Hírek

2017. június 15., 12:55 Módosítva: 2017.06.18 16:25
280

Bár nyolcvan autó nem hangzik soknak, a Koenigseggnek eddig a Regera a legnagyobb szériában előállított autója. Egyben valószínűleg a legveszélyesebb is, hisz 1500 lóerő hajtja egy 1,4 tonnás kupét. Bő két éve mutatták be – ennyi kellett, hogy minden példányra találjanak vevőt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 15., 11:01 Módosítva: 2017.06.19 06:13
42

Legalább tíz éve hallani az Apple autófejlesztési terveiről, de tavaly óta arra utalnak a jelek, hogy a tech-óriásnak beletört a foga a feladatba.

applecarconcept
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 15., 06:13 Módosítva: 2017.06.15 17:57
24

Az új McLaren 570S Spider ugyan húszezer angol fonttal drágább, mint a kupé, de az autón használt megoldást látva ezen már nem is csodálkozik az ember annyira. A nyitható tető ugyanis kifejezetten igényes darab: a kétrészes összecsukható kemény tető zárt állapotban kupénak mutatja az autót, és közben kifejezetten könnyű.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 14., 17:37 Módosítva: 2017.06.16 11:44
335

Sokat árthat az amerikai sportkocsilegenda jó hírének, ha a kellemetlen ügy méregfogát nem tudja kihúznia a General Motorsnak. Kiderült ugyanis, hogy a Corvette Z06-tal egyszerűen nincs értelme versenypályára menni, mivel nem bírja az ott jellemző terhelést.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 14., 16:32 Módosítva: 2017.06.15 17:57
163

Több mint másfél tonna, mégis a 3,3 másodperc alatt gyorsul százra, és háromszázhúsz felett állíthatjuk be vele a sérót. Tudják, mi az? A legújabb Audi R8 változat, a Spyder Plus. Aki nem tudná, ebbe az 5,2 literes V10-es motor 610 lóerős változata kerül, amelyet már ismerhettünk a csukott változatból, de ez itt a vászontetős változat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 14., 14:32 Módosítva: 2017.06.19 06:13
245

Két évvel a szedán után megérkezett a második generációs Jaguar XF kombi változata is. A neve Sportbrake, és ránézésre illik is rá.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 14., 12:30 Módosítva: 2017.06.19 06:13
101

Az aukciókon elkelt szupersportkocsikkal kapcsolatban érdekes jelenséget mutat a Classic Car Auction Results nevű kutatás. Az évtized csúcs-sportkocsijainak ára nem nő tovább, sőt, egyre nehezebb eladni egy-egy ilyen csodát. A problémát a komplikált hajtáslánc okozza, amelynek karbantartása, illetve felújítása nagy költséget jelent, és erre lassan a gyűjtők és befektetők is rájönnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 14., 11:11 Módosítva: 2017.06.16 13:43
218

A BMW váratlanul bemutatott egy újabb modellt, amely a korábban kupéknak fenntartott hatos számot kapta. A 6-os Gran Turismo az 5 GT helyére érkezik, de annál jóval karcsúbb és lendületesebb jelenség. Ha ezzel nem is mondtunk sokat a formatervről, azt azért megkockáztatnánk, hogy ennek az autónak több esélye lesz a sikerre, mint tömbszerű elődjének volt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 14., 06:06 Módosítva: 2017.06.19 06:13
119

Nagy meglepetést már aligha okoz ez a két kép, hiszen már márciusban láthattuk az egyik prototípust mindenféle álcázás nélkül. Így legfeljebb annak a megerősítésében segítenek, hogy a Polóval ezúttal sem vállal nagy kockázatot a Volkswagen: az új generáció részleteiben ugyan eltér az elődjétől, de jellegében nem változik sokat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 13., 17:40 Módosítva: 2017.06.15 17:57
76

Már a Model S is kirívóan jól szerepelt a törésteszteken, és ezen a téren a Model X sem tűnik rosszabbnak. A villanyautó persze eleve nagy előnyben van, hisz az orrában nincs nagy, nehéz motorblokk, így a tervezők kitömhették gyűrődőzónákkal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 13., 14:45 Módosítva: 2017.06.15 16:39
120

Az autó nem olyasmi, amit az interneten rendelnénk meg, de ez hamarosan változhat. A netes kereskedő-óriás, az Amazon állítólag Európában készül forradalmasítani az autókereskedelmet.

amazon car
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 13., 13:53 Módosítva: 2017.06.19 06:13
36

Az év elején mutatták meg a C-Aircross tanulmányt, és már akkor sejteni engedték, hogy ezen alapul majd a C3 magas változata. A Citroën nem is okozott csalódást: a szériamodell a tanulmány épp csak egyszerűsített változata lett. Épp annyival kevesebb a dekoráció az autó külsején, hogy ne érezzük túlzónak, így, bár az autó arányai szokatlanok: az az érzésünk, erre könnyen ráharap majd a közönség.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 13., 11:07 Módosítva: 2017.06.15 17:57
126

A Hyundai csoport teljes erőből támad, ahogy már megszokhattuk tőlük. Ezúttal a kompakt városi terepjárók szegmense a célpont. Az offenzíva éle a Hyundai Kona lesz, amellyel láthatóan valami ütőset próbáltak összehozni. Az eredmény furcsának furcsa, de abban nem vagyunk biztosak, hogy tényleg elég feltűnő.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 13., 06:32 Módosítva: 2019.06.25 11:08
135

A villanyautók ára alapján eddig is sejthettük, hogy az akkumulátor nem olcsó egy ilyen járműhöz, de most az is kiderült, hogy pontosan mit kérnek egy ilyen csomagért. Ám a GM szerint ennek nincs sok jelentősége, de még nincs elég tapasztalat, hogy biztosak lehessenek ebben.

boltxr
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 12., 17:27 Módosítva: 2017.06.15 17:57
66

Ez a vizsgálat is Volkswagen eredetű dízelmotorokat érint: a Cayenne-be épített V6-os TDI motorokban sejtenek hasonló csalószoftvert, mint amilyet a Volkswagen motorjaiban már találtak.

porsche diesel
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 12., 17:18 Módosítva: 2017.06.14 17:57
80

Az idén már negyedik évét tapossa a Honda kisautója, így némi átalakításon esik át a típus. Elsősorban az autó elején és hátulján igazítottak a tervezők, de úgy hallani, hogy egy 1,5 literes négyhengeres motort is beépítenek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 12., 15:38 Módosítva: 2017.06.14 17:57
19

Az Opel eddigi vezetője a mai nappal lemondott, bár addig biztosan marad, amíg a cég tulajdonosváltása le nem zajlik. Utódja házon belülről érkezett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 12., 14:38 Módosítva: 2017.06.14 17:57
88

A szerteágazó Porsche 911-es kínálat mindig tartogat még egy meglepetést. Az idei újdonság a GT2 RS, a 911 Turbo legsportosabb utcai változata, amelyről egyelőre a gyáriak is csak hozzávetőleges adatokat közöltek. A premier szokatlan helyszínére pedig az a magyarázat, hogy a Forza Motorsport 7 konzol-játékkal együtt leplezték le az új Porschét, amelyben a típus természetesen szerepelni fog.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 12., 07:59 Módosítva: 2017.06.18 16:25
10

Meredeken esnek az ázsiai eladások, félmilliárd eurós pénzpumpával tenné színesebbé helyi kínálatát és venné fel a versenyt a kínai konkurenciával a PSA.

ve
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 11., 17:37 Módosítva: 2017.06.14 17:57
122

Alábecsülték a villany Ioniq piacát, megmásfélszerezik az ötajtós kompakt EV gyártását a Hyundainál.

IMG 0421
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 11., 13:56 Módosítva: 2017.06.13 10:16
492

A brit Auto Express idén is megcsinálta nagy elégedettségi statisztikáját. Hetvenezer újautó-tulajdonost (12 hónapnál újabb autók) kérdeztek meg arról, hány százalékban elégedettek autójukkal olyan alap szempontok szerint, mint például a kényelem, a csomagtartóméret, a fenntartási költségek, a fogyasztás, stb. A Skoda hagyományosan jól teljesít ezen a felmérésen, de most akkorát taroltak, hogy a Lexusnál is csak pislognak.

IMG 9885
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 11., 10:05 Módosítva: 2017.06.13 17:55
21

Chevrolet-motorral tér vissza Brazília rég tetszhalott sportautó-márkája. Versenyautóval kezd, de jövőre már egy utcai sportautót is piacra dobna a Puma. 

puma-gt-lumirfn
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 11., 07:38 Módosítva: 2020.07.02 10:20
31

Tavaly év végén láthattuk először Henrik Fisker legújabb autójának néhány részletét, majd számítógépes rendereken az egész autót. Az EMotion névre keresztelt modellről most végre valódi fotók is befutottak: a prototípuson néhány változást is megfigyelhetünk.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 10., 21:15 Módosítva: 2017.06.13 17:55
486

Egy Svájcban zajló hegyi felfutóversenyen, a The Grand Tour című műsor forgatása közben szenvedett súlyos balesetet Richard Hammond, akit korábban a Top Gear műsorokból ismerhetett a közönség. Az esetről társa, Jeremy Clarkson tájékoztatta a nyilvánosságot, aki Twitter-üzenetben azt írta, soha nem látott még ijesztőbbet. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. június 10., 16:13 Módosítva: 2017.06.12 17:49
109

Nehéz értelmezni az alábbi videót. Az sem teljesen egyértelmű, hogy az ott a sarkon még parkolóhelynek számít-e vagy sem, mindenesetre ha a vonal mellé szeretett volna beállni az idős hölgy, hát nagyon nem sikerült. Aztán amikor a padka megtámasztotta, érezte, hogy valami nem oké, adott hát egy nagy gázt.

Távolról sincs vége, olvasson még