Hírek

2015. szeptember 23., 06:16 Módosítva: 2015.09.25 06:23
392

A Volvo nagy szabadidő-autója messze nem hibátlan autó, de a passzív biztonságára ezúttal is nagyon figyeltek a tervezők. Ez derült most ki az amerikai biztosítótársaságok által működtetett intézet,az IIHS kis átfedéses töréstesztjén, amelyen korábban több, igen biztonságosnak kikiáltott prémium-modell is elvérzett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 22., 17:40 Módosítva: 2015.09.25 21:23
69

A VW csoport vezérigazgatójából nem csak elnök nem lesz, de úgy tűnik, még ki is rakhatják a cégtől a felügyelőbizottság vezetőségének péntekre tervezett ülésén. Az ürügy persze a TDI szoftverrel kapcsolatos botrány, de a szituáció láttán óhatatlanul az az érzés keríti hatalmába az embert, hogy itt van még valami a háttérben. Vagy még inkább valaki.

Dr. Martin Winterkorn (jobbra) és lehetséges utódja, Mathias Müller
Dr. Martin Winterkorn (jobbra) és lehetséges utódja, Mathias Müller
Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 22., 15:29 Módosítva: 2015.09.25 21:24
1171

Azt már az első pillanattól sejteni lehetett, hogy a környezetvédelmi teszteket meghamisító szoftver sokba kerül majd a Volkswagennek, de a gyártó csak most tett közzé konkrét számokat. A gyártó 6,5 milliárd eurót különített el a visszahívásra és egyéb, az üggyel kapcsolatos kárenyhítésre.

  
Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 22., 13:34 Módosítva: 2015.09.24 06:34
91

A Wall Street Journal híre szerint az Apple autójára rábólintott a cég vezetése, most már jöhet a fejlesztés. Ez alapján úgy néz ki, 2019-re el is készülhet az Apple első elektromos négykerekűje.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 22., 12:00 Módosítva: 2015.09.24 10:55
9

Bár a Peugeot nyakig van a kulimászban, azt jól tudják, hogy az autósport reklámértéke felbecsülhetetlen, így a francia versenyautók 2016-ban is a hosszú távú tereprali-futamok stabil résztvevői lesznek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 22., 11:08 Módosítva: 2015.09.24 10:55
103

Az Észak-Amerikában, Dél-Koreában és Kínában forgalmazott óriás-Passat eddig nem igazán felelt meg a VW csoport várakozásainak, és nem valószínű, hogy ez a modellfrissítés csodákat tesz. Sőt, a TDI botrány miatt gyengébb eladásokra számíthatnak a következő évekre.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 22., 06:11 Módosítva: 2015.09.24 06:34
4

Bár egy ideje már nem gyártanak Wankel-motoros autót a Mazdánál, a cég vezetője elmondta, hogy egy tervezőcsapat még mindig dolgozik azon, hogy a kompakt, de nem épp takarékosságáról ismert motortípus hátrányos tulajdonságait felszámolják.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 21., 18:06 Módosítva: 2015.09.23 16:53
58

Pista küldte ezt a néhány képet a Rulettkerék 2 expedícióról: a Nürburgringtől mintegy nyolcvan kilométerre találkoztak az álcázott autókkal, amelyek valószínűleg a GM európai fejlesztőközpontjából indultak útjukra. Legalábbis erre enged következtetni a GG kezdetű rendszám.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 21., 16:32 Módosítva: 2015.09.24 16:19
39

A Mini Clubman már nagy jóindulattal sem nevezhető kisautónak: a 4,2 méter hosszú és 1,85 méter széles ötajtós simán összemérhető egy VW Golffal, legalábbis az eddig megismert adatok szerint. A márka alelnöke szerint viszont az sem biztos, hogy ez marad a legnagyobb Mini.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 21., 15:23 Módosítva: 2015.09.23 17:36
183

Állítólag a Mercedes egyik kínálat-tervezőjétől származik a hír az új, az AMG GT-nél nagyobb, erősebb, drágább sportkocsiról. Ezzel a németek ismét a csúcskategóriában versenyezhetnének a Lamborghini és a Ferrari legerősebb autóival.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 21., 13:54 Módosítva: 2015.09.22 13:36
1

2013-ban, a bécsi Motor Szimpóziumon jelentette be a Volkswagen, hogy dupla kuplungos váltójának tízfokozatú változatán dolgozik. Most azonban kiderült, hogy lemondtak a projektről. Úgy tűnik, egyszerűen túl drága lett volna, és úgy döntöttek, inkább másra költik ugyanazt a fejlesztési pénzt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 21., 08:43 Módosítva: 2015.09.22 15:31
33

Bentayga Speed néven jöhet, és a Frankfurtban bemutatott hatszáz lóerős alapra is ráverhet teljesítményben és végsebességben a márka első SUV-jának sportváltozata. A főnök maga pletykált róla az Autocarnak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 20., 17:44 Módosítva: 2015.09.22 12:02
236

Nincs visszaút, menthetetlenül az utakra kerül a legújabb Zotye. A márka óriási lendületben van, lassan megszámolni is nehéz, hány VW-csoportos klónt találni a kínálatukban. Ez itt a Z700-as, ami kívülről sem egy teljes értékű egyéniség, de ami odabent van teszi a kínai klóntörténelem szégyenteljes produktumává.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 20., 14:32 Módosítva: 2015.09.22 10:45
428

Amíg a világ autókra nyitott szemei Frankfurtra figyeltek, a kínai kereskedők nagyot mentek autós kiegészítő fronton. Elbújhat az autóipar minden feltalálója: itt a felfújható autós szexmatrac. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 20., 07:42 Módosítva: 2015.09.22 10:45
8

Elektromos hajtásláncot kaphat a Red Bull utcai sportkocsija. Az eddigi hírek még azt sugallták, hogy az Aston Martinnal közösen fejlesztett gép a Mercedes-Benz AMG részlegétől kap motorokat, de most teljesen más irány tűnik valószínűnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 19., 19:35 Módosítva: 2015.09.21 14:09
48

Közösen fejleszthet szupersportkocsit a BMW és a McLaren. A hírek szerint az összeszerelést a britek végeznék, de az autóra a német gyártó logója kerülhet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 19., 17:40 Módosítva: 2015.09.21 14:09
8

Több mint egymilliárd dolláros beruházást jelentett be a Mercedes-Benz. A német autógyártó az Alabama állambeli Tuscaloosában fejleszt, nagy szükségük van ugyanis a már meglévő üzem kapacitásának bővítésére.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 19., 12:23 Módosítva: 2015.09.25 21:26
1529

A károsanyag-kibocsátással trükközött, így akár komoly büntetésre is számíthat a Volkswagen. Erre mutattak rá a nyugat-virginiai egyetem kutatói, akik az International Council on Clean Transport (Tiszta Közlekedés Nemzetközi Tanácsa) nevű szervezettel dolgoztak együtt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 19., 09:14 Módosítva: 2020.07.06 12:17
3

Maxime Picat, a Peugeot vezérigazgatója elegánsan írta körül, hogy a dízel-elektromos hibridek a kutyának sem kellenek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 19., 05:10 Módosítva: 2015.09.22 06:21
39

Úgy néz ki, az Aston Martinnál már csak páratlan számokat használnak, legalábbis a következő csúcsmodell neve DB11 lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 18., 17:54 Módosítva: 2015.09.21 12:01
75

A 77 éves formatervező-legenda, Giorgio Giugiaro, és fia, Fabrizio júniusban mindenkit meglepett azzal, hogy eladták az Italdesign-ból megmaradt 9,9%-os részesedésüket is, és kiléptek saját tervezőstúdiójukból. Ám úgy hallani, most új üzletet terveznek felépíteni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 18., 17:24 Módosítva: 2015.09.25 08:17
66

Menetrend szerint jött a facelift a Santa Fén, csak azt nem látni, mi változott rajta. A Tucsonnál bezzeg volt látszata a frissítésnek, de ez a Santa Fe ugyanolyan, mint volt. A háttértörténet annyi, hogy a koreaiak is épp azon vannak, hogy egységesítsék a márkaarculatot. Mostanság nagyon dívik ez, de pont itt nem kellett már igazítani semmit sehova.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 18., 15:54 Módosítva: 2015.09.25 08:17
193

Ahogy az A4 sorozat többi tagjából, az Audi S4-ből is elkészült a következő generáció, és bár nagyon hasonlít az elődjére, a konfekció-formák alatt szinte minden megváltozott.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 18., 14:17 Módosítva: 2015.09.20 07:46
44

Borgward-Backwargd, Borgwartburg, Orkward – ahogy a frankfurti szalonon ülünk az Alfa-stand kanapéján, gépeinkkel az ölünkben, és a szomszédos, valamiért sokkal kevésbé frekventált Lancia-standról lopjuk a wifit (az Alfánál teljes a reménytelenség), kínunkban efféle szójátékok hagyják el a szánkat, persze velünk van a folyamatosan röhögő Dani, aki mellett nehéz megúszni az efféle agytornát.

Távolról sincs vége, olvasson még
2015. szeptember 18., 11:53 Módosítva: 2015.09.25 08:17
476

A Focus RS-ről az év eleje óta csepegteti az adatokat a Ford – most végre a végére értek a kampánynak. Frankfurtban újra kiállították a kék szörnyet, amelyről már korábban elárulták, hogy 350 lóerős lesz, összkerék-hajtású, és lesz benne Drift üzemmód is, amely átmenetileg hátsókerék-hajtásúvá teszi az autót.

Távolról sincs vége, olvasson még