Árverésre kerül a világ legöregebb működő autója. Az autó 81 éve ugyannak a családnak a birtokában van, de 127 év alatt is csak négy tulajdonosa volt.
Alighanem most került első alkalommal versenyautó antarktiszi földre. A motiváció nem tisztázott, a látvány miatt viszont mindenképp megérte.
Tizenegyezer dollárért kínál vezetéstechnikai programot a Ferrari: jövő januárban kezdik a téli leckéket a coloradói Aspenben.
Három, a brit Excite Rally Raid rali-csapat által felkészített Range Rover Evoque lesz jelen a következő Dakar-ralin. A legendás brit ikon 1981 után győzhet újra a sivatagi versenyen.
A Skoda hivatalosan is cáfolja azokat a híreszteléseket, miszerint a konkurens márkáknál olcsóbb, de igazán egyedi, kívánatos sportkocsikon törnék a fejüket. A cégnek sokkal inkább olyan húzómodellekre van szüksége, amik rendkívül jól fogynak a népszerű kategóriákban, és ezzel magas profitot hoznak.
Tető alá került az Opel szentgotthárdi gyárának új, 30 ezer négyzetméter alapterületű gyártócsarnoka.
A luxus-népautó nem volt bombasiker, a Volkswagen mégsem adja fel.
A Hyundai Motor 12,4%-os növekedést vár az európai piacon.
Az első hajtótengely laza csavarjai miatt hívták vissza az xDrive-os autókat.
Jól sejtik, ez az a terv, ami egyszer már ronda kudarccal végződött. Akkor a Saab 9-3-asból faragtak kisbaltával Cadillacet, és BLS néven akkorát buktak vele, hogy még Amerikában is fájt hallani. Tanulva az esetből most viszont rafináltabban láttak munkához.
Gordon Murray egykor igazi csodákat tervezett: bajnok F1-es gépeket, az első utcai McLarent és az utánozhatatlan LCC Rocketet, de úgy néz ki, mostanság ő is követi az öko-divatot, és egykori munkái karikatúrájához is a nevét adja.
A számos hadszíntéren kipróbált HMMWV nem mai darab, egy ideje már keresik, hogy mivel válthatnák le. Talán meg is van a méltó utód?
A világuralomra törő Volkswagen sem tudja az összes, a tervezők által elképzelt ötletet megvalósítani, és nem feltétlenül a kereslet hiánya az ok. Bár az óriáskonszern gigantikus összeget költ a gyárak bővítésére és korszerűsítésére, most még előfordul, hogy nem találnak helyet egy típus gyártására.
Az X6 minden célszerűtlensége ellenére kell a vásárlóknak, így a BMW most kisebb méretben is felhasználja a receptet. Eddig csak pletykákat hallottunk a készülő modellről, de most a cég vezetője is elismerte a létezését.
A Frankfurtban kiállított Kia GT koncepció fogadtatása nagyon pozitív volt, és ez meghatározhatja a Kia jövőjét.
Egy svéd fellebviteli bíróság szerdai döntésével csődvédelem alá helyezte a súlyos pénzzavarba került Saab autógyárat.
Vettel és a Red Bull Racing segítségével az Infiniti 2016-ra szeretné megháromszorozni az eladásait.
Ha a tervekből valóság lesz, nem fogunk unatkozni az elkövetkező években.
Beszél, lát és vezet, mindezt pedig sofőr nélkül teszi a jövő autója, amelyet már tesztelnek Berlin utcáin.
A Toyota – a többi japán autógyárhoz hasonlóan – szinte teljesen kiirtotta kínálatából a sportos modelleket, de a legújabb pletykák szerint most a folyamat megfordítását tervezik. A Subaru alapú FT-86 csak a kezdet, több izgalmas, sportos Toyota típus is várható a nem túl távoli jövőben.
Amikor kiderült, hogy az Aston Martin kisautót készít, senki nem jósolt nagy jövőt az ötletnek – különösen amikor kiderült, hogy Toyota iQ-kat alakítanak át a sportkocsigyárra jellemző részletmegoldások felhasználásával. A Mercedesnek nem igazán jött be a Smart, miért épp a britek járnának jobban?