A Lada modellek gyártója, vagyis az AvtoVAZ, Oroszország legnagyobb autógyártója kezd kifogyni a munkaerőből. A háború miatt sok embert behívtak katonának, sokan pedig elmenekültek a sorozás elől, így aztán vészesen lecsökkent azoknak a száma, akik a potenciális munkaerőnek számítanak. Az emberhiány megoldására drasztikus megoldást választana a gyártó: rabokat dolgoztatnának.
Meglepetésszerűen megjelent egy csúszda a Kálvin téren, így ha mindig arra vágytál, hogy tempósan lecsússz az aluljáróba, most végre megteheted. Ráadásul egy nagyméretű darabról van szó, tehát a csúszdázás élményét ezúttal felnőtteknek szánják.
Egy régen kezdődött csalási történet végére kerülhet pont: a Fővárosi Főügyészség vádat emelt egy fuvarozó ellen, aki éveken keresztül kerülte el mindenféle díjak megfizetését. Ez nem egy szokásos csalási ügy, hiszen az eddigi információk szerint az anyagi kár 1,1 milliárd forintra rúg.
Mielőtt véget érne a hagyományos autók korszaka, a General Motors és a Ford még kivasalja az utolsó fillért is a gyártásukból.
A Toyota és a Volkswagen lezárta oroszországi gyártóbázisainak értékesítését, a két gyártó másik utat választott, mint a R enault vagy a Nissan.
A Callum és a Nyobolt új elektromos koncepciója erősen hajaz egy Lotus Elise-re, ez pedig nem véletlen. Ugyan az a Julian Tompson rajzolta meg, aki az apró brit sportkocsi első generációjáért is felelős. Mégsem ez az egy tonna körüli sportautó igazi érdekessége.
A motorosok sok esetben arra szoktak panaszkodni, hogy nem figyelnek rájuk eléggé az utakon. Ez egy árnyalt témakör, amiben említhető a teljesen fogalmatlanul autózók motorosokra igen veszélyes viselkedése, de azért a durva tempóban, kis réseken fűzögető motorosok felelőssége se elhanyagolható.
A razzia számokban: 124 ellenőrzött jármű, több mint 1 milliós bírság, 12 bevont forgalmi. 2 autót soron kívüli vizsgára küldtek.
A német autóklub, az ADAC adatai szerint a kevésbé mutatós színek viszik a prímet.
Bár a magyar ipar negatív eredményt ért el, az autógyártás jó formában van.
A német autómárka a Louis Vuittont és a Chanelt előzi meg. Ferrari csak hátrébb kapott helyet.
Több horrorkaravánt kaptak el a rendőrök, a sofőrök összesen 1,2 millió forint bírságot fizettek.
Még május végén beszámoltunk róla, hogy a Toyota véleményes körülmények között elutasította egy GR86 tulajdonos garanciális igényét, miután az autó motorja megadta magát egy pályanapon. Úgy tűnik, a japán gyártó végül mégis állja a motorcsere költségeit.
Az Egyesült Államok Texas államának politikusai rájöttek, hogy ha az emberek nem benzines autókkal fognak járni és a teherautókba nem gázolajat töltenek, kisebbek lesznek az adóbevételeik.
A nagykerárak emelkedése miatt benzinért várhatóan 579, a gázolajért pedig 559 forintot kell majd fizetni szerdától.
Az alkalmi utazók jogos bosszúsága, hogy hazánkban 10 napnál rövidebb időtartamra nem lehet autópálya-matricát vásárolni. Egy még 2022-ben elfogadott európai uniós határozat viszont változást hozhat ebben.
A Toyota korábban számos alkalommal fejezte ki kétségeit a villanyautókkal kapcsolatban a hidrogénes megoldások előnyeit hangoztatva. Ennek ellenére a japán gyártó Let's Change the Future of Cars (Változtassuk Meg az Autók Jövőjét) című eseményén nagyszabású terveket osztott meg 2026-ban érkező újgenerációs elektromos autóiról, melyek minden eddiginél nagyobb hatótávot és kisebb árcímként hozhatnak.
Először kocsival, aztán futva menekült a rendőrök elől. Ittasan, jogsi nélkül.
Hetvenegy éves korában motorbalesetben elhunyt Treat Williams amerikai színész.
Érdekes szabadalmat nyújtott be a Ford az illetékes amerikai hivatalnál. A rajzokon egy elektromos terepjáró látható, tetején egy elsőre hétköznapi tetőboxszal.
A Ford után a General Motors is a Tesla Superchargereivel töltené a kocsikat.
Megkapta hazai árát a Honda új, tisztán elektromos modellje, az e:Ny1, amit már elő is lehet rendelni a gyártó honlapján.
A Fiat pénteken közzétett egy videót, ami eredetileg egy hétvégi római eseményt reklámozott, de annak főszerepében a még hivatalosan be sem mutatott Fiat 600e szerepelt.
A Cybertruck egyelőre a Tesla nagy beváltatlan ígérete. A radikális pickup első példányait 2021-re ígérte a gyártó, ám a csúszás azóta is folyamatos: a jelenlegi céldátum 2024. Egy a Handelsblatt számára kiszivárogtatott, majd a Wired által elemzett jelentésből most részben az is kiderült, milyen gondok állnak a háttérben.