Sportkocsikból idén sem volt hiány, van, aki teljesen új autót is hozott. A világ összes lóereje Genfből.
Néha kicsit elemelkednek a talajtól. Szó szerint. Olyankor csak egészen hibbant lehet a végeredmény.
James Glickenhaus komoly technikával készül, de elég lesz ez a nagy nevű riválisok ellen?
Azt hiszed, hogy könnyű órákig állni egy autó mellett, minden kamerába csábosan belemosolyogni, és tűrni, ahogy mindenki téged stíröl? Hát nagyon nem.
Sokan azt mondják, ez a cég soha nem készített kocsikat, csak prospektusokat, az autóőrültek mégis csak suttogva merik kiejteni a Monteverdi nevet. Erre itt áll most hat különböző példány!
Olyan történt, mint még soha: egy olasz autó célba ért a Dakaron. Ugyanitt ismerkedjen meg Abarth Istvánnal.
Kínai csodaautó meghökkentő technikával, amit a világ pénzéből fejlesztenek.
Szinte kész, félkész, és nagyon nem kész sportkocsik Genfben. Itt minden milliókba kerül. Euróban
Az egyre csak áradó SUV-tengerben kellemes felüdülés a Toyota izomtörpéje.
Akkor nézd végig a genfi szalon legízléstelenebb tuning-szörnyeit. Van, aminek még a Mansory is csak jelenthet.
Sokkal nagyobbnak néz ki, pedig nem az, ráadásul nem olyan, amilyenre számítottunk. A Seat legfontosabb autója az ötödik generációba lépett.
A Gazoo Racing igazgatója azt mondja, már dolgoznak a harmadik Toyota sportkocsin.
Már ilyen autó is létezik, csak győzd kifizetni. Az ínyencek viszont valami szerényebb dologra gerjednek majd.
Az indiaiak kisautó-alapja állítólag igazán korszerű, és sokkal olcsóbb, mint a VW sajátja.
Sergio Marchionne hiába próbálja a legnagyobb konkurenseket hírbe hozni saját cégével.
El tudják képzelni azt az élethelyzetet, amikor egy NSX csak mellékszereplő? A Hondánál most pontosan ez történt.
Nagy kérdés, hogy mi az erősebb, a látvány, vagy a tudat, hogy ezer gyémánt porát keverték a festékbe.
Egy azonnal kézzelfogható jelét máris láttuk a hétfőn fogant PSA-Opel frigynek. Az Insignia mellé odatettek egy másik kocsit is a standon, amit csak később mutattak volna meg.
A Jaguar és a Land Rover is megtolta a SUV-vonalat. A Velar ugyan elegáns, és kétségkívül luxustermék, de vajon tényleg szükség volt rá?
A Stinger páros lábbal rúgja be az ajtót: soha ennyire vagány gépet nem láttunk még a koreaiaktól.
Ez is egy Passat, csak más ez eleje és kisebb benne hátul a hely. És egy szolidan mérgesített Octavia.
Csupán egy tonnát nyom az utcai versenygép, amelyet a kétszeres F1-es világbajnok a nevére vett.
Akár ezer kilométeres elektromos hatótávolságot ígérnek egy töltéssel, ami szinte bárkinek bőven elég.
Szép-szép az XC90, még szebb az S90/V90, de nem azokkal keresi halálra magát a Volvo. Hanem az XC60-nal.
Nem igazán autó, sokkal inkább általános célú közlekedési eszköz az Airbus és az Italdesign tanulmánya.
Az amperszagú kilowattok világában igazi felüdülés, de aligha látunk már sok ilyet: V12-es csúcsgépet mutattak az olaszok.
Hogy a fenébe ne örülnénk? A könyökünkön jöhet már ki a sok reinkarnáció, de ha egy ilyen érdekes autó ennyire az eredeti szellemhez hűen tér vissza, az más.
Most, hogy nyertek egy Év Autója-címet, a három francia közül nyilván a Peugeot-nál a legnagyobb a hype, de azért a Renault is kitett magáért. Citroënéknél csak koncepcióztak.
Ez már messze nem tuning, ez egy Porsche a semmiből építve.
Az XV új alapokon is a régi karaktert hozza: férfiasan ronda, és földúton sem teljesen elveszett.