Hírek

A Peugeot új városi modellje

2014. február 14., 14:50 Módosítva: 2014.02.14 14:50
11

Korábban sokan temették már, de a PSA és a Toyota kisautós együttműködése folytatódik. A közös kisautók első generációja azonban már kilenc éve készül a csehországi Kolinban, így nem várhattak tovább a modellváltással. Ezúttal is háromféle néven forgalmazzák majd az azonos gyökerű kiskocsikat, de elsőként a Peugeot mutatta meg saját változatát, a 108-ast – véletlenül egyazon napon a Renault Twingo harmadik generációjával.

Távolról sincs vége, olvasson még

Újjáépítik a gödörbe esett Corvette-eket

2014. február 14., 13:46 Módosítva: 2014.02.14 13:46
18

Bár a Nemzeti Corvette Múzeum egy magángyűjtemény, mégiscsak a GM történetének egyik legismertebb modelljéről szól. Nem csoda, hogy a váratlan baleset után, ahol a múzeum központi csarnokának padlója szakadt be az alatta kialakult víznyelő miatt, a General Motors felajánlotta a segítségét a múzeum számára.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a vadiúj Renault Twingo

2014. február 14., 10:49 Módosítva: 2014.02.14 13:02
109

Hosszú előkészítés – tanulmányautók és kémfotók sora – után a Renault most megmutatta a Twingo harmadik generációjának sorozatgyártásra alkalmas változatát. Az apróságot már a Mercedesszel közösen fejlesztette a Renault, de azt mondják, nincs benne régebbi műszaki megoldás.

Távolról sincs vége, olvasson még

Drótnélküli töltőn dolgozik a Toyota

2014. február 14., 06:15 Módosítva: 2014.02.14 06:15
5

A drótnélküli töltés nem újdonság, kisebb elektromos berendezésekben egyre elterjedtebb – villanyautó-töltésre viszont eddig inkább vaskos drótokat használtak. A Toyota azonban azt ígéri, rövidesen felállítja az első ilyen villanykutakat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Leleplezték a leggyorsabb Volvót

2014. február 13., 18:14 Módosítva: 2014.02.13 18:14
46

Kiderült, hogy mibe építették be a Polestar nemrég bemutatott versenymotorját. A 650 lóerős, ötliteres V8-as S60-as formájú gépbe került, bár ennek tényleg nincs sok köze utcai névrokonához.

Távolról sincs vége, olvasson még

Késik a Renault sportkocsija

2014. február 13., 14:36 Módosítva: 2014.02.13 14:36
12

Durván két éve folyik az Alpine fejlesztése a Caterham segítségével, de állítólag megtorpant a munka, miután a Renault megmutatta az egyik prototípust néhány potenciális vevőnek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hatalmasra dagad a BMW kínálat

2014. február 13., 11:45 Módosítva: 2014.02.13 11:45
12

Úgy tűnik, a német luxusautó-gyártóknál nem lassul a típusválaszték bővítése. A BMW most a Mercedes és az Audi után ugrik: elsőkerék-hajtású modellekkel szélesítik a palettát, méghozzá hihetetlen mértékben.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az üzemanyagtankon spórol a Mercedes

2014. február 13., 06:13 Módosítva: 2014.02.13 06:13
19

Kisautókra jellemző méretű üzemanyagtartályt épít a Mercedes az új C osztályba. Aki nagyobbat szeretne, némi plusz pénzért megkaphatja. De miért is jó ez?

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt az új turbós Ferrari

2014. február 12., 16:04 Módosítva: 2014.02.12 16:04
52

A Ferrari korábban még 149M néven emlegetett modellje valójában a California alaposan áttervezett változata, amely a Genfi Autószalon mutatkozik be élőben. Nem csak a régi V8-ast cserélték ki az orrmotoros belépőmodellben, de a burkolatot is alaposan áttervezték – megkockáztatnánk, hogy harmonikusabb lett, mint az elődje volt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megszellőztették az új Civic Type R-t

2014. február 12., 15:11 Módosítva: 2014.02.12 15:11
518

A Honda nem sieti el a Civic Type R bemutatóját, de láthatóan igyekszik életben tartani a rajongók lelkesedését. Ezúttal már nem csak kiszivárogtatott információ-morzsákkal és zártkörű tesztvezetésekkel, de egy tanulmány-változattal is, amelyet az idei Genfi Autószalonon lepleznek le. A végleges, gyártásra érett modell premierjéig azonban még legalább egy évet várnunk kell.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az Audi tavaszi meglepetése

2014. február 12., 11:40 Módosítva: 2014.02.12 11:40
32

Végre megjött az Audi A1 sportváltozata, bár nehéz megmagyarázni, hogy mi tartott a németeknek négy évig. Az S1 kétféle karosszériával, összkerék-hajtással és kétliteres turbómotorral készül.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bemutatkozik a Mercedes mega-kupé

2014. február 12., 10:12 Módosítva: 2014.02.12 13:53
79

Egy kiszivárgott fotó alapján már korábban képet alkothattunk róla, hogy milyen is lesz a Mercedes kínálat szebb, de haszontalanabb csúcsmodellje, az S osztály kupé változata. Most azonban minden lényeges részletre fény derült.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kevesebb, de jobb Minit akar a BMW

2014. február 12., 06:16 Módosítva: 2014.02.12 06:17
3

A BMW almárkákért felelős igazgatója, Peter Schwarzenbauer beszélt róla, hogy hogyan képzeli el a Mini jövőjét. Érdekes módon erős kritikával illette a jelenlegi terveket.

Távolról sincs vége, olvasson még

Képeken az új terep-Skoda

2014. február 11., 15:01 Módosítva: 2014.02.11 17:38
43

Az Octavia kombi változatából alakították ki a terepjárós fazonú Scout változatot, amely kemény terepre nem való, földútra, hóba, nedves aszfaltra annál inkább.

Távolról sincs vége, olvasson még

Brutális V8-as Volvo alapon

2014. február 11., 10:35 Módosítva: 2014.02.11 10:57
75

Lélekben már el is temettük a Volvo kompakt V8-asát, hisz a jövőben már csak négyhengeres motorokat gyárt a svéd luxusmárka. Ám a korszerű nyolchengeresnek még lesz egy fellépése, méghozzá meglepő módon az S60-asban.

Távolról sincs vége, olvasson még

Veszélyben az olasz autó

2014. február 11., 06:10 Módosítva: 2014.02.11 06:11
103

Olaszországban már régóta egyedül a Fiat jelenti a nagysorozatú autógyártást, de úgy látszik, egyre kevésbé. Tavaly például alig 400 ezer autót szereltek össze az országban, kevesebbet, mint amennyi a Nissan angliai üzemében készült ugyanennyi idő alatt.

Távolról sincs vége, olvasson még

A BMW beveti a lézert

2014. február 10., 17:39 Módosítva: 2014.02.10 18:20
88

Még épp csak elkezdett terjedni a LED-es világítás az autóiparban, de a BMW már kész bemutatni a világítás következő generációját. A diódás fényszórók következő fejlődési lépcsőjében már lézerfényt kibocsátó LED-eket alkalmaznak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megszűnik az ausztrál autógyártás

2014. február 10., 16:06 Módosítva: 2014.02.10 16:06
14

Hónapokon belül a Toyota a harmadik autógyártó, amely bejelenti, hogy bezárja ausztrál üzemét. Ezzel 2017-re teljesen megszűnik a helyi autógyártás.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárgott képen a Mercedes szuperkupé

2014. február 10., 10:55 Módosítva: 2014.02.12 12:39
62

A Mercedesnél eddig is figyeltek rá, hogy az óriás-kupé mindig a piac legelegánsabb autói közé tartozzon, de a most érkező modell egy fokkal talán még dögösebb lett, mint vártuk. Pedig a tervezők semmi igazán eredetit nem villantottak, csak a már ismert stíluselemeket igyekeztek még harmonikusabb egységbe foglalni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jön az X3-konkurens Lexus

2014. február 10., 06:18 Módosítva: 2014.02.10 06:18
42

Hibridhajtást és a koncepcióénál messze visszafogottabb formát kap a Lexus új városi terepjárója, az RX alá pozícionált NX. A prémiummárkák kis crossoverei erős vetélytársat kaphatnak vele.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ilyen a Veyronból lett rendőrautó

2014. február 9., 15:18 Módosítva: 2014.02.14 15:14
318

Ahogyan azt korábban ígérték, egy Bugatti Veyronnal bővült a dubaji rendőrség eddig sem hétköznapi autós flottája. Bár a Veyron érkezése már tavaly májusban biztosnak tűnt, csak most jött el az ideje annak, hogy zöld-fehérre matricázott, szirénás sportautó-ikon megjelenjen a város utcáin.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Tesla immár nem kompromisszum

2014. február 9., 12:57 Módosítva: 2016.02.03 17:09
192

Alig több mint három nap kellett két Model S-nek, hogy Los Angeles-ből New Yorkba érjen. Elektromos autó saját lábán korábban még nem tette meg ilyen gyorsan a keleti és a nyugati part közti távot. A rekord a Tesla üzenete ügyfeleinek: kellő háttér-infrastruktúrával autóik nem jelentenek kompromisszumot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Reszkethet a Veyron?

2014. február 9., 00:55 Módosítva: 2014.02.14 15:14
101

Először 2012 őszén röppentek fel a hírek arról, hogy a Koenigsegg egy minden eddiginél erősebb szupersportkocsi bemutatására készül. A céljuk az volt, hogy minden ma létező utcai autó teljesítményét és végsebességét túlszárnyalják. Úgy tűnik, ez sikerült is nekik, a One:1 hivatalos bemutatójára már csak néhány hetet kell várni: a márciusi Genfi Autószalonon leplezik le.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hatmilliós autót a gyereknek?

2014. február 8., 17:04 Módosítva: 2014.02.08 17:04
89

Nem mindennapi kisautót kínál a tehetős családok gyermekeinek egy londoni Aston Martin-kereskedés. A DB Junior névre keresztelt, benzinmotoros járművet az 1960-as évek legendás Astonjai ihlették. Ezzel igazán menő lehet egy tízéves.

Távolról sincs vége, olvasson még

Így akadt el az über-BMW

2014. február 8., 15:49 Módosítva: 2020.08.03 16:02
55

Tavaly ősszel, Frankfurtban a BMW már az i8 végleges változatát is kiállította. Az autóval kapcsolatos legfontosabb adatokat is ismerjük, októberben pedig Münchenben az R nineT nagyszabású bemutatóján is alkalmunk volt testközelből szemügyre venni a bajor csúcshibridet.

Távolról sincs vége, olvasson még