Arról egy ideje már tudunk, hogy a Mercedes dolgozik a fronthajtású platformján alapuló, a GLA-nál tágasabb szabadidő-autón, de hivatalosan most először mutatják meg, egyelőre még tanulmányautóként.
Európa és Észak-Amerika után Kínában is leleplezték a Ford középkategóriás szabadidő-autójának legújabb generációját. Ott, akárcsak Amerikában, Escape néven lesz kapható, de nem ez az egyetlen eltérés: sokkal nagyobb és csillogóbb hűtőrácsot is terveztek hozzá, amely formára sem egészen olyan, mint a Kugáé.
Az innováció az autógyártásban mostanság olyan szükségtelen újdonságokat jelöl, mint a masszázs-ülés, a gesztusvezérelt fedélzeti számítógép vagy a LED-fényszórók: senki nem kérte, szükség se nagyon van rá, de legalább a jó drágán kerülnek az extralistákra, hogy aztán rá lehessen dumálni a húszmilliós autók vásárlóit a huszonegyedik millió elköltésére is. Ezért olyan megható a Škoda Scala egyszerű megoldása, amely valódi problémára kínál valódi megoldást, és az alapár része.
Hiába helyezték szabadlábra óvadék ellenében, alig egy hónap után ismét börtönbe került a Renault-Nissan vezére. Az eljárás meglepő, ahogy az is, hogy a letartóztatás idejére a felesége mobiltelefonját és útlevelét is elkobozták a nyomozók.
Épp csak megvillantotta a Ford a következő Puma modellt, amely még az idén bemutatkozhat, és gyártani is tervezik, méghozzá a romániai Ford üzemben.
A Hyundai mutatta be a Virtual Cockpit Study nevű tanulmányt, ami kívülről csak egy i30-nak tűnik, belül viszont akad benne néhány újdonság.
Egyelőre a Nikkei híréből tudunk a tervről, amely szerint a Toyota mindenki számára ingyenesen hozzáférhetővé tenné mintegy 20 ezer szabadalmaztatott műszaki megoldását, amely a hibrid hajtással kapcsolatos.
Már most mindenki az április közepi Shanghai Auto Show-ra készül, a BMW is. Amit pedig Kínába visznek, az az ottani legkelendőbb modelljük utódja, a 3-as sorozat nyújtott, Li jelzésű változata.
Már az új Explorer januári bemutatója kapcsán utaltak rá, hogy ismét megpróbálkoznak vele Európában. Így is lett. A Ford most hivatalosan is bejelentette, hogy az Explorer lesz az európai kínálat új csúcsmodellje.
A munkaneve I.D. Roomzz, és a Volkswagen új villanyautó-családjának legnagyobb tagja lesz. Úgy tudjuk, egyelőre tanulmányautóként mutatják be Sanghajban, de 2021-re gyártásba kerül, ha minden igaz.
Észak-Amerikában és Európában lényegében egyszerre váltják a Kuga-Escape párost. Az aktuális Focus műszaki alapjaira épülő újdonság inkább magas tetővonalú személyautó, mint SUV, de valószínűleg ez passzol leginkább a vásárlók igényeihez.
A police.hu híre szerint a nemzetközi TISPOL akciójához csatlakozva országos sebességmérési akciót szervez a rendőrség Speedmarathon 2019 elnevezéssel.
Az már a Fiat csoport tavaly nyári terveiből látszott, hogy dolgoznak a GTV utódján, ám erről nagyon kevés konkrétumot árultak el.
Bár mostanság mintha több szó esne a slágerfejlesztések közül az elektromos autókról, mint az önvezetésről, azért ez utóbbi fejlesztése sem állt meg. Az Audi tanulmányautója például már arra keresi a választ, hogy milyen legyen belülről a csaknem tökéletes önvezető autó.
Szomorú balesetnek tűnik az új, ötajtós amerikai Toyota Yaris, amely felismerhetően egy Mazda 2-es, bulldog-pofával elrondítva. Viszont nem áprilisi tréfa volt, az elsejei bejelentés ellenére sem.
Úgy tűnik, vannak csapdák az önvezető rendszerek fejlesztésében, amelyekbe nem csak egyszer lépnek bele a gyártók. Ilyen a kamera-alapú tájékozódás egyik limitje: ahogy az emberi szemet, a kamerákat is elvakíthatja a nap fénye bizonyos helyzetekben.
Persze ez is csak olyan marketing-királyság, mint a leggyorsabb hétüléses SUV körrekordja a Nürburgringen: jól hangzik, de nagyon messze van a valódi csúcsteljesítménytől.
A C-Max és a Grand C-Max napjai meg voltak számlálva: a típus iránti kereslet 2012 óta a felére esett vissza, tavaly már alig kelt el a két változatból együtt 50 ezer példány. A Ford így egyszerűen leállítja a gyártást, és mivel egyelőre nincs váltótípus, a Saarlouisban működő üzem harmadik, éjszakai műszakját is megszüntetik.
Egy ideje pletykálják, hogy egyterű készülhet a Toyota prémium márkájánál, de most már hivatalos kedvcsináló fotó is van az új típusról.
Se szeri, se száma azoknak a híreknek, amelyek a Seat jövőjével kapcsolatosak. Legutoljára 2018-ban ígérték meg, hogy a Volkswagen-csoport sportosabb és vagányabb részlegévé léphet elő a spanyol márka. Ugyan a Cupra almárka létrehozása rímel is ezekkel az ígéretekkel, de magával a Seattal - úgy tűnik - más terve van a konszernnek.
Úgy tűnik, addig nem nyugszanak a felek, amíg nem sikerül valamilyen együttműködést tető alá hozni.
Egészen pontosan shooting brake-et, de a végeredményen ez mit sem változtat: A Maserati Quattroporténak kifejezetten jól áll az ötajtósság.
Amíg a legnagyobb autógyártók is megszenvedik, hogy a villanyautózás terjedésével kiszolgáltatottá lettek az akkumulátorgyártóknak, a Teslánál annyi az akksi, hogy egész energiatároló telepeket pakolnak tele vele. Most épp Oszakában adtak át egy 7 megawattórás tárolót.
Szombaton mossák a Margit hidat, ezért egy sávot nem használhatnak az autósok - közölte a FKF Nonprofit Zrt. pénteken az MTI-vel. A közlemény szerint a munkát a híd északi - Pestről Budára vezető - oldalán kezdik és a déli - Budáról Pestre vezető - oldalán fejezik be. A munkálatok szombaton 6.30-tól 15.30-ig tartanak majd - tették hozzá. Tekintve, hogy az ország kilencven százalékát ez a hír egyáltalán nem érinti, nekik kárpótlásul a kattintásért ajánljuk ezt a remek Renault hídmosó-tesztet az archívumból.
... ezé az autós találkozóról távozó lamborghinisé. Nem mindenkinek, de főleg nem mindenhova való a hideg aszfaltra kapott 640 lóerő.