Hírek

2021. november 22., 12:35 Módosítva: 2021.11.26 06:18
363

Nem ez az első retró próbálkozása a kínai Songsannak, és úgy tűnik, sikerük van a dologgal, mert a rossz arányú Corvette és VW Samba utánérzések után itt van valami még túlzóbb.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 22., 09:14 Módosítva: 2021.11.26 06:18
84

A csak hibridként és villanyautóként bemutatott Niróval jó lóra tett a Kia: a 2016-ban bemutatott modell évről évre egyre sikeresebb lett. Ennek ellenére úgy néz ki, már el is készült az utód, amelyet a héten mutatnak be Szöulban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 22., 06:12 Módosítva: 2021.11.26 09:56
72

Megannyi kutatás és ötletelés, javaslatok mérlegelése és elfogadása után döntenek csak a gyártók egy autó nevéről, mégis nagyon nehéz olyat találni, mely a világ minden táján remekül cseng. Azt hihetnénk, hogy a betűk és számok kombinációjából álló típusjelölésekkel nem lehet gond, de még ennek is akadnak buktatói. Erre most a Toyota jött rá a GR86 kapcsán.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 21., 16:56 Módosítva: 2021.11.26 06:18
456

A címvédő Sébastien Ogier és csapata, a Toyota bajnoki címével ért véget a 2021-es rali-világbajnokság. Az immár nyolcszoros világbajnok francia egy győzelemmel, a Toyota pedig egy kettős győzelemmel szerezte meg az idei címeket a hétvégi Monza-ralin a ralisport csúcsán.

FEoZZ7fWUAAH19P
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 21., 11:12 Módosítva: 2021.11.23 15:23
1033

2018-ban indult el a Ferrari Icona sorozata, melyben legendás múltbéli modellek formáinak adnak modern megjelenést és technikát. A ‘60-as évek versenyautóit idéző, két üléses, nyitható targatetős Daytona SP3 egyértelműen a Ferrarihoz közel álló gyűjtőknek szól, és egy kicsit az álmodozóknak is. Szép emléket állít azoknak a 330-asoknak, amik lefedték az egész dobogót az 1967-es Daytona-i 24 órás futamon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 21., 07:48 Módosítva: 2021.11.24 06:16
128

Olcsó elektromos autót villantottak Mexikóban: a JAC E10X mindössze körülbelül 20 ezer dollárnak megfelelő pesóba kerül. A kicsit esetlen, de alapvetően azért teljesen vállalható kinézetű elektromos mini az ottani anyagi lehetőségekhez képest még mindig nem számít olyan olcsónak, de Európában és az Egyesült Államokban egyértelműen a legolcsóbb autók közé érkezne, és az az érzésünk, hogy lenne is rá kereslet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 20., 17:55 Módosítva: 2021.11.26 06:18
7

Eddig úgy tűnt, hogy a Ford a Rivian segítségével szeretne meghatározó szerepet vállalni az elektromos autók piacán. Most ez változni látszik, ugyanis a két gyártó mégsem szövetkezik.

6
Fotó: Rivian / Rivian
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 20., 15:58 Módosítva: 2021.11.25 06:24
23

A Porschénál régi hagyománya van a művészileg egyedivé alakított autóknak. Ott van például Janis Joplin 356-osa, vagy épp Richard Philip 911-ese. Most a korszellemnek megfelelően két Taycant kaptak meg fiatal művészek, hogy egy Art Battle nevű verseny keretein belül egyedivé tegyék.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 20., 13:00 Módosítva: 2021.11.25 06:24
46

Sejtelmes, lepellel takart Mustang sziluettről tett közé egy képet a Shelby American. Valami különleges újdonságot ígérnek, de a leleplezésre csak december 15-én kerül majd sor.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 20., 09:55 Módosítva: 2021.11.25 06:24
58

Ritkán hallani manapság a Buick nevet: az egykor népszerű amerikai gyártó Európában soha nem volt igazi tényező, de ma már a tengerentúlon sincsenek túl jó pozícióban. Az utóbbi években leginkább Opeleket átcímkéző márka a távolkeleti nyitásban látja a fejlődés lehetőségét, ahogy oly sokan manapság.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 20., 06:49 Módosítva: 2021.11.25 06:24
97

Ahogy már korábban is hallani lehetett, elkészült az Audi, amely az E-tron és a Q4 E-tron közé illeszkedik a választékban. A Q5 E-tron egyelőre csak Kínában lesz elérhető, ott viszont akár hét üléssel is. Műszaki értelemben a VW ID.6 ikertestvéréről van szó, amely a szabványos MEB villanyautó-alapokra épül.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 19., 16:36 Módosítva: 2021.11.25 06:24
141

A Yompert szemből nem nehéz felismerni: az előző generációs, ősöreg Jimny néz vissza ránk, csak a betűk nem stimmelnek az orrán. Ennek állítólag elég jó oka van: a brit vállalkozás szerint annyira alaposan építik át a Jimnyket, ahogy senki más.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 19., 14:33 Módosítva: 2021.11.22 14:06
408

Nem újdonság, hogy a távol-keletről helyesírási hibával érkezik egy márkanév: csodás példa az Infiniti, amit majdnem úgy hívnak, mint angolul a végtelent, csak az utolsó betű lett valahogy y helyett i. Ugyanezt játszotta most el a Changan Auto az új villanyautó-márka kapcsán, csak ők nem lecseréltek, hanem elhagytak egy betűt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 19., 11:17 Módosítva: 2021.11.23 06:12
1020

A BMW egyelőre szoktat, de úgy néz ki, van is mihez: jön az XM, a sportos mega-SUV, amelyet első körben tanulmányautóként mutatnak meg.

xm preview
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 19., 09:36 Módosítva: 2021.11.22 09:16
484

Az egykori szükség-szedánok szellemi utódjának tűnhet, de a méretei és a kidolgozása alapján az új Skoda Slavia igazából az Octavia utódjának is elmenne.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 19., 06:42 Módosítva: 2021.11.22 13:06
1108

Picit kezd a szél ellen fordulásnak hatni, amit a japánok csinálnak. Most például egy sajtótájékoztatón fejtették ki, hogy biztosítani szeretnék a belső égésű motorok jövőjét, olyan megoldásokkal, mint a megújuló alapanyagokból gyártott üzemanyag, vagy a hidrogénüzem.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 18., 16:28 Módosítva: 2021.11.22 13:06
147

Valószínűleg nem véletlen, hogy hasonlóan formabontó arányú tanulmányokat mutatott be a Hyundai és a Kia Los Angelesben, lényegében egyszerre. Úgy tűnik, ugyanazokat a műszaki alapokat kapta meg két formatervező brigád, hogy aztán egészen mást hozzanak ki belőle.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 18., 13:00 Módosítva: 2021.11.22 13:06
6

Henrik Fisker autómárkája nem adja fel: a Karma randa bukása után évekig tartott ugyan az újrakezdés, de úgy néz ki, végre összeállt a következő Tesla kihívó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 18., 11:26 Módosítva: 2021.11.22 13:06
57

A Stellantis bejelentette, hogy nem szervezik ki az Opel irányítása alól sem az Eisenachban, sem a Rüsselsheimben működő gyárat, és a Grandland gyártása is visszakerül Németországba.

eisenach opel
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 18., 10:07 Módosítva: 2021.11.22 13:06
48

A Hyundai tervezői megmutatták, hogyan képzelik az elektromos Ioniq sorozat csúcsmodelljét. A Seven Concept kívülről még csak az arányaival tüntet a megszokott sablonok ellen, belül viszont alig tart meg valamit az autózás jelenéből.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 18., 06:04 Módosítva: 2021.11.22 13:06
169

A REE Automotive nevét korábban annak kapcsán lehetett hallani, hogy a Mahindra is befektetett a cégbe, mostanra pedig elkészült egy olyan jármű, amely megmutatja, mi lenne a vállalkozás célja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 17., 16:01 Módosítva: 2021.11.22 13:06
706

Eddig kétféle formában lehetett Taycant vásárolni: vagy négyajtós kupéként, vagy emelt, körbeműanyagozott kombiként – ez utóbbi a Cross Turismo. Ám úgy néz ki, a vevők egy része a terepjárós bohóckodás nélkül szerette volna élvezni a kombi tágasabb belső terét, és a gyáriak a jelek szerint nem állnak az útjukba.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 17., 11:53 Módosítva: 2021.11.19 11:36
75

Volkswagenesen konzervatív módon frissítették a T-Roc kompakt szabadidő-autót, melyen épp csak annyi újdonság van, hogy szebben passzoljon a márka aktuális formái közé. Ennek megfelelően új mátrix LED-es fényszórókat kapott és az átrajzolt lökhárítóban lévő menetfény már nem a jópofa hatszögletű, hanem függőlegesen sorakozó fénypontokból áll. A letisztultabb logó alatt a T-Roc orrán is épp olyan fénycsík húzódik keresztbe, mint az ID.3-astól az Arteonig mindenen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 17., 10:49 Módosítva: 2021.11.21 14:38
131

Az Aston Martin hagyomány szerves része a soros hathengeres motor, ennek ellenére a DB7-es alapváltozatának 1999-es kifutása óta nem készítettek ilyen motorral autót. A márka presztízséhez, és a korábbi anyacég, a Ford lehetőségeihez jobban illettek a V8-as és V12-es motorok. Az új motorszállító, a Mercedes révén azonban visszatérnek ehhez a hagyományhoz is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. november 17., 09:42 Módosítva: 2021.11.22 13:06
269

Korábban az volt a jellemző, hogy – talán a legenda életben tartása érdekében – a középmotoros Porschékből a csúcsmodell sem lehetett olyan erős, mint a 911 GT3. Ám ennek lényegében vége: az új csúcs-Cayman, a GT4 RS már csak 10 lóerővel gyengébb, mint a farmotoros nagy testvér, és nem 90-nel, mint eddig.

Távolról sincs vége, olvasson még