Egyelőre egy jórészt árnyékokat mutató előzetest tettek közzé – ami ennyi alapján is biztos, hogy az elektromos modell új orrkialakítást kap, jellegzetes LED-mintázattal, de valószínűleg a ma is ismert Custom karosszériájára épül.
A Citroën viszonylag sokáig kitartott az egyterűek mellett, de most az utolsó ilyen modelljüket is nyugalmazzák. A márka bejelentése szerint a hosszabbik, hétülésesként is elérhető C4 Spacetourer, korábbi nevén C4 Grand Picasso utolsó példánya júliusban gördül le a gyártósorról.
Bár a Lincoln, a Ford luxusmárkája Észak-Amerikán és Kínán kívül másutt nem érhető el, a márka növekedésben van: tavaly 193 ezer autót adott el, ami 21 éve a legjobb eredménye. Ennek megfelelően a Fordnak is komoly tervei vannak a Lincolnnal, amelyeket most egy tanulmányautó bemutatásával nyomatékosítottak.
Egyelőre kevés részlet ismert a Tesla új tervezetével kapcsolatosan, de az biztos, hogy a robotaxiba nem kerül semmiféle kezelőszerv: sem kormány, sem pedálok, csak az önvezető szoftver.
Töretlen a szabadidő-autók népszerűsége és ez nem csak azt hozza magával, hogy eltűnnek az olyan remek autók, mint a kombik vagy a praktikus családi egyterűek, hanem a sportautók is terepesebb ruhát vesznek fel. A Porsche hamarosan bemutatja a 911 Dakart, tehát az emelt változatot és a Lamborghini sem marad ki a sorból. Aki ezekre nem tud várni, annak pedig itt az átalakított Cayman S.
Nagyjából két éve hallhattunk először a Kínából érkező, fényűző Peugeot 508 rokonról, amelyet végül tavaly hoztak el Európába, most pedig már magyarországi ára is van.
Valahogy úgy üti arcon az embert a legújabb 7-es BMW, mint 2001-ben a Bangle-féle negyedik generáció. Egyértelmű, hogy a Domagoj Dukec vezette formatervező részleg itt teljesíti ki azt, amit eddig is vallott: a felismerhetőség, egyediség érdekében minden más feladható. Nem valószínű, hogy megússzák a kellemetlen mémek áradatát, de az garantált, hogy a világ odafigyel az új BMW csúcsmodellre.
Úgy tűnik, hatkerekű pickupot építeni nem lehet rossz üzlet. A Hennessey Performance legalábbis több ilyet készített már: Velociraptor néven a Ford F-150, Goliath néven a Chevrolet Silverado, Mammoth néven pedig a Ram TRX alapjaira. Most ez utóbbiról húznak le még egy bőrt.
A Tesla Model Y egészen friss darab, de a tunerek már most megtalálták maguknak: a Kínában működő Bitauto Garage csapata, ami a videó szerint jó pár beteg projektet vitt már végig, egy homokjáró offroadert épített belőle, amihez egyedi felfüggesztést is terveztek.
Alejandro Agag, aki a Formula-E alapítójaként vált közismertté, nem képes leállni az ötleteléssel. Miután létrehozta az Extreme E bajnokságot is, azonos, elektromos terepjárók számára, most vízre alkalmazza a bevált, és nyilván jövedelmező receptet.
A tavaly bemutatott V6-os, hibrid Ferrariból is megérkezett a nyitható változat, motorosan mozgatott tetőpanellel. Az új GTS cserébe egy kicsivel nehezebb a zárt GTB-nél, bár ez alig ront a dinamikai képességein.
Egy megdöbbentő vontatásról készült videót tett közé a Bp-i Autósok. Ezen az látszik, hogy a Volkswagen Caddy mögé egymás után, sorba kötöttek két egytengelyes utánfutót. A már önmagában is meredek mutatványt azzal súlyosbította a magát nyilván leleményesnek gondoló sofőr, hogy mindkét utánfutót magasan megrakta fával.
A Nürburgringen rendezett 24 órás versenyre készül átdolgozott Minijével a Bulldog Racing. Az autó annak ellenére is elég durván néz ki, hogy a motort nem nagyon piszkálhatták benne.
Faddon döntött úgy egy 15 éves srác, hogy miután iszogatott egy kicsit, jó ötlet, ha jogosítvány nélkül lenyúlja a nagynénje Fiat Pandáját, hogy a haverjával kocsikázzanak egyet. Úgy tűnik, hogy mégse lett volna haszontalan józanul, illetve pár évvel később, jogosítványt birtokolva beülni, ugyanis az autózásnak hamar baleset lett a vége.
A névválasztással ugyan látszólag lábon lövi az új típust a Mercedes, de a lényegen ez sem változtat: egy több, mint öt méter hosszú és bő 1,7 méter magas villanyautóval bővül a választék, ami leginkább a BMW iX és a Tesla Model X vetélytársának tekinthető.
A viharvadászat kvázi amerikai hagyomány, emberek autóval követnek tornádókat és igyekeznek hozzájuk közel kerülve minél jobb felvételeket/méréseket készíteni. Előfordul azonban, hogy a vihar megorrol: alig egy hónapja egy pickupot borított fel (és állított talpra) egy eltévedt légörvény, múlt héten pedig villám csapott egy iowai viharvadász P2-es Priusába.
A városi autó alatt általában kisebb modelleket értünk, de az Audi városi koncepciója nem ilyen. A maga 5,5 méteres hosszával, 3,4 méteres tengelytávjával, 2 méteres szélességével és 1,78 méteres magasságával igazi óriás, amely igazán pazarlóan bánik a belső térrel.
A Jakarta Diecast Project Youtube-csatornájára került fel egy videó, amiben egy ügyes kezű kreatív arc megcsinálja a világ legkisebb driftautóját. Alapnak egy Hot Wheels BMW E30 M3-at választott az alkotó, abból is egy kellően ironikus változatot: a német rendőrség színeire fényezett kis BMW-t alakított át.
A környezetbarátság erősítése érdekében készítettek rendőrautót New Yorkban a Mustang Mach-E GT alapjaira.
Nem mondhatjuk szokványosnak, hogy autószalonokból lopjon valaki Magyarországon. Persze emlékezhetünk, hogy a közelmúltban egy Audi RS4-et kötöttek el, majd csuktak össze rövid úton, de ott eleve be is kellett törni egy zárva tartó márkakereskedésbe. De hogy valaki fényes nappal alkatrészeket vigyen el, az már más téma.
Európában jelenleg Németország a villanyautó-vásárlás egyik legkomolyabb támogatója, de ez hamarosan változhat. A Gazdasági Minisztérium állítólag a támogatás jelentős csökkentését tervezi már az év végétől, és a teljes megszüntetését 2025-től.
A Toyota Crown Japán E-szegmensének egyik prominense, a márka legrégebb óta - 67 éve - futó típusa és az első Toyota, amit Amerikába exportáltak. Az eddigi hírek alapján azonban úgy tűnt, hogy a típus eddigi formájában nem maradhat a palettán, és SUV-ként folytatja karrierjét.
Biztosan látott már mindenki olyan videót, amelyen összkerekes, TDI Audik húznak ki a bajból lerobbant vagy elakadt járműveket. Olykor akár buszokat, teherautókat is. Az alacsony fordulaton megjelenő nyomaték és a masszív összkerékhajtás nem kérdez. De az idők változnak, ezt mutatja most egy Redditre feltöltött felvétel.
Nem kérdés, hogy az elektromos autók terjedésének három tényező adhat nagy lökést: az árak csökkenése, a töltőhálózat bővülése és a hatótáv növekedése. A Volkswagen utóbbi téren szeretne előrelépni egy jelentőset, azt ígérik, hamarosan 700 kilométert tudnak majd megtenni egy töltéssel az MEB-platformra épülő modellek.
Az Eufória elég erős sorozat, eddig két évadát mutatták be. Fiatalok problémáit mutatja be, köztük a drogfüggőséget a családi és párkapcsolati nehézségeit. Esetenként persze kissé felnagyítva, eltúlozva – legalábbis elég cudar helyzet, amikor annyi kisiklott életű tini jön össze egy suliban, hogy mellettük még a drogdíler a legnormálisabb figura. Na, mindegy is, a lényeg, hogy a sorozatban Cassie-t alakító színésznő, Sydney Sweeney elég súlyos autóbolond.