Max Verstappen előnye még mindig 62 pont Lando Norissal szemben, miközben a futamok száma egyre fogy.
Ezeknek az autóknak a formaterve kiállta az idő próbáját, huszonévesen is ugyanolyan jól mutatnak, mint annak idején a szalonban.
Lehetsz kezdő vagy haladó, mindig találsz olyan típust, ami többet mutat nálad annál, amennyiért az autód vetted.
A kép nagyon vegyes: a stagnálóan rossz Sauber mellett a McLaren és a Mercedes az élre tört, miközben a Red Bull látványosan visszaesett.
Az EU büntetővámokkal védi saját autóiparát a kínaiaktól, ami egyes márkák esetében akár 50%-os drágulást is okozhat.
Német? Olasz? Francia? BMW? VW? Renault? Először csak ködösített, de aztán csak dobott egy közismert márkát.
Hivatalosan a koronavírus-járvány, nem hivatalosan pedig az extrém teljesítményű SUV-mánia nyírta ki a BMW I16-ot. Ha valamiért, hát ezért kár.
Hamilton már a tavalyi szezon közben elvágyódhatott a Mercedestől, még ha nem is döntött a távozást illetően.
Az F1 felháborító indokokkal utasította el a legendás Andretti csapat nevezését, ez pedig szomorú jövőt vetít előre a sportág számára.
Ismerős az érzés, amikor a társaság többi tagja feszülten figyeli az eseményeket, te viszont csak arra a lezúzott veteránra tudsz gondolni?
Sokak bánatára idén mindkét műsor véget ér, búcsúzóul összegyűjtöttük a kedvenceinket a legendás trió őrült és lebilincselő munkái közül.
A részeg tettes felébredt, kiszállt az autóból, majd lazán rágyújtott és a Bora szétrepült alkatrészeit szedegette.
Elhisznek bármit, álmokat kergetnek, az átvizsgáláson spórolnak először és aláírnak bármit, amit eléjük tesznek. Soroljam még?
Legyen fiatal, legyen olcsó, legyen keveset futott, és persze egy évig garanciális a 15 éves használt autó.
Veszettül pörgős a Playstation mellől a versenypályára csöppenő srácról készült Gran Turismo film: leköt, beránt, drámázik és mesél, de vajon mond is valamit?
Egy kisbuszrajongó gyakorlati tapasztalatai egy rétegkategória szerethető hasábjaival kapcsolatban.
Tényleg az a párezer plugin hibrid tulajdonos a hazai közigazgatás legnagyobb veseköve, amit gyepálni kellene?
Most a brit kormány autóipart érintő klímadöntéséről beszélek, de a módszer ugyanaz, amitől nálunk tartósan rekordinfláció van Európa közepén.
A szakember-elvándorlást a szabályok lazításával orvosolnák a döntéshozók, de úgy tűnik, az emberélet nem izgatja őket.
A roma egyesületek a német prémiumokra és a Magyar Falu Programra esküsznek.
Münchenben Adrian van Hooydonkot és Domagoj Dukecet is kérdeztem, a BMW dizájnfőnökei pedig elmondták, miről szól a Debrecenből induló új generáció.
Az eddig ismert részletek szerint merev ellenőrzési rendszer jön, és ahogy az ingyenes jogsiszerzésről, erről az újításról sincs rendes tájékoztatás.
Itt tényleg mindenkinek elment a maradék józan esze. Vagy bűnbakokat kerestek, de hogy a felvételeken teljesen más van, mint amit mondanak, az biztos.