A hír nem hivatalos, a CNBC közölte néhány Tesla alkalmazottra hivatkozva. Állítólag a Fremont-i üzemtől nem messze működik a titkos akkumulátor-labor. Azt egyelőre nem tudni, hogy egy ilyen fejlesztés hogyan befolyásolná a Tesla, és akkumulátor-gyártó partnere, a Panasonic kapcsolatát.
Fejlesztik a márka romániai gyárát, így biztos, hogy bővíteni fogják az eddig elég szűkös Dacia-palettát.
A koreaiak szerint rossz ötlet kizárólag SUV-t árulni és el is mondták, hogy miért.
A 2016-os Év autójának utódja már közel a fejlesztés lezárásához, így kiderült, hogy a következő évtized elejére biztosan érkezik az Opel Astra L.
A legendás terepjáró bemutatásáig már nem sok van hátra, így egyre több kép fut körbe az interneten a véglegesnek tűnő típusról.
Kívülről nézve érthetetlen, eddig miért nem ült fel a Citroën a nosztalgiavonatra, de mint a márka vezérigazgatója elárulta, típusfeltámasztással nem is fognak. Röviden: nem lesz direkt utóda a 2CV-nek.
A kanadai Quebec egy kikötőjében, pontosabban egy onnan távolodó kompon készült ez a videó a héten egy tragikus, sok szempontból mégis szerencsés lakóautó-balesetről. A videót látva hihetetlen, hogy csak a sofőr halt meg, utasa és mindenki más az útjában túlélte.
Lakóautóként láttuk már millió kivitelben, a lakókocsis műfaj viszont még a Transporternek is új. Pedig ilyen jól áll neki:
Július 1-jétől az új típusjóváhagyási számmal rendelkező elektromos autókat kizárólag hangkibocsátó eszközzel felszerelve lehet forgalomba hozni egy európai uniós rendelet hatására. A szabályozás célja, hogy a ma még szinte zajtalan járművek észlelése a jövőben könnyebb legyen - hívta fel a figyelmet a határidőre az EY üzleti tanácsadó közleménye.
Az elmúlt évek csúcssportautó-gyártásának legritkább autóit lehet megvenni szeptemberben egy svájci árverésen. Az autók diktátori előélettel terheltek, de legalább kevés bennük a kilométer és jó helyre megy majd az áruk.
Úgy tűnik, a Ferrari jogi osztálya megint kitett magáért, és megint azt csinálták, amihez a legjobban értenek: akadályt gördítettek azok elé, akik Ferrarit szeretnének, de nem telik nekik rá.
Hiába diktál mást a szükségszerűség, az Audi Sport még megprobálja a lehetetlent: megmenteni a szép hangú tízhengeres szívómotort az R8 következő generációja számára.
Hollywood leghíresebb osztrákja is beállt azok közé, akik Kaliforniában a villanyautókat népszerűsítik. Ez azok után mindenképp érdekes, hogy néhány évtizede ő csinált divatot a polgári kivitelű Hummer H1-esből.
A Dodge Chargert eredetileg nem épp 717 lóerőhöz tervezték, de egy ideje már létezik a Hellcat változat, pontosan ilyen teljesítménnyel. Most egy kicsit fejlesztettek a futóművön is, hogy kanyarban is jobb legyen a nagydarab szedán, és persze dögösebben nézzen ki.
Bár egyelőre nagyon kevés villanyautó fut az utakon, töltőszabványból már most sokkal több van a szükségesnél. A japán autógyártók és áramszolgáltatók kifejlesztették a Chademo-csatlakozót, az európai és amerikai autógyárak a CCS nevű megoldást támogatják, a Teslának is van saját szabványa a Supercharger hálózathoz, Kínában pedig egy GB/T nevű megoldás terjed.
A pletykák szerint a 11. Lancer Evo a Renault Mégane RS testvérmodellje lehet, az összkerék-hajtást a japánok szállítanák hozzá.
Korábban is sejthető volt, hogy a Ford komoly megszorításokra készül Európában, ahol évek óta képtelen volt érdemi nyereséget termelni. Most azonban a részletek is kiderültek.
Magára valamit is adó luxusautó-gyártó kínál páncélozott változatot legalább a nagyobb típusaiból. Nem azért, mert megéri, hanem mert sokszor nagy presztízsű vásárlók járkálnak ilyesmivel.
Sok minden kiderült az elmúlt napokban a BMW terveiről, és nem csak azokról, amelyek a kínálat villamosítását célozzák meg. Az is kiderült, hogy hogyan szűkítik le összesen kétféle blokkra a belsőégésű motor-kínálatot, mielőtt a cég átáll az elektromos modellek gyártására.
Míg más gyártók ugyanazokat a karosszériaelemeket igyekeznek eladni minél több formában, a Kia csak a Ceed-család esetében a negyedik, a többitől számos ponton eltérő autót mutatja be.
Az Apple korábban már jelezte, hogy ha autógyártási terveiről le is mondott, az önvezető rendszerek fejlesztésében komolyan kell vele számolni. Valószínűleg ennek az elhatározásnak köszönhető, hogy most felvásárolják a Drive.ai nevű kis céget, amely már működő önvezető járműveket tesztelt, ám úgy néz ki, elfogyott a pénzük.
Sűrített földgáz-üzemű gyári autókat az egész VW csoport kínál már egy ideje, most az új Škoda családi ötajtós kap egy ilyet.
Korábban csak az eleketromos változatot mutatták be, amely formára alig tér el a hagyományos hajtású változatoktól, műszaki szempontból viszont annál inkább. És a várható eladási számok miatt jelenleg még mindig a hagyományos változatok a lényegesek.
A Q7 konkurenciája erősebb, mint bármikor korábban, az új kihívásokra igyekszik megfelelni az Audi egy komolyabb átdolgozással.
A kihívás évek óta adott: megmutatni, hogy a BMW is tud olyan erős és gyors villanyautót gyártani, mint a Tesla Model S. Most megmutatták, hogy van ilyesmijük, igaz, egy darabig még biztosan nem megy gyártásba.