Őrizetbe vették a Mercedes-gyár egyik csoportvezetőjét, aki a kecskeméti gyárban elkészített személygépkocsikból alkatrészeket szerelt ki, és azokat egy közösségi oldalon kínálta eladásra - közölte a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője hétfőn az MTI-vel.
Derrick óta mindenki tudja, hogy az igazi német rendőr BMW-vel tartatja be a törvényt. A bajorok pedig örömmel szolgálják ki a szerveket - egész csinos flottával készülnek a lipcsei rendőrkiállításra.
Míg a BMW maga is terjeszti az állítólagos kémfotókat, a VW szép csendben fejlesztgeti a technikát. Annyira ügyesen rejtegették a következő Golf prototípusait, hogy csak most, a bemutató előtt egy hónappal eszmélünk fel, hogy nem is tudjuk, milyen lesz.
Mint az olimpiai játékok egy szponzora, a BMW négyezer autót küldött Londonba, hogy azokkal segítse a rendezvény lebonyolítását. A városban könnyű belebotlani ezek egyikébe, de egy ötletes megoldással sikerült magukat becsempészni még a versenypálya közepére is.
Érdekes váltásra készül az extrém autóiról elhíresült Dartz. A lett vállat a jelek szerint szakít páncélozott, szűk körnek szánt járműveivel, és egy jóval populárisabb kategóriát céloz be.
Rizsföldeket alakítottak ki egy autóalkatrészeket gyártó üzem tetején Kínában, mert több paraszt panaszkodott, hogy a gyár miatt nincs elég hely mezőgazdálkodásra.
A közelmúltban kiadott fotók után a Nissan végre teljesen leleplezte az új Pathfindert. A hobbiterepjáró elődjéhez képest új platformra épül, így több mint kétszáz kilóval lehet könnyebb – az elsőkerék-hajtású kivitel 1,8 tonnás lesz.
Bár 1982-ben mutatták be, a máig nagyon népszerű az E30-as BMW - nemcsak utcán, hanem a versenypályákon is találkozhatunk vele. Egy magyar formatervező, Tárnok Zsolt úgy modernizálta az E30 kupé formáját, hogy közben megtartotta jellegzetes vonásait.
A spanyol Tramontana Csoport újabb brutális szupersportautóval rukkolhat elő. Az XTR formaterve az előd, a Tramontana R alapjaira épül, de a spanyolok ihletet merítettek az Arieltől, a KTM-től és az Aspidtól is.
Bár a Nissan aligha készíti majd el a GT-R utódját, nem maradnak sportkocsi nélkül a japánok. A 370Z utódán már dolgoznak, és a vezető tervező, Shiro Nakamura szerint az eddiginél is jobb vezetési élményt nyújt majd a Z-sorozat legújabb tagja.
Nem állítanánk, hogy a Rolls-Royce-tulajdonosok lennének az autóipar trendszetterei, mégis elgondolkodtató, milyen egyértelmű véleményt fogalmaztak meg, amikor megkérdezte őket a gyártó, szeretnének-e dízeleket.
Amikor két hete csődöt jelentett a Nürburgring GmbH, beindult a pletykagyár, ki fogja megmenteni a patinás versenypályát. Még Bernie Ecclestone-t is hírbe hozták, hátha kedve van beleborítani egy talicska pénzt a sikkasztásgyanús manőverekkel pénznyelővé alakított vállalkozásba. Végül a tartomány nyújtott átmeneti segélyt a cégnek, hogy legalább a kamatokat fizetni tudja.
Annyi kémfotó készült már a Macanról, hogy régi ismerősként köszönthetjük majd, ha végre lehúzzák róla az álcázást. Ezúttal viszont olyan közel került a fotós, hogy még a műszerfalat is megleshetjük a képeken.
Számtalan kísérletező kedvű önjelölt feltaláló épített már mindenféle elektromos hajtást autójába - ez a próbálkozás valamivel komolyabb. Egy tennessee-i egyetem utólag beépíthető konnektoros hibrid rendszert fejlesztett ki, amely felezni tudja a fogyasztást, amíg le nem merül az akksi.
Megvan az Adibos cipő a kínai piacról? Vagy a Hike felirat a pipa fölött? Lehet, hogy nem szándékos, de a lengyelek Hussarya típusjelzése láttán hasonló érzésünk támad. Nem mintha a Pagani Huayra egy koppintásra érdemes márkanév lenne.
Néha fel kell frissíteni az olyan nehézbombázókat is, mint a Bentley Continental Flying Spur. A nagy kérdés ilyenkor az, hogyan álcázzunk egy bőven öt méter feletti, félreismerhetetlen brit limuzint. A Bentley-s srácok parádésan oldották meg a feladatot.
Vége a japánosan szigorú titkolózásnak, megérkezett az első álca nélküli, szélesvásznú kép a Mazda 6-ról. És ez az egyetlen girlandos fotó elég, hogy leboruljunk a monitor elé.
Üldözi a pech a Toyotát az utóbbi években: megint autók százezreit kell visszahívniuk egy apró malőr miatt. Pedig már éppen kezdték kiheverni a gázpedál-mizéria utórengéseit.
A lettek örökre beírták magukat az autótörténelem nagykönyvébe, amikor a Dartz Kombat Red Diamond Editiont bálnapéniszbőrrel kárpitozták ki. Most újabb csintalansággal keltenek feltűnést: feltaláltak egy új járműkategóriát.
Kaliforniában készült a legfrissebb kémfotó-sorozat a jövő évre várt új M3-as BMW-ről, és már csak matricákkal álcázták a prototípust. Akinek nem folyik ki a szeme az örvénymintától, szinte minden részletet felfedezhet rajta.
Szokatlan manőver volt a Lexustól már a CT200h is, amellyel a prémium gyártó bepróbálkozott a kompakt-vásárlóknál. A legfrissebb híresztelés szerint tovább merészkednének a japánok, és a hibrid Yarisból is megépítenék saját átiratukat.
Régóta híresztelik, hogy a 3-as F30 kódra hallgató, idei kiadásából ötféle karosszériaváltozat is lesz. Azt pletykálták, hogy a szedán, kupé, kabrió és kombi mellé egy ferdehátú 3GT is érkezik. Úgy tűnik, nem tévedtek.
A Mercedes nekifutott az R osztállyal, és orra bukott. A BMW inkább meg se próbálta. Az Audinál viszont legyűrték a torokba szorult gombócot, és nekiveselkedtek. 2016-ra megérkezhet a V4, az első valódi egyterű Ingolstadtból.
Furmányos konszernpolitikájával eddig sikerült megoldania a VW-csoportnak, hogy az egyes márkák ne marjanak túlságosan egymás húsába. A Škoda például gyárthatott Fabiát és Octaviát, közvetlen Golf-konkurenst viszont nem. A Rapid csapott hátú változatával ez megváltozhat.
Túlzás lenne állítani, hogy vártuk, de számítani lehetett rá. A Countryman háromajtós változatáról készült - reméljük, végső - álkémfotósorozát a Facebook-on terjeszti a Mini, hogy kedvet csináljon a célközönségnek.