Hírek

2019. március 30., 09:22 Módosítva: 2019.07.09 17:24
132

Colorado után Kínában is kinézett egy megmászandó hegyet a Volkswagen a hegyi felfutókra fejlesztett célgépe, az I.D. R számára. Pikes Peak után a Mennyország Kapuja a cél, de van egy kis baj: itt nincs referencia rekord, amit meg kéne verni.

21
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 30., 07:08 Módosítva: 2019.04.02 14:57
24

A pekingi teherautó-gyártó, a Beiqi Foton Motor megszabadult a Borgward márkától, és a személyautó-gyártás okozta veszteségektől. Az új tulajdonos a Ucar nevű járműkölcsönző vállalkozás, amely az eredményeihez képest viszonylag drágán jutott az autógyárhoz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 29., 21:24 Módosítva: 2020.09.03 12:54
150

Egyértelmű, hogy a villanyautó-fejlesztés, ami egyelőre – és valószínűleg még éveken át – csak viszi a pénzt, de megtérüléssel nem kecsegtet, minden autógyártónak komoly teher, de a kisebbeknek, amilyen a BMW és a Mercedes, arányaiban még nagyobb, mint a VW csoporthoz, a Renault-Nissanhoz vagy a PSA-hoz hasonló óriásoknak.

i2
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 29., 14:53 Módosítva: 2019.04.03 06:33
79

A Ford Bronco legelső, 1966-ban bemutatott generációja még hasonló, levehető tetejű és ajtajú, lehajtható szélvédőjű terepjáró volt, mint a Jeep Wrangler, és úgy tűnik, a fejlesztés alatt álló következő generációnak is lehetnek ilyesféle képességei.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 29., 12:50 Módosítva: 2019.04.01 18:19
128

Az Aurus az orosz állami pénzből finanszírozott szuperautók márkaneve. A korszerű, Porsche segítséggel tervezett luxusjármű, a Senat limuzin egy változatát a Genfi Autószalonon állították ki, de úgy néz ki, Európában új márkanevet kell találni a számára.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 29., 11:49 Módosítva: 2019.04.02 06:20
177

A kémfotók tanúsága szerint a legkisebb nemzetközi Honda megtartja egyterű-jellegét. Ugyanakkor a részletei látványosan megváltoznak a most kapható Jazzhez képest.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 29., 07:06 Módosítva: 2019.04.01 06:16
115

A Kia egyszer már randán megbukott a legnagyobb SUV-k piacán: a Borregót 2008-ban kezdték forgalmazni, és négy éves pályafutása alatt egyszer sem kelt el évi tízezernél több. Ám úgy látszik, ismét nekifutnak a feladatnak, és a Mohave Masterpiece nevű tanulmány révén mutatják meg, hogy hogyan.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 28., 18:14 Módosítva: 2019.04.01 06:16
123

Egyelőre még folynak a tárgyalások a Ford és a Volkswagen között az együttműködés részleteiről, de úgy látszik, vannak területek, ahol már aláírt szerződések vannak. Ilyen a közepes pickup-fejlesztési program: már tényként beszélnek róla, hogy a VW Amarok utódját már a Forddal közösen fejlesztik ki.

4
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 28., 16:37 Módosítva: 2019.04.01 06:16
187

XM3 Inspire a neve a Samsung tanulmányautójának, ami ismerős lehet azoknak, akik még emlékeznek a tavaly augusztusi Moszkvai Autószalon Renault standjának sztárjára, az Arkanára. Úgy néz ki, a Duster alapú terep-kupé gyártását hamarosan Koreában is megkezdhetik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 28., 11:43 Módosítva: 2019.03.30 09:23
73

Napokkal ezelőtt még a Smart bezárásáról lehetett hallani, de most hivatalosan is bejelentették, hogy a kisautó-márkát úgy próbálják megmenteni, hogy Kínába telepítik.

DSC03757
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 28., 06:38 Módosítva: 2019.07.09 17:26
1042

A villanyautók terjedésének egyik kellemetlen problémája, hogy az óriási, sokcellás akkumulátor-csomagok zárlata esetén előfordulhat olyan tűz, amelynek az oltása akár napokat is igénybe vehet. Ám úgy néz ki, Hollandiában erre is lett megoldás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 27., 19:06 Módosítva: 2019.04.01 06:16
944

Ahogy arról a hónap elején beszámoltunk, az Európai Bizottság kötelezővé tenne minden olyan ma létező biztonsági berendezést, amely nézetük szerint javíthat a közutak biztonságán.

isa
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 27., 16:39 Módosítva: 2020.09.03 12:54
7

A Bloomberg értesülései szerint azt tervezik, hogy megfelezik a támogatás összegét, a támogatásra jogosult autóktól pedig 150 helyett 250 km hatótávot várnak el.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 27., 15:01 Módosítva: 2019.04.01 06:16
173

Ez lesz a BMW első hagyományos személyautója fronthajtással, amelyet Európában is forgalmaznak. Talán ezért kezdik már a bemutató előtt bizonygatni, hogy milyen jó ez.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 27., 14:01 Módosítva: 2019.03.29 14:53
73

Tavaly év végén érkezett meg az ötajtós A osztályból a kevésbé erős változat. Most ugyanezt a kivitelt elkészítette a Mercedes szedán karosszériával is, ami meglepő módon nem csak Kínában és az Egyesült Államokban lesz elérhető, ahol inkább ez számíthat sikerre, de Európában is.

Távolról sincs vége, olvasson még

480 km/h felett a sebességi rekord

2019. március 27., 11:16 Módosítva: 2019.03.29 07:09
277

Egy kis csúsztatás persze van a dologban: az M2K Motorsports Ford GT-je egy kicsit erősebb, mint ahogy a gyárból kijött: most állítólag 2500 lóerő körül ad le a motorja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 27., 10:54 Módosítva: 2019.03.29 17:38
171

Ezúttal az Audi formetervezési vezetője, Marc Lichte árult el egy eddig ismeretlen részletet a cég villanyautós terveiből. Az már eddig sem volt titok, hogy jelenleg a Q4 E-tron és az E-tron GT fejlesztése folyik, de a szakember elárulta, hogy az A4-es méretében is készül egy sportos, alacsony négyajtós.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 27., 06:47 Módosítva: 2019.03.28 06:42
205

Amit a Ford április elején tervez bemutatni – a 48 voltos hibrid hajtással kiegészített ezres turbós háromhengerest – az alighanem a legújabb divat a motorfejlesztésben.

1
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 26., 15:41 Módosítva: 2019.07.09 17:27
6

Az i3-astól eltekintve kevés, piacképesnek tűnő villanyautót mutatott eddig a BMW, pedig dolgoznak ilyeneken, mint most kiderült, nem is egyen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 26., 13:19 Módosítva: 2019.03.28 06:42
397

A német Handelsblatt híre szerint a Daimler vezetése azt fontolgatja, hogy megszüntesse a Smart márkát, amely nyereséget soha nem termelt, és úgy néz ki, nincs is sok esély rá, hogy ez változzon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 26., 11:42 Módosítva: 2019.03.28 19:26
54

Valószínűleg a P80/C a leghosszabb ideig tervezett egyedi Ferrari a mai napig. Több mint száz szakember 2015 óta dolgozott a 488 GTB alapú típuson, amely simán lehetne a legendás 288 GTO, vagy akár az F40 szellemi utódja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 26., 06:22 Módosítva: 2019.03.28 06:42
43

A brit Autocar információi szerint 2021-re érkezhet meg a legnagyobb Jaguar típus. A J-Pace állítólag a BMW X6-hoz és a Mercedes GLE Coupéhoz hasonló fazonú lesz.

A J-Pace várhatóan az itt látható F-Pace-nél is nagyobb lesz
A J-Pace várhatóan az itt látható F-Pace-nél is nagyobb lesz
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 25., 16:40 Módosítva: 2019.03.28 06:42
84

Az sem egyértelmű, hogy a Volkswagen számára megéri pickupot tartani a kínálatban, az meg végképp nyilvánvaló, hogy a Škodának semmi szüksége ilyesmire. Ám a diákok fantáziáját ez nem állította meg: terveztek egy platós változatot a Kodiaq-ból.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 25., 14:46 Módosítva: 2019.03.28 06:47
122

A DBS GT Zagato az olasz stúdió megalapításának századik évfordulójára készül, ennek megfelelően igyekeztek annyira látványossá tenni, amennyire csak lehetséges.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 25., 11:44 Módosítva: 2019.03.30 09:41
32

Az Ineos-féle Land Rover Defender helyettesítő terepjáró fejlesztése halad, és úgy néz ki, sokkal inkább lesz német, mint brit.

ineos0
Távolról sincs vége, olvasson még