Rengeteg bizarr, forgalmi vizsgán elkövetett hibáról hallottunk már, de ilyen viccesről még soha.
Potenciális ipari kémhálózatot sejtenek a közösségi oldalak mögött, így letiltották a dolgozók elérését a gyárban a Facebookhoz, illetve a Xinghez.
Nem kellene vezetniük az embereknek – állítja Eric Schmidt, a Google vezére. Felezni lehetne a közlekedési balesetek évi 1,2 millió áldozatát, ha a gépek vennék át az irányítást. Valóban szeretnénk megtudni, hogy igaza van-e?
Minden vetélytársra ráhúzható a japán gyártó gonoszkodó utalása: elkészítették egy képzeletbeli, középszerű autómárka reklámjait, mintegy elrettentő példaként.
Tükörzokni, szempilla, füves autó – láttunk már néhány elvetemült ötletet az autócsicsázásra. De a bajusz túltesz mindenen: őszinte röhögésre készteti a szembejövőt.
Ideje volna külön engedélyhez kötni a túlzottan erős autók vezetését – legalábbis ez a következtetés adja magát a péppé zúzott G-Power Hurricane RS láttán.
A 62 éves Jimi Heselden egy terepjáró változaton járta be saját angliai birtokát, de a jármű alighanem kifogott rajta – lezuhant vele egy sziklaszirtről.
Elbocsájtották állásából azt a dél-karolinai rendőrt, aki szolgálati kocsiját mosatta le bikiniben pózoló lányokkal a helyi tetováló szalon előtt.
A múlt héten kapta vissza Jack Klunder azt, az apja által 1974-ben vásárolt Ford Mustangot, amit még ugyanabban az évben loptak el tőle egy kosárlabda edzés alkalmával. A kocsit épp egy nő akarta eladni, amikor az átírásnál kiderült, hogy az azonosító számokkal nem stimmel valami.
Tovább emelkedhet az sms-írás miatti közúti halálos balesetek száma az Egyesült Államokban.
Az önmagát irányító „TTS Pikes Peak” fantázianevű autójáról készített reklámfilmet az Audi, amikor az autót kamerázó helikopter négy utassal a fedélzetén lezuhant. A pilóta állapota súlyos-életveszélyes, a többiek csak könnyebben sérültek meg.
Ha ilyenek lennének a tévéreklámok, nem mennénk ki sörért a szünetben. Pedig valószínűleg észre sem veszi a lábbeliket, akit az autók akár csak érintőlegesen érdekelnek, mégis sikeres lehet a kampány, hiszen hamarosan érkezik a harmadik rész.
Már korábban beszámoltunk a Terrafugia épüléséről – mókás kalandnak, megvalósíthatatlan lázálomnak tűnt az amerikai cég mérnökeinek próbálkozása. Igaz, már akkor is láttuk, az autó valóban el tud emelkedni a talajtól – azt azonban nem gondoltuk, hogy eljön az idő, amikor egy ilyen jármű legálisan is részt vehet a forgalomban. Pedig igen.