Hírek

2018. szeptember 20., 16:14 Módosítva: 2018.09.26 06:34
89

Nem újdonság, hogy a jövőt már az autógyártók sem ember vezette autókban látják, inkább többé-kevésbé önjáró kapszulákban. Az EZ-Pro a Renault variációja erre a témára: rugalmas szállítási rendszer, amely minimális szerepet szán az embernek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 20., 11:39 Módosítva: 2018.09.25 12:55
385

A Peugeot-nál időről időre születnek érdekes, de soha meg nem valósuló tanulmányautók. Ilyen volt annak idején a 907-es V12-es kupé-álom a 206-os stílusában, vagy épp a keresztben középmotoros luxuslimó, a 908 RC. Az e-Legend annyiban különbözik ezektől, hogy a 12 henger már nem menő, így ebbe erős elektromos hajtást építenek. Viszont a formaterve ennek is zseniális, és abban talán bízhatunk, hogy a Peugeot-nál megtalálják a módját, hogy ez a stílus utcai autón is felbukkanjon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 20., 06:08 Módosítva: 2018.09.25 06:31
163

Az ősz eleji EuroNCAP tesztsorozatban az Audi A6, a Volkswagen Touareg, a Ford Tourneo Connect, a Smart EQ ForFour és a vadiúj Suzuki Jimny vett részt. Az eredmény olyan szempontból meglepő, hogy nem a legrégebbi modell szerepelt a legrosszabb eredménnyel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 19., 18:08 Módosítva: 2020.09.03 14:12
24

A Bogár után a T1-es Transporter a Volkswagen legnagyobb legendája – Amerikában talán a Beetle-nél is nagyobb ikon – és úgy néz ki, a gyáriak is érzik, hogy jó ötlet feltámasztani a cég villanyautós fejlesztései kapcsán. Az I.D. Buzz azonban lelőtt poén: a tavaly januári premier óta mindenfelé kiállították már a villany-kisbuszt. Ám úgy néz ki, megtalálták a módját, hogy hogyan húzzanak le a formáról még egy bőrt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 19., 14:57 Módosítva: 2018.09.24 06:32
100

Ahogy a BMW-nél általában, a nagyobb tömegben készülő Z4-esbe is turbós, kétliteres négyhengeres motorok kerülnek, méghozzá rögtön kétféle teljesítményszinttel. Az alapmodellt sDrive20i néven kínálják majd, a középső lépcsőfokot pedig az sDrive30i jelenti majd. A négyhengeres-hangtól eltekintve ezek sem gyengék, bár az alap-Z4 teljesítménye épp nem éri el a kétszáz lóerőt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 19., 13:09 Módosítva: 2018.09.25 12:56
261

Most lett teljes a Seat SUV-kínálata, a legnagyobb modell, a Tarraco bemutatásával. Ez lényegében az Ateca nagy testvére, hasonló a viszony a két modell között, mint a Škoda Karoq és Kodiaq között. Nem egészen véletlen, hogy ez jut az eszünkbe: ha van valódi testvérmodellje a Tarracónak, az a Škoda legnagyobb SUV-ja lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 19., 11:11 Módosítva: 2018.09.24 06:32
1

Ha minden igaz, 2022-re meg is érkezik az első Ferrari luxusterepjáró, amely a cég saját orrmotoros műszaki alapjaira épül majd, és várhatóan hibrid hajtáslánca lesz. Már ezért is különös a névválasztás: a Purosangue olaszul telivérnek, vagy tisztavérűnek fordítható, ami nyilván jókora beintés azoknak, akik egy Ferrari szabadidő-autót nem tartanak méltónak a márkához.

rhn
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 19., 06:55 Módosítva: 2018.09.24 06:32
4

Sokan sokféle szoftveres megoldással próbálják az okostelefonok és az autók együttműködését megoldani, de eddig viszonylag kevés sikeres megoldás akadt a problémára. A Renault vezette szövetség most új megközelítéssel próbálkozik.

renault infotainment
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 18., 17:04 Módosítva: 2018.09.24 06:32
10

Eddig is gyakran előfordult, hogy ugyanannak az autónak más adatai voltak Európában és az Egyesült Államokban, és úgy néz ki, ezen az új WLTP mérési ciklus sem segít. Erre utal legalábbis az, amit a Niro elektromos változata kapcsán a Kia állít.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 18., 14:52 Módosítva: 2018.09.24 06:32
141

A Volkswagennek sikerült, amit eltervezett, ha némi késéssel is. Az augusztusi Bonneville Speed Weekre nem jutott ki a sebességi rekordra készülő gyári támogatású csapat műszaki problémák miatt, így csak most, szeptemberben döntötték meg az SCTA G/BGC kategória sebességi világrekordját.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 18., 13:13 Módosítva: 2018.09.24 06:32
76

A Ferrarinál most azon dolgoznak, hogy drámaian megnöveljék a cég nyereségét, és ehhez egy új módszert választottak. Olyan, nagyon kis sorozatú modellváltozatokat terveznek bemutatni, amelyeket könnyű drágán eladni, mégsem igényelnek hosszadalmas fejlesztést. Mint a most bemutatott három Monza változat, bár abban valószínűleg a gyáriak sem biztosak, hogy ez a húzásuk bejön.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 18., 11:32 Módosítva: 2018.09.24 06:32
420

Ahhoz képest, hogy vagy fél éve jelennek meg előzetesek az Audi E-tronról, és már a gyártás is megindult Brüsszelben, a bemutatót nem siették el. Ám a németek óvatossága valahol érthető: mindennek tökéletesnek kellett lennie, ha a cég egy új területre próbál belépni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 18., 06:49 Módosítva: 2018.09.24 06:32
158

A Fiat-Chrysler is csatlakozik az egyik aktuális autóipari divathoz, amely hatékonysági megfontolások mentén alakult ki, és lassanként mindenki csatlakozik hozzá.

jeep r6
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 17., 17:17 Módosítva: 2018.09.24 06:32
17

Nemrég állt forgalomba Szöulban az első üzemanyagcellás, kompozit autóbusz, a Hyundai Elec City, amely, ha beválik, ellepheti az észak-koreai főváros utcáit. A szeptember 20-án kezdődő hannoveri IAA-n az Elec City mellett bemutatkozik a Hyundai legújabb üzemanyagcellás járműve, az Xcient Fuel Cell is.

hfcet
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 17., 17:05 Módosítva: 2018.09.24 06:32

Az aktuális Mitsubishi pickup, amit Triton és L200 néven forgalmaznak – valamint Fiat jelvénnyel Fullback-ként is –, 2015 óta van piacon, így megérett a megújulásra. Ennek örömére más orr-részt kap, amely jobban illeszkedik a márka aktuális arculatához.

l200 19
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 17., 15:51 Módosítva: 2018.09.20 06:31
6

Korábban AMG GT 4-Door Coupé erősebb változatait, az 53 és a 63 jelzésűeket mutatták be, de mostanra elkészült a legolcsóbb kivitel, a 43-as is. Ebbe is a Mercedes legújabb, soros hathengerese kerül, akár az 53-asba, csökkentett teljesítménnyel, de abszolút értékben gyengének azért így sem mernénk nevezni. Viszont 14 ezer eurót lehet fogni rajta.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 17., 13:29 Módosítva: 2018.09.27 12:41
75

Nem meglepő, hogy a francia autógyártók rendesen felkészülnek a Párizsi Autószalonra. A Peugeot az idén falrengető újdonságot nem hoz, de épp ezért terveztek egy formatanulmányt, amely a márka egy lehetséges fejlesztési irányát mutatja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 17., 06:07 Módosítva: 2018.09.21 06:43
173

A pletykák szerint rögtön három modell is épülhet az új terepjáró alapjaira.

LR Defender 001a
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 16., 17:34 Módosítva: 2018.09.19 07:00
70

Egy tájfun sosem jön jókor, de egy japán autókereskedőnek meglehetősen durva anyagi kárt okozott a ciklon.

ferrari 488 pista 4
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 16., 13:13 Módosítva: 2018.09.19 07:00
80

A Svéd kormány engedélyezte a márkának, hogy önvezető rendszereiket közúti forgalomban tesztelhessék.

1
Fotó: Volvo Cars / Volvo Cars
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 16., 10:23 Módosítva: 2020.09.03 14:12
63

Már május óta tart a BMW következő villanyautójának az Vision iNextnek a felvezetőkampánya, most azonban végre minden szögéből láthatjuk, hogy fest a tanulmányautó.

5e6c3a4a-bmw-vision-inext-026
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 15., 17:42 Módosítva: 2018.09.20 06:31
110

Bár még messze 2018 vége, az első nyolc hónap alatt már 7,3 millió autót adtak el különböző márkajelzések alatt, ami 7,5 %-os növekedést jelent a korábbi év azonos időszakához képest.

5
Fotó: Volkswagen / Volkswagen
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 15., 14:53 Módosítva: 2020.09.03 14:13
12

A Divo érkezésével sem dőltek hátra a Bugattinál. A következő években három új modell mellett egy villanyautó készítésén is gondolkodnak.

bugatti-divo
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 15., 13:45 Módosítva: 2018.09.21 06:43
55

Úgy tűnt, hogy az Audi küszöbön álló villanyautója az E-Tron lehet a világon az első olyan sorozatban gyártott személyautó, ami hagyományos tükrök helyett kamerákat használ a visszapillantáshoz. Most azonban a japánok egy kicsit beelőzték a németeket.

f2173959-lexus-es-digitaloutermirrors-03
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. szeptember 15., 07:46 Módosítva: 2018.09.19 07:00
106

Olyan, mintha a Hyundai-csoportnál valaki túlterhelte volna a rendszert családi autók tervrajzaival, és a koreaiaknak nem volna más választásuk, mint mindegyikből terméket készíteni. Más magyarázat nemigen létezik a Kia K3 GT létezésére: ez a modell a Ceed és a Forte rokona, de mindkettőtől különbözik, elsősorban a hátsó rész kialakításában.

Távolról sincs vége, olvasson még