Képesek lesznek ezt a valószerűtlen tanulmányautót forgalomba hozni 2019-re. És onnantól nem lesz értelme Golfot, Focust vagy Aurist venni.
Tokióban nem csak hagyományos járműveket mutatott a Honda, de néhány más kerekes dolgot is, amelyeket nehéz lenne kategóriába sorolni.
Elvileg nagyszerű dolgokat ígér a négyajtós, magas közlekedési eszköz, csak az eredetiség nem látszik benne.
...egy Daihatsu. Ti már a márkára sem emlékeztek, pedig itthon is árulták. Ezúttal egy élőben is kívánatos szedánt gurítottak.
Ha az ember a Honda-standon jár a tokiói szalonon, csak arra tud gondolni: tervezgetés és valóság még sosem állt messzebb egymástól. A Suzukinál jobban a Földön maradtak, de van baj ott is.
Kínos pillanatok egy zártkörű sajtókonferencián, szovjet mintára épített luxuslimuzin és további döbbenetes ötletek, egyenesen Tokióból.
Úgy látszik, a Mazdánál hullámzó élek nélkül is képesek formás autót tervezni – itt egy újabb bizonyíték.
Hiába csodás a Mazda 6, a CX-5, az MX-5, mégis hallani már hangokat, amelyek szerint ezek a Kodo-formaterv szerint készült autók egy kaptafára készülnek. Sebaj, itt az új Mazda-vonal.
Igazán érdekes a hatszemélyes, extrém tengelytávú hidrogén-autó ötlete.
Sok gyalogosgázolás történik sötétedés után, de a japánoknak támadt egy ötletük.
Bár az a cég fő profilja, ezúttal nem Kei kategóriás törpeautót építettek, hanem egy nagyobbacska, kupétetős négyajtóst.
Két új autót lepleznek le Tokióban, az egyik a következő 3-as, a másik az új 6-os előképe lehet.
Az autó neve e-Evolution, de nagyjából ennyi maradt az egykori nagyszerű utcai versenygépekből.
Egyelőre egy szem vázlatot mutattak, ez alapján klasszikus arányú, hosszú orrú kupéra számíthatunk.