Úgy hallani, a fél év csúszást valahogy csak lerövidítették a Volkswagennél, így még az idén sor kerülhet az új Golf bemutatására. Pedig korábban úgy nézett ki, hogy 2020 tavasza előtt nemigen készülnek el a típussal.
Összesen 210 ezer Adam és Corsa visszahívását rendelték el a Bild am Sontag híre szerint.
Korábban csak a megújuló Zoe fotóit láthattuk, de a változások zöme nem a formát érinti. A nagyobb akkumulátor és az erősebb motorok mellett gyorsabb töltési sebességgel és digitális műszerfallal újul meg a Renault elektromos kiskocsija.
Ez itt a képen tényleg egy Toyota, bár aki a jelvényt nem nézi, simán rávághatja, hogy Suzuki Balenót lát, és nem is téved nagyot. A Glanza gyártása ugyanis a Suzuki Marutinál folyik, akár a Balenóé, és egyelőre úgy néz ki, nem is tervezik másutt kínálni.
Idővel a sportkipufogók és a buherált dobok halálhozója lehet belőle, egyelőre csak egy tesztprojekt indult az Egyesült Királyságban mikrofonokkal kiegészített közlekedésfigyelő kamerarendszerrel.
A Volkswagen-konszern már 1,77 milliárd eurót költött a dízelbotrány miatti tanácsadói és ügyvédi költségekre - számolt be róla vasárnap a Handelsblatt online kiadása.
Ahogy tavaly, úgy idén is csak házon belül versenyeztek a győzelemért a Toyoták a Le Mans-i 24 óráson. Nem sokon múlt, hogy a gyengébbnek tartott trió elverje a címvédőket, de egy defekt eldöntötte a meccset.
Az FIA bejelentette, így most már nem kérdéses: 2022-től hibrid technikára vált a rali-világbajnokság. Két lépcsőben vezetik át a gyártókat az új korszakba.
A szlovákiai Nagyszombaton és a spanyolországi Vigo városban fogja gyártani hibrid és elektromos autóihoz az akkumulátorokat a francia PSA-konszern. Ezzel egy időre függetlenedhetnek a franciák az ázsiai beszállítóktól, de idővel újabb üzemekre lesz szükségük.
Az amerikai autóipari szakszervezetnek (UAW) nem sikerült helyi szervezetet alapítania a Volkswagen-csoport egyesült államokbeli gyárában, a Tennessee állambeli Chattanoogában, mert a gyár dolgozói a péntekkel végződő háromnapos eljárásban kis többséggel leszavazták az erről szóló kezdeményezést.
A Byton még 2018-ban mutatta be a nyomokban i3-as BMW-t tartalmazó tanulmányát, amelyben az egyik legmeghökkentőbb a 48 colos képernyő volt a műszerfal tetején. A kínai startup most bejelentette: a szériaváltozatban is megtartják a megoldást.
Kevesebb, mint egy hónappal a hivatalos bemutató előtt kikerült az internetre egy fotó a Renault következő elektromos autójáról, ami a Zoe második generációja lesz.
A Le Mans-i 24 órás versenyt rendező ACO ismertette, hogy hol áll a tervezet, amely a versenyen induló egyedi versenyautók leváltását célozná a hétköznapi autókhoz közelebb álló típusokkal.
Ahogy telnek a hónapok, egyre több részlet derül ki a Volkswagen-Ford együttműködésből. Már tudjuk, hogy a következő Transportert a Ford Transit alapjaira készítik majd, sőt az is kiderült, hogy a pickupok fejlesztését is megosztják. Most két újabb nagy területen közelednek a végleges megállapodáshoz a felek.
A 2015 és 2018 közt gyártott Jeep Wranglerek egy vélt hibája miatt indítanak csoportos pert a Detroiti Kerületi Bíróságon a Fiat Chrysler Automobile ellen. A gyártó szerint azonban a tulajdonosok hibája, hogy előjön a jelenség.
A BMW fotóművészt hívott, hogy olyan előzetes képeket készítsen, ami semmit nem árul el, mégis felkelti a kíváncsiságunkat, és esztétikus. Sikerült, bár úgy nem lehet képeket készíteni, hogy ne lássunk rajta valamit, és az a kevés is árulkodó.
Bár az év elején még úgy volt, hogy semmi nem eladó, most már biztos, hogy a Traton legalább tíz százalékát piacra dobja a Volkswagen, méghozzá még június folyamán. Elemzők szerint ez úgy 1,9 milliárd eurót hozhat.
Nem mintha az A110-est nem dicsérte volna agyon a szaksajtó, de az 1,8 literes turbómotor 252 lóereje a számháborúban nem volt igazán versenyképes. Ám úgy tűnik, a Renault tervezői megtalálták a motorban rejlő tartalékok egy részét.
Láthatóan nagyon igyekeznek a Hondánál valamiképpen a figyelem középpontjában tartani a cég első villanyautóját. A feladat már csak azért sem egyszerű, mert láthatóan alig közölhetnek műszaki adatokat a típusról.
Az Ideal Team Venture, amely korábban a Gumpertet is feltámasztotta Apollo néven, most a De Tomaso újraélesztésére készül. A márkanév már 2014 óta a Hong-Kong-i székhelyű cégé, de kivárták vele a márka 60. születésnapját.
Ahogy hogy egyre több autógyártó fejleszt elektromos modelleket, a Li-ion cellák iránti kereslet drámai növekedésnek indult. Így felbukkantak azok a vállalkozások is, amelyek a megnövekedett igények kielégítését célozták meg. Ilyen a Northvolt, amely Svédországban és Németországban is akkumulátorgyár építésébe kezd, méghozzá legalább részben az autógyártók pénzén.
A hivatalos premier előtt vagyunk nem sokkal, nem csoda, hogy utat talált az internetre az új BMW néhány gyári képe. Ezek szerint a tervezőknek sikerült, ami sok mai BMW-nél nem igazán jön össze: találni egy kifejezetten vonzó formát.
A Tesla több modellt is ígér, de úgy néz ki, az elmúlt hónapok változtattak a bemutatás fontossági sorrendjén. Elon Musk, a Tesla alapítója a legutóbbi tulajdonosi közgyűlésen jelezte, hogy a Tesla pickupját már az idén nyáron szeretnék megmutatni.
A legendás Lee Noble készítette az első Ultima sportkocsit 1983-ban, és az eredeti koncepció azóta sem változott sokat. Látványos, középmotoros sportkocsi, megfizethető árcédulával és félelmetes menetdinamikával. Csak a részleteken finomítottak sokat – ennek az eredménte az Ultima legújabb sportkocsija, az RS, amelyet mintha már formatervező is látott volna.
Erről a sportkocsiról majdnem kilenc éve már hallottunk egyszer: akkor még Ducati motorkerékpár-motorral tervezték piacra dobni, és az egész volt vagy háromszáz kiló. Azóta változtak a részletek, de a lényeg nem.