeket nem vállalják. Inkább egy új címkével emelik ki a különbséget a két modellsorozat között.
Tizenhat henger, nyolc kipufogóvég, kerámia féktárcsák és a létező legdrágább anyagokból összerakott belső tér – röviden ezt nyújtja a Bugatti 16C Galibier, amely valószínűleg a világ leggyorsabb és legdrágább négyszemélyes személyautója lesz.
Ezentúl az R GmbH fejleszti a VW leggyorsabb autóit, a szerepe ugyanaz lesz, mint az AMG-nek a Mercedesnél vagy az OPC-nek az Opelnél.
Még több lóerő, még nagyobb kerekek, és hófehér fényezés – a Novitec szerint így lehet még a gyárinál is jobb egy Ferrari California.
Tavaly decemberben a jogalkotók jelentősen átdolgozták a KGFB-törvényt, ami komoly visszhangra lelt mind a biztosítók, mind az autójavítók körében. A változtatások egyik része azt az esetet szabályozza, amikor egy gépjármű olyan mértékben sérül, hogy az közlekedésbiztonsági szempontból már veszélyes lehet. Ha a biztosító úgy ítéli meg, hogy a vétlen vezető járművének kormányműve, futóműve vagy karosszériája olyan károsodást szenvedett, ami alkalmatlanná teszi a közlekedésre, akkor azt műszaki vizsgálatra kell küldenie idén április elsejétől.
A kezdetek óta temetik a Mercedes luxusmárkáját, hiszen még riválisaihoz képest is alig ad el autót, és nyoma sincs újabb modelleknek. Közben azonban arról is hallani, hogy az 57 és a 62 felújítására készül a Daimler, mielőtt kimondanák az utolsó szót.
Szinte magunk előtt látjuk az igazgatótanácsot, ahogy félelemtől megtört tekintettel kiválasztják a legszimplábbat a tervezők vázlatai közül. Ezt kérjük, több Bangle-BMW-hez nem elég gazdag ez a cég. Így aztán a sziluett és a méretek is alig változtak, csak az érdekesebb részletek pusztultak ki az autóból. Ettől persze még lehet sikeres, sőt.
A koreaiak új nagykocsijának olyanja van, ami az elődeinek soha nem volt: egyénisége. Így talán lesz esélye, hogy Európában is észrevegyék, ne csak Dél-Koreában és Észak-Amerikában, ahol olcsó nagykocsiként az elődei is egész népszerűek voltak.
Az autós hírdömpingben egy hét nagy időnek számít: alig egy hete mutatták be a Polo 180 lóerősre piszkált változatát, de már hóban tesztelős videók keringenek az interneten. A klip hivatalos, maga a Volkswagen forgatta: ezzel szeretnének kedvet csinálni azoknak, akik kisméretű büntető autóra vágynak.
Úgy hírlik, szakít a Subaru a hagyományokkal, az összkerék-hajtás túl drága lenne az új sportkupéba.
Európában 17,3%-kal kevesebb kocsit gyártottak 2009-ben, mint 2008-ban, régen nem volt ilyen gyenge a termelés.
Tervezőasztalon a Porsche Panamera Convertible, és a jövő évben talán már hajakat is kócol a tökéletes sportszedán nyitott változata.
Talán az életnagyságú eredetinél is többe kerül az egyedi kisautó, pedig a Nissan Fairlady Z432-es is igazi ritkaság.
Az olasz márka századik születésnapjára készül a 8C Competizione kistestvére, amelyet állítólag már a nyár végén bemutatnak.
Március végére várható az átadás, attól fogva Pécsig száguldhatunk az alagutakkal tűzdelt autópályán.
A gyári sportrészleg 26 éves pályafutása véget ér: a műhelyeket bezárják, a szakembereket szélnek eresztik, a márkanév pedig legfeljebb olyan sportosabb utcai autókon tűnhet fel, mint a jelenleg is kapható Colt Ralliart.
Új gyárat szeretne létesíteni Kalifornia állam déli részén a kínai BYD Auto nevű vállalat. Több száz alkalmazottat foglalkoztatnának ott, ahol a GM és a Toyota éppen most zárja be a közös üzemét.
A franciák kínálatából eddig hiányzott egy praktikus platós modell – hát most megjött. Ámuldozzon ön is a Hoggar látványán.
Megérkezett a hiányzó láncszem a ZR1-es és a gyengébb változatok közé, de ha a stílust nézzük, a Z06 Carbon Edition a legnyersebb macsó a Corvette kínálatában.