Hogy a digitális műszerfal jól áll-e egy sportautónak vagy sem, arról ízlés alapon lehetne vitatkozni, annyi előnye viszont biztosan van, hogy segít észben tartani, ha még bejáratós az új autó. A Corvette C8-nál konkrétan így néz ki a nagy pillanat, amikor a fordulatszámmérő is áldását adja a padlógázra.
Tegnap reggel Hollandiában egy szemétszállító sofőrje majdnem hatalmas balesetet okozott, amikor a tilos jelzés ellenére áthajtott a síneken – írta a Carscoops.
Gyakorlatilag a teljes olasz autógyártás leállt a napokban a COVID-19 koronavírus miatt. Utolsóként a Ferrari jelentette, hogy felfüggesztik a munkát a járvány hatására.
Ha eddig nem sok fogalmad volt róla, milyen mértékben lehet pazarló egy nemzetközi motorsport-bajnokság, az utolsó pillanatban törölt Forma-1-es szezonnyitó szolgál egy erős példával. Hamarosan több mint négyszáz szett új versenygumit fog elégetni a Pirelli, miután körbe utaztatta azokat a bolygón.
A dán autóklub, az FDM egy tesztjén bukott ki a hiba: egy XC60-as egyszerűen nem állt meg a kirakott akadály előtt, bár az autó jelezte, hogy balesetveszélyes helyzet alakult ki. Kiderült, hogy egy szoftverhiba miatt, amely számos Volvo modellben jelen van, a 2019 eleje óta gyártott autók mindegyike így viselkedik bizonyos időjárási viszonyok között.
A Techno-Classica Európa egyik legnagyobb régiautós rendezvénye, amelyet az idén 32. alkalommal rendeznek meg, de ezúttal nem az eredetileg meghirdetett időpontban.
Az Adventum Coupé terveit a Niels van Roij Design állította elő, akárcsak a Qwest-féle Tesla kombiét, a megvalósítást viszont ezúttal egy másik holland vállalkozás végzi.
A csökkenő nyereség és az emelkedő fejlesztési költségek miatt 2022-ig komoly költségcsökkentéseket ígér a BMW vezetése: a következő három évben 12 milliárd euró megtakarítást szeretnének elérni, elsősorban a hajtáslánc-változatok jelentős csökkentése révén.
A Formula-1 jogtulajdonosa, az Melbourne-i futam szervezői és a csapatok megállapodtak: az idén nem lesz Ausztrál Nagydíj.
Jelenleg még eléggé kezdeti stádiumban tart a járművek közti (V2V) és a járművek és egyéb forgalombefolyásoló eszközök közti (V2X) kommunikáció fejlesztése. Az viszont már most egyértelmű, hogy a majdani biztonságos önvezető autózásnak ez lehet az egyik legfontosabb alkotóeleme. A lényeg, hogy az autók ezen keresztül ismerhetik egymás helyzetét, illetve a közlekedési lámpák időzítését, ehhez azonban rádiós kommunikációra van szükség.
Egyelőre csak vázlatokat mutattak az új gyűjtői modellről, amely a Dawn Silver Bullet Collection nevet kapja majd. Egy 50 darabos limitált modellről van szó, amely szigorúan kétszemélyes lesz, cserébe látványos áramvonalidomot kap a hátsó ülések helyére.
Úgy néz ki, ezúttal a Jaguar tervezői sem rugaszkodtak el nagyon a bevált formától. Az új XJ akár hagyományos benzinmotoros típus is lehetne – nem kizárt, hogy terveztek olyan változatot is – legalábbis a motortér mérete alapján, de állítólag már csak az elektromos változatot fejlesztik.
A Ford évtizedek óta legfeljebb jelentéktelen nyereséggel, vagy jelentősebb veszteséggel működik Európában. Ezen igyekszik változtatni a helyi vezetőség azzal, hogy a kereskedőhálózat egy részével szerződést bont.
Uwe Gemballa ugyan tíz éve halott, de vállalkozása, a Gemballa Automobiltechnik működik, sőt, most olyasmit mutattak, amihez hasonlót sem nagyon látni manapság. Egy terepjárót 911-es alapon.
A Green Car Reports közölt egy rövid cikket egy Tesláról, aminek olyan hangja van, mint egy benzines autónak.
A kapszulás kávé után bemutatták ezt is, bár nem olyan biztos, hogy örülnénk, ha elterjedne.
A DS márka fejlesztése ugyan kissé háttérbe szorult mostanság, de talán épp ezért maradt idejük egy olyan projektre, amely megvalósulni ugyan aligha fog, viszont jelzi, hogy fontosnak tartják a kapcsolatot a Citroën múltjának elegánsabb részével.
Egy 2005-ös Ford Focus fedélzeti kamerája vette fel a karambolt, amit egy leállósávból elinduló Mustang okozott. Slusszpoén, hogy a Mustang egy másik karambolból hajtott volna el – írta a Carscoops.
Míg a konkurencia látványosan kezdi elhagyni az olcsó személyautók süllyedő piacát Észak-Amerikában – a Ford például már nem mutatott be új Focust, és a Chevrolet is gyorsan leállította a Cruze gyártását – a Hyundai láthatóan nem siet ezzel a lépéssel. Érkezik a vadiúj Elantra, méghozzá egy kifejezetten érdekes formai megoldással.
Április elején tartották volna Észak-Amerika egyik nagy autószalonját New Yorkban, de mivel épp most kezd az Egyesült Államokban is felbukkanni a koronavírus, úgy döntöttek, a nyár végére halasztják a rendezvényt.
A Rangernél kisebb, önhordó karosszériás pickup elsősorban az amerikai kontinens számára készül majd, de azon sem csodálkoznánk, ha globális modellt csinálnának belőle.
Ola Kallenius, a Mercedes vezérigazgatója egy interjú során maga erősítette meg, hogy a G osztály azok közt a modellek közt lesz, amelyből a hagyományos változatok mellett elektromos is készül.
Alois Ruf évtizedek óta keresi a módját, hogy továbbfejlessze a Porsche 911-est, amelyből egykor a világ leggyorsabb utcai autóját is sikerült előállítania. Az SCR, amelyet korábban, prototípusként már láthattunk, egy újabb lépés a Hibátlan Porsche irányába.
Bár a Ford Bronco visszatérése évek óta eldöntött tény, sőt, tavaly novemberben be is mutattak egy off-road versenygépet ezen a néven a Baja 1000 verseny kapcsán, a premier csak húzódik. A napokban viszont több fotó is felbukkant az interneten, és ezek alapján a Bronco név egész modellcsaládot takar.
Maga a Honda Clarity egyelőre nincs veszélyben, bár estek az eladásai, de az elektromos változatot törlik a gyártási programból.